Ale mają parcie na ściąganie mandatów....

Data: 2013-03-21 10:51:19
Autor: Artur Maśląg
Ale mają parcie na ściąganie mandatów....
W dniu 2013-03-21 09:28, BaX pisze:
W połowie grudnia dostałem mandat, 31.01.2013 wystawili nakaz
egzekucyjny i przesłali do US celem ściągnięcia z ewentualnego zwrotu
podatku.

Idzie ku normalności?

Sie łysemu mocno dupa pali.....

LOL

Data: 2013-03-21 11:35:50
Autor: BaX
[...]

Bedzie normalnie jak US równie szybko będzie oddawał to co mu się nie należy jak szybko pobierał.

Jakoś tak było że US ponaliczał jakieś opłaty podwójnie/zawyżył przy sprowadzaniu samochodów, oddał? /nie znam sprawy więc mogę się nieprecyzyjnie wyrazić/

Data: 2013-03-21 11:45:35
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2013-03-21 11:35, BaX pisze:
[...]

No tak, dorabianie ideologii do niezapłaconego mandatu...

Data: 2013-03-21 12:40:33
Autor: BaX
[...]

Nie, ja i tak go chciałem zapłacić bo wiedziałem że przed nim nie ucieknę. Nie lubię jednak nośić komuś kasy kiedy w sytuacji odwrotnej musze się "ustawić w kolejce". Mówiąc w skrócie mam i w.....

Data: 2013-03-21 12:45:45
Autor: BaX
Ale mają parcie na ściąganie mandatów....

:
[...]

I źle zrozumiałeś, i tak wiedziałem że go zapłace, ale wtedy kiedy będe musiał, a nie kiedy będe chciał. /kosztów było aż 18zł/

Data: 2013-03-21 12:20:25
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2013-03-21 11:35,  *BaX* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
Idzie ku normalności?

Bedzie normalnie jak US równie szybko będzie oddawał to co mu się nie
należy jak szybko pobierał.

Dostałem zwrot 2 tygodnie po złożeniu PITa - nie byłem jedyny

Pozdrawiam - Mirek
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )outlook(kropek) c om

Data: 2013-03-21 12:43:21
Autor: BaX
[...]

A ja "zapłaciłem" mandat tylko że z opóźnieniem. I co, i nic, wszyscy w koło pierdolą terminy, od zwykłych FV przelewowych po wypłaty odszkodowań, nie mam zamiaru być jedynym świętym.

Ale mają parcie na ściąganie mandatów....