Ale mają parcie na ściąganie mandatów....

Data: 2013-03-21 09:28:50
Autor: BaX
Ale mają parcie na ściąganie mandatów....
W połowie grudnia dostałem mandat, 31.01.2013 wystawili nakaz egzekucyjny i przesłali do US celem ściągnięcia z ewentualnego zwrotu podatku. Sie łysemu mocno dupa pali.....

Data: 2013-03-21 06:16:45
Autor: grzech
[...]

Pewnego rodzaju wyjściem jest kupić auto nieprzerejstrowane.
W dodatku im więcej poprzednich umów w szufladzie - tym mandat dłużej
krąży po polsce:)

_____
grzech
626

Data: 2013-03-21 09:56:06
Autor: ddddddd
W dniu 2013-03-21 09:28, BaX pisze:
W połowie grudnia dostałem mandat, 31.01.2013 wystawili nakaz
egzekucyjny i przesłali do US celem ściągnięcia z ewentualnego zwrotu
podatku. Sie łysemu mocno dupa pali.....

eee tam, w październiku fotka, do dziś żadnej informacji o niej nie mam
Zawsze było tak że śpieszyło im się przed rozliczeniem rocznym.

Lukasz

Data: 2013-03-21 10:30:36
Autor: hisjusz
W dniu 2013-03-21 09:56, ddddddd pisze:
[...]

Zależy od Wsi w jakiej mieszkasz. Ja we Wrocławiu  jest jak u przedmówcy.

Data: 2013-03-23 16:12:47
Autor: megrims
On 03/21/2013 09:56 AM, ddddddd wrote:
[...]

Bo to mógłbyć foto-imitator. Tylko błyska niczego więcej nie robi.

--
http://www.pobralem.pl
I'm still clean....

Data: 2013-03-24 08:27:54
Autor: ddddddd
W dniu 2013-03-23 16:12, megrims pisze:

eee tam, w październiku fotka, do dziś żadnej informacji o niej nie mam
Zawsze było tak że śpieszyło im się przed rozliczeniem rocznym.

Bo to mógłbyć foto-imitator. Tylko błyska niczego więcej nie robi.

w Berlingo czy innym Kangurze go wstawili, złapało mnie to koło Nysy, a mówili na CB że to SM z chyba z Oławy...

Lukasz

Data: 2013-03-21 09:58:55
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail bax@_klub.chip.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

W połowie grudnia dostałem mandat, 31.01.2013 wystawili nakaz
egzekucyjny i przesłali do US celem ściągnięcia z ewentualnego zwrotu
podatku. Sie łysemu mocno dupa pali.....

I bardzo dobrze, ze urzędu działają profesjonalnie.
Teraz czekamy na równie szybkie i profesjonalne działanie np. sądów...

--
Pozdrawia... Budzik
"Każde dziecko jest poniekąd geniuszem w oczach swych rodziców,

Data: 2013-03-21 11:07:17
Autor: PesTYcyD
W dniu 2013-03-21 10:58, Budzik pisze:
I bardzo dobrze, ze urzędu działają profesjonalnie.
Teraz czekamy na równie szybkie i profesjonalne działanie np. sądów...

Nie opłacalne. Działalność sądów takiego przychodu nie generuje.

Data: 2013-03-21 19:47:14
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail pestycyd@wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

I bardzo dobrze, ze urzędu działają profesjonalnie.
Teraz czekamy na równie szybkie i profesjonalne działanie np. sądów...

Nie opłacalne. Działalność sądów takiego przychodu nie generuje.

Byc może nie bezpośrednio ale jednak...

--
Pozdrawia... Budzik
Tylko jednego w życiu żałuję: że nie jestem kimś innym.

Data: 2013-03-21 11:31:27
Autor: BaX
[...]

Żeby one równie szybko oddawały to co się należy jak zabierają to by było całkiem fajnie.

Teraz czekamy na równie szybkie i profesjonalne działanie np. sądów...

Ja na działania policji w wykrywaniu prawdziwych przestępstw, tam gdzie trzeba się wykazać i napracować, a nie tam gdzie się nic nie robi i kasa leci.

Data: 2013-03-21 10:04:22
Autor: hisjusz
[...]

