Ale mają parcie na ściąganie mandatów....

Data: 2013-03-21 10:53:17
Autor: J.F
Ale mają parcie na ściąganie mandatów....
Użytkownik "BaX"  napisał w wiadomości
W połowie grudnia dostałem mandat, 31.01.2013 wystawili nakaz egzekucyjny i przesłali do US celem ściągnięcia z ewentualnego zwrotu podatku. Sie łysemu mocno dupa pali.....

No ale w zasadzie na co maja czekac ?
Miales 7 dni na zaplacenie, odczekali 45,  przypomnialbys sobie i zaplacil ?
Liste zaleglosci maja sobie wydluzac czy co ?

Niewykluczone ze tego juz w ogole pilnuje komputer, i nie popusci ..

J.

Data: 2013-03-21 11:41:10
Autor: BaX
[...]

Pewnie tak. Teraz faktycznie czekałem czy sami ściągną z nadpłaty czy nie bo mogło by się okazać, że ja zapłace, a oni i tak ściągną. Znając działania US /ich nic nie obchodzi nawet jak masz racje/ to pewnie byłby problem ze zwrotem nadpłaconego mandatu.

Liste zaleglosci maja sobie wydluzac czy co ?

Niewykluczone ze tego juz w ogole pilnuje komputer, i nie popusci ..

Bardzo możliwe, w sumie nawet bardzo logiczne.

Ale mają parcie na ściąganie mandatów....