Ale mają parcie na ściąganie mandatów....

Data: 2013-03-23 14:25:31
Autor: DoQ
Ale mają parcie na ściąganie mandatów....
W dniu 2013-03-21 09:28, BaX pisze:
W połowie grudnia dostałem mandat, 31.01.2013 wystawili nakaz
egzekucyjny i przesłali do US celem ściągnięcia z ewentualnego zwrotu
podatku. Sie łysemu mocno dupa pali.....

LOL
W zeszłym roku dostałem informację z US, że pobiorą sobie należność za mandat z mojego wynagrodzenia. Fajnie że od pracodawcy u którego nie pracuję już 3lata :D

Pozdr.

Data: 2013-03-24 20:45:07
Autor: jerzu
On Sat, 23 Mar 2013 14:25:31 +0100, DoQ <pawel@doq.gmail.com> wrote:

W zeszłym roku dostałem informację z US, że pobiorą sobie należność za mandat z mojego wynagrodzenia. Fajnie że od pracodawcy u którego nie pracuję już 3lata :D

U mnie jeszcze śmieszniej. Pracodawca się zgadza, tylko że adres, pod
który wysłano papier do pracodawcy, nieaktualny od 11 lat :) --
http://jerzu.waw.pl GG:129280

Ale mają parcie na ściąganie mandatów....