Wrocław? To nie jest ciśnienie jednego człowieka. Tak działa system. Tak jak ludzie mówią że korporacja jest zła, jak by jej akcjonariusze nie cisnęli, to by i korporacja nie była zła. Myślę że to nie tylko ciśnienie łysego, chłopaki już nie tylko chcą a muszą się wykazać że umieją zarabiać, w końcu jest kapitalizm. Brak wykazania to np. degradacja do niższego stanowiska, niższe zarobki a co wtedy żonie powie gdy ta go będzie cisnąć że za mało zarabia??

Data: 2013-03-21 10:05:55
Autor: misiek

Użytkownik "hisjusz" <hisjusz@wp.pl> napisał w wiadomości news:514acd17$0$1231$65785112news.neostrada.pl...
[...]

cos slabo chlopaku kapitalim pojmujesz.
bo tzw kapytalyzm  nie polega na tym zeby dymac wlasnych obywateli...

Data: 2013-03-21 10:39:59
Autor: hisjusz
Ale maj� parcie na �ci�ganie mand at�w....

cos slabo chlopaku kapitalim pojmujesz.
bo tzw kapytalyzm  nie polega na tym zeby dymac wlasnych obywateli...

Kapitalizm każdy chce się wzbogacić.Jakie dymać? Zarabiać! Jak koncern macdonald/nestle ładuje Ci same gówna do środka to Cię dyma w dupę czy wychodzi na przeciw twoim oczekiwaniom? Kupujesz, konsumujesz i się nie zastanawiasz z jakiego gówna to jest zrobione, grunt że dobrze smakuje. Jest grupa ludzi której twoje "dymanie w dupę obywateli" jest na rękę, oni widzą to jako "poprawę bezpieczeństwa" i "nieuchronność kary" czerpiąc z tego tytułu korzyści majątkowe. To jak ze strażą miejską niby nikt ich nie lubi ale każdy napierdala na infolinię gdy stanie mu ktoś na wjeździe, stanie na jego miejscu pracy, gdy zakryje widoczność na zakręcie, gdy utrudni dojazd, gdy metr stanie na taxi, gdy lewe koło jest na trawniku, gdy do śmietnika utrudnione wejście.

To zrób mi wykład na temat twojego pojmowania kapitalizmu, proszę!

Data: 2013-03-21 11:29:13
Autor: misiek

Użytkownik "hisjusz" <hisjusz@wp.pl> napisał w wiadomości news:514ad570$0$1264$65785112news.neostrada.pl...

[...]

zasadniczy blad logiczny... sluzby i panstwo to nie koncern "kapytalystyczny" - nie powiniem miec na celu tylko zarobku i dymania obywateli - to tak jak sluzba zdrowia - to nie jest przedsiebiorstwo zarobkowe...

dwa - jak robisz tak jak napisales powyzej - to gratulacje ;) modelowy konsument z Ciebie. ;) tak trzymaj. Grunt to swiadomosc.... papke medialna z tv tez jak rozumiem przyjmujesz bezkrytycznie - wazne ze bawi i dobrze smakuje... ale ze po drodze robi wode z mozgu to juz nieistotne...

po drugie primo -  gowno typu mc donald / nestle to jest jednak kwestia Twojego wyboru - czy zresz kielki ekologiczne i trawe i udajesz geja /hipstera / ekologa , czy zresz chore padle krowy pod pretekstem ze to konina z wolowyna... to TWOJ wybor ... masz pare drobnych w kieszeni i wybierasz...  a opresyjnego panstwa se nie wybierasz - zyjesz bo to twoj kraj - no chyba ze spierdalasz jako imigrant na zmywak i robisz za szmaciarza i podcieracza dup - ale w nieswoim kraju.
gdzie zawsze bedziesz gorszy.

Jest grupa ludzi której twoje "dymanie w dupę obywateli" jest na rękę, oni widzą to jako "poprawę bezpieczeństwa" i "nieuchronność kary" czerpiąc z tego tytułu korzyści majątkowe.

super - tylko czemu za moje podatki i na rozkaz chorych skurwysynow - ktorzy rozjebali miliardy i narobili BLN dlugu - a teraz ludza sie - ze oobywatele to splaca  ?
bo nagle sie okazalo ze vickowi rostowskiemu vel rothfeldowi :) brakuje ilus dziesieciu tam miliardow  pln zeby przykryc malwersacje kolesi.

