Ale mialem sen

Data: 2009-08-16 11:16:23
Autor: awe
Ale mialem sen
Dostalem powolanie do jedonostki wojskowej w makowie mazowieckim. Nawet nie wiem czy tam jakas jest. Mialem sie stawic na godzine 16. Za 20 szesnasta zaczalem szukac na internecie polaczen kolejowych, ale w koncu sie opamietalem i pomyslalem sobie ze ich chyba poj...i ze ich pierd..zlalem. Kiedys mialem rozprawe sadowa za niestawiennictwo sie "jednostce". Do dzis mam nawet fajne pisemko. Wycofali sie rakiem. Nic mi nie zrobili.
awe

Data: 2009-08-16 02:41:25
Autor: Antenka
Ale mialem sen
Przecież nie ma już zasadniczej służby wojskowej - skończył się pobór
spoko. :) Prawdopodobnie sen o wstawce będzie się powtarzać - ja mam
taki powracający sen - śni mi się szkoła:D.

Antenka

Data: 2009-08-16 11:44:00
Autor: awe
Ale mialem sen

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:2b928adb-5b54-40da-a707-aec2d041cbb1c29g2000yqd.googlegroups.com...
Przecież nie ma już zasadniczej służby wojskowej - skończył się pobór
spoko. :) Prawdopodobnie sen o wstawce będzie się powtarzać - ja mam
taki powracający sen - śni mi się szkoła:D.

Antenka
-- -- -- -- --
ale mi pierwszy raz. Moze dlatego ze moj tesciu jest plk i wlasnie przyjechal na miesiac czasu.
awe

Data: 2009-08-16 11:44:42
Autor: Panslavista
Ale mialem sen

[...]

A mi się śniło, że zastrzeliłem jądrysia...

Data: 2009-08-16 03:43:38
Autor: Antenka
Ale mialem sen
On 16 Sie, 11:44, "Panslavista" <panslavi...@wp.pl> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:2b928adb-5b54-40da-a707-aec2d041cbb1c29g2000yqd.googlegroups.com...
[...]

Nie no, co ty piszesz :(  Trzeba nad Jędrusiem popracować -może się
nawróci hihi. Panie Slavisto, nie pytasz się, co mnie się dzisiaj w
nocy przyśniło? Nie uwierzysz! Tzvelek! Przestraszyłam się we śnie
jego wyglądu ;-)

Antenka

Data: 2009-08-16 12:48:09
Autor: bolek
Ale mialem sen

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:01f4cbcf-b500-4c02-99d6-2473d668dd99o6g2000yqj.googlegroups.com...
[...]

Czyli osiągnął pełny sukces.
Przyśnił Ci się pedał. Horror.

bolek

Data: 2009-08-16 04:25:59
Autor: Antenka
Ale mialem sen
On 16 Sie, 12:48, "bolek" <bo...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:01f4cbcf-b500-4c02-99d6-2473d668dd99o6g2000yqj.googlegroups.com...
> [...]

nawróci hihi. Panie Slavisto, nie pytasz się, co mnie się dzisiaj w
nocy przyśniło? Nie uwierzysz! Tzvelek! Przestraszyłam się we śnie

Noo horror! Bardzo mroczny sen  uffff : - /

Antenka

Data: 2009-08-16 16:02:07
Autor: Panslavista
Ale mialem sen

Użytkownik "bolek" <bolek@neostrada.pl> napisał w wiadomości

> [...]

nawróci hihi. Panie Slavisto, nie pytasz się, co mnie się dzisiaj w
nocy przyśniło? Nie uwierzysz! Tzvelek! Przestraszyłam się we śnie

Był orgazm?

Data: 2009-08-16 08:18:58
Autor: Antenka
Ale mialem sen

Był orgazm?-

Nie, tylko strach. On ma wszelkie zadatki na szaleńca.

Antenka

Data: 2009-08-16 11:52:20
Autor: awe
Ale mialem sen

Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał w wiadomości news:h68l0o$c3l$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --
w tyl glowy?
awe

Data: 2009-08-16 16:01:11
Autor: Panslavista
Ale mialem sen

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> taki powracający sen - śni mi się szkoła:D.
>
> Antenka
>
> A mi się śniło, że zastrzeliłem jądrysia...

Z 600 metrów nie chciał widzieć wylotu lufy?

Data: 2009-08-16 12:55:23
Autor: jadrys
Ale mialem sen
Panslavista pisze:
[...]

Typowe marzenie senne Panslav.. nie mające nic wspólnego z tym  co za jakiś czas nastąpi..

Data: 2009-08-16 15:10:42
Autor: raff
Ale mialem sen
jadrys pisze:
Panslavista pisze:
[...]

Wiemy, wiemy. Ogolnoswiatowa rewolucja.

R.

Data: 2009-08-16 15:54:01
Autor: jadrys
Ale mialem sen
raff pisze:
jadrys pisze:
Panslavista pisze:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości
news:2b928adb-5b54-40da-a707-aec2d041cbb1c29g2000yqd.googlegroups.com... Przecież nie ma już zasadniczej służby wojskowej - skończył się pobór
[...]

Tu się mylisz - gdy Panslav spotka mnie na swojej drodze to będzie początek końca dla niego..

Data: 2009-08-16 12:45:28
Autor: Antenka
Ale mialem sen

Data: 2009-08-16 12:46:35
Autor: Antenka
Ale mialem sen

Tu się mylisz - gdy Panslav spotka mnie na swojej drodze to będzie
początek końca dla niego..

Będziecie się strzelać? :)

Antenka

Data: 2009-08-17 08:58:28
Autor: jadrys
Ale mialem sen
Antenka pisze:
Tu się mylisz - gdy Panslav spotka mnie na swojej drodze to będzie
początek końca dla niego..

Będziecie się strzelać? :)

Antenka

Niekoniecznie - Panslav mnie obraził -> ja go wyzwałem -> do niego należy wybór broni.. Może to być również pojedynek na np. szable.

Data: 2009-08-17 00:37:37
Autor: Antenka
Ale mialem sen

Niekoniecznie - Panslav mnie obraził -> ja go wyzwałem -> do niego
należy wybór broni.. Może to być również pojedynek na np. szable.

Wow! Czy mogę obejrzeć tę krwawą jatkę hmm? :D

Antenka

Data: 2009-08-16 22:28:00
Autor: Panslavista
Ale mialem sen

Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości

Tu się mylisz - gdy Panslav spotka mnie na swojej drodze to będzie
początek końca dla niego..

Marzy_ciel...

Data: 2009-08-17 09:00:40
Autor: jadrys
Ale mialem sen
Panslavista pisze:
Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości

Tu się mylisz - gdy Panslav spotka mnie na swojej drodze to będzie
początek końca dla niego..

Marzy_ciel...

Się zobaczy.. Masz jeszcze szansę się wycofać. Nie chcę żadnych przeprosin, wystarczy mi że powiesz że się myliłeś co do mojej osoby..

Data: 2009-08-20 09:43:15
Autor: awe
Ale mialem sen

Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h6av6n$5be$6news.onet.pl...
Panslavista pisze:
[...]

proponuje Panslaviscie zeby cie nie cial tylko wyplozowal po dupie
awe

Ale mialem sen