[...]

o tym juz pisalem kiedys ...

kazde ROZSADNE uzywanie instrumentow prawa jest w normalnym kraju i spoleczenstwie potrzebne i zdrowe ...
u nas jak widac po akcjach typu itd i straz wiejska - nie mamy ani rozsadnego uzywania instrumentow panstwa, ani instrumentow prawa -  ani tym bardziej zdrowia zeby to nad_uzywanie znosic.

a to ze ormo czuwa i dzwoni z byle gownem po straszakow to druga sprawa.

To zrób mi wykład na temat twojego pojmowania kapitalizmu, proszę!

czy ja wygladam na wykladowce ?
;)

Data: 2013-03-21 12:32:14
Autor: hisjusz
[...]

Państwo to jak najbardziej koncern nastawiony na zyski! Służba zdrowia to przedsiębiorstwo, zobacz co się w niej dzieje, nie masz hajsu jesteś chory to umierasz. Po co Polsaty słoneczka, Owsiaki i inne organizacje? Co one dają szumnie nazywanej "Służbie zdrowia"?

[...]

Wspomniane koncerny zarabiają krocie więc do kogo masz pretensje? Ludzie pragną tego gówna!
Państwo->Też masz wybór, możesz głosować, możesz kandydować, tylko czy wtedy to co Ci się teraz wydaje będzie w realizacji?

[...]

Jak powyĹźej.

[...]

Rozsądne to jakie? Dbające o twój interes? Inny interes będzie zaburzony. Coś kosztem czegoś. Ludzie nie chcą chuliganów na ulicach ale lubią zapierdalać 200 km/h. Ludzie nie chcą narkotyków a napierdalają wódę i robią awantury. Ludzie nie chcą straży miejskiej ale wkurwia ich strasznie gdy muszą jechać do pracy a jakiś chuj zastawił im wyjazd z garażu.

czy ja wygladam na wykladowce ?
;)

Nie wiem jak wyglądasz, co robisz ani z kim śpisz.Powiedziałeś że się nie znam więc chciałem poznać twój wywód.

Data: 2013-03-21 11:12:04
Autor: J.F
Ale mają parcie na ściąganie mandatów....
Użytkownik "misiek"  napisał w wiadomoœci grup
[...]

No jak nie ? A kto bedzie robil na kapytaliste ?
A prawda, Chinczycy.
Ale to ma krotkie nogi, bo potem mu doloza wiekszy podatek, aby na zasilki starczylo :-)

Wroclaw ... to akurat byloby cisnienie jednego czlowieka - prezydent widzi Wroclaw ogromny, buduje ... no i miasto zadluzone a budzet napiety.
Strasznikom powiedziano ze wiekszy budzet dostana jak zarobia ... ale prawde mowiac nie widze w miescie jakiegos specjalnego parcia na mandatowanie.
Pracuja jak zwykle ... w koncu jak za bardzo wk*, to prezydent nastepnych wyborow nie wygra - ale byc moze nie ma juz ochoty :-)

J.

Data: 2013-03-21 16:35:48
Autor: LEPEK
W dniu 2013-03-21 10:05, misiek pisze:
[...]

Ale co opisana sytuacja ma wspólnego z dymaniem obywateli? Mandat przyjęty (skoro nałożony, to przyjęty), termin płatności minął, to dajemy "do ściągnięcia". Ot - sprawne działanie.

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2013-03-22 10:32:16
Autor: BaX
[...]

Sprawne, biorąc pod uwagę kilka podobnych sytuacji opisanych tu na grupie to nawet bardzo. I tyle miał w przekazie ten wątek ale widać niektórzy nie mogli sobie odpuścić "radosnej tfórczości".

Data: 2013-03-21 10:10:39
Autor: BaX
Ale mają parcie na ściąganie mandatów....
W połowie grudnia dostałem mandat, 31.01.2013 wystawili nakaz
egzekucyjny i przesłali do US celem ściągnięcia z ewentualnego zwrotu
podatku. Sie łysemu mocno dupa pali.....

Wrocław?

Nie, mandat w Jastrzębiu, nakaz w Katowicach, a US w Cieszynie

Data: 2013-03-24 15:33:07
Autor: Dziobak
Ale mają parcie na ściąganie mandatów....
Użytkownik "hisjusz"  napisał

Brak wykazania to np. degradacja do niższego stanowiska, niższe zarobki a co wtedy żonie powie gdy ta go będzie cisnąć że za mało zarabia??

Zmienić na mniej wymagający egzemplarz  ;)

Dziobak

Data: 2013-03-21 10:51:19
Autor: Artur Maśląg
[...]

Idzie ku normalności?

Sie łysemu mocno dupa pali.....

LOL

Data: 2013-03-21 11:35:50
Autor: BaX
[...]

Bedzie normalnie jak US równie szybko będzie oddawał to co mu się nie należy jak szybko pobierał.

Jakoś tak było że US ponaliczał jakieś opłaty podwójnie/zawyżył przy sprowadzaniu samochodów, oddał? /nie znam sprawy więc mogę się nieprecyzyjnie wyrazić/

Data: 2013-03-21 11:45:35
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2013-03-21 11:35, BaX pisze:
[...]

No tak, dorabianie ideologii do niezapłaconego mandatu...

Data: 2013-03-21 12:40:33
Autor: BaX
[...]

Nie, ja i tak go chciałem zapłacić bo wiedziałem że przed nim nie ucieknę. Nie lubię jednak nośić komuś kasy kiedy w sytuacji odwrotnej musze się "ustawić w kolejce". Mówiąc w skrócie mam i w.....

Data: 2013-03-21 12:45:45
Autor: BaX
Ale mają parcie na ściąganie mandatów....

:
[...]

I źle zrozumiałeś, i tak wiedziałem że go zapłace, ale wtedy kiedy będe musiał, a nie kiedy będe chciał. /kosztów było aż 18zł/

Data: 2013-03-21 12:20:25
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2013-03-21 11:35,  *BaX* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
Idzie ku normalności?

Bedzie normalnie jak US równie szybko będzie oddawał to co mu się nie
należy jak szybko pobierał.

Dostałem zwrot 2 tygodnie po złożeniu PITa - nie byłem jedyny

Pozdrawiam - Mirek
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )outlook(kropek) c om

Data: 2013-03-21 12:43:21
Autor: BaX
[...]

A ja "zapłaciłem" mandat tylko że z opóźnieniem. I co, i nic, wszyscy w koło pierdolą terminy, od zwykłych FV przelewowych po wypłaty odszkodowań, nie mam zamiaru być jedynym świętym.

Data: 2013-03-21 10:53:17
Autor: J.F
Użytkownik "BaX"  napisał w wiadomości
W połowie grudnia dostałem mandat, 31.01.2013 wystawili nakaz egzekucyjny i przesłali do US celem ściągnięcia z ewentualnego zwrotu podatku. Sie łysemu mocno dupa pali.....

No ale w zasadzie na co maja czekac ?
Miales 7 dni na zaplacenie, odczekali 45,  przypomnialbys sobie i zaplacil ?
Liste zaleglosci maja sobie wydluzac czy co ?

Niewykluczone ze tego juz w ogole pilnuje komputer, i nie popusci ..

J.

Data: 2013-03-21 11:41:10
Autor: BaX
[...]

Pewnie tak. Teraz faktycznie czekałem czy sami ściągną z nadpłaty czy nie bo mogło by się okazać, że ja zapłace, a oni i tak ściągną. Znając działania US /ich nic nie obchodzi nawet jak masz racje/ to pewnie byłby problem ze zwrotem nadpłaconego mandatu.

Liste zaleglosci maja sobie wydluzac czy co ?

Niewykluczone ze tego juz w ogole pilnuje komputer, i nie popusci ..

Bardzo możliwe, w sumie nawet bardzo logiczne.

Data: 2013-03-23 14:25:31
Autor: DoQ
[...]

W zeszłym roku dostałem informację z US, że pobiorą sobie należność za mandat z mojego wynagrodzenia. Fajnie że od pracodawcy u którego nie pracuję już 3lata :D

Pozdr.

Data: 2013-03-24 20:45:07
Autor: jerzu
On Sat, 23 Mar 2013 14:25:31 +0100, DoQ <pawel@doq.gmail.com> wrote:

W zeszłym roku dostałem informację z US, że pobiorą sobie należność za mandat z mojego wynagrodzenia. Fajnie że od pracodawcy u którego nie pracuję już 3lata :D

U mnie jeszcze śmieszniej. Pracodawca się zgadza, tylko że adres, pod
który wysłano papier do pracodawcy, nieaktualny od 11 lat :) --
http://jerzu.waw.pl GG:129280

Ale mają parcie na ściąganie mandatów....