Ale mialem sen

Data: 2009-08-16 02:41:25
Autor: Antenka
Ale mialem sen
Przecież nie ma już zasadniczej służby wojskowej - skończył się pobór
spoko. :) Prawdopodobnie sen o wstawce będzie się powtarzać - ja mam
taki powracający sen - śni mi się szkoła:D.

Antenka

Data: 2009-08-16 11:44:00
Autor: awe
Ale mialem sen

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:2b928adb-5b54-40da-a707-aec2d041cbb1c29g2000yqd.googlegroups.com...
Przecież nie ma już zasadniczej służby wojskowej - skończył się pobór
spoko. :) Prawdopodobnie sen o wstawce będzie się powtarzać - ja mam
taki powracający sen - śni mi się szkoła:D.

Antenka
-- -- -- -- --
ale mi pierwszy raz. Moze dlatego ze moj tesciu jest plk i wlasnie przyjechal na miesiac czasu.
awe

Data: 2009-08-16 11:44:42
Autor: Panslavista
Ale mialem sen

[...]

A mi się śniło, że zastrzeliłem jądrysia...

Data: 2009-08-16 03:43:38
Autor: Antenka
Ale mialem sen
On 16 Sie, 11:44, "Panslavista" <panslavi...@wp.pl> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:2b928adb-5b54-40da-a707-aec2d041cbb1c29g2000yqd.googlegroups.com...
[...]

Nie no, co ty piszesz :(  Trzeba nad Jędrusiem popracować -może się
nawróci hihi. Panie Slavisto, nie pytasz się, co mnie się dzisiaj w
nocy przyśniło? Nie uwierzysz! Tzvelek! Przestraszyłam się we śnie
jego wyglądu ;-)

Antenka

Data: 2009-08-16 12:48:09
Autor: bolek
Ale mialem sen

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:01f4cbcf-b500-4c02-99d6-2473d668dd99o6g2000yqj.googlegroups.com...
[...]

Czyli osiągnął pełny sukces.
Przyśnił Ci się pedał. Horror.

bolek

Data: 2009-08-16 04:25:59
Autor: Antenka
Ale mialem sen
On 16 Sie, 12:48, "bolek" <bo...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:01f4cbcf-b500-4c02-99d6-2473d668dd99o6g2000yqj.googlegroups.com...
> [...]

nawróci hihi. Panie Slavisto, nie pytasz się, co mnie się dzisiaj w
nocy przyśniło? Nie uwierzysz! Tzvelek! Przestraszyłam się we śnie

Noo horror! Bardzo mroczny sen  uffff : - /

Antenka

Data: 2009-08-16 16:02:07
Autor: Panslavista
Ale mialem sen

Użytkownik "bolek" <bolek@neostrada.pl> napisał w wiadomości

> [...]

nawróci hihi. Panie Slavisto, nie pytasz się, co mnie się dzisiaj w
nocy przyśniło? Nie uwierzysz! Tzvelek! Przestraszyłam się we śnie

Był orgazm?

Data: 2009-08-16 08:18:58
Autor: Antenka
Ale mialem sen

Był orgazm?-

Nie, tylko strach. On ma wszelkie zadatki na szaleńca.

Antenka

Data: 2009-08-16 11:52:20
Autor: awe
Ale mialem sen

Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał w wiadomości news:h68l0o$c3l$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --
w tyl glowy?
awe

Data: 2009-08-16 16:01:11
Autor: Panslavista
Ale mialem sen

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> taki powracający sen - śni mi się szkoła:D.
>
> Antenka
>
> A mi się śniło, że zastrzeliłem jądrysia...

Z 600 metrów nie chciał widzieć wylotu lufy?

Data: 2009-08-16 12:55:23
Autor: jadrys
Ale mialem sen
Panslavista pisze:
[...]

Typowe marzenie senne Panslav.. nie mające nic wspólnego z tym  co za jakiś czas nastąpi..

Data: 2009-08-16 15:10:42
Autor: raff
Ale mialem sen
jadrys pisze:
Panslavista pisze:
[...]

Wiemy, wiemy. Ogolnoswiatowa rewolucja.

R.

Data: 2009-08-16 15:54:01
Autor: jadrys
Ale mialem sen
raff pisze:
jadrys pisze:
Panslavista pisze:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości
news:2b928adb-5b54-40da-a707-aec2d041cbb1c29g2000yqd.googlegroups.com... Przecież nie ma już zasadniczej służby wojskowej - skończył się pobór
[...]

Tu się mylisz - gdy Panslav spotka mnie na swojej drodze to będzie początek końca dla niego..

Data: 2009-08-16 12:45:28
Autor: Antenka
Ale mialem sen

Data: 2009-08-16 12:46:35
Autor: Antenka
Ale mialem sen

Tu się mylisz - gdy Panslav spotka mnie na swojej drodze to będzie
początek końca dla niego..

Będziecie się strzelać? :)

Antenka

Data: 2009-08-17 08:58:28
Autor: jadrys
Ale mialem sen
Antenka pisze:
Tu się mylisz - gdy Panslav spotka mnie na swojej drodze to będzie
początek końca dla niego..

Będziecie się strzelać? :)

Antenka

Niekoniecznie - Panslav mnie obraził -> ja go wyzwałem -> do niego należy wybór broni.. Może to być również pojedynek na np. szable.

Data: 2009-08-17 00:37:37
Autor: Antenka
Ale mialem sen

Niekoniecznie - Panslav mnie obraził -> ja go wyzwałem -> do niego
należy wybór broni.. Może to być również pojedynek na np. szable.

Wow! Czy mogę obejrzeć tę krwawą jatkę hmm? :D

Antenka

Data: 2009-08-16 22:28:00
Autor: Panslavista
Ale mialem sen

Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości

Tu się mylisz - gdy Panslav spotka mnie na swojej drodze to będzie
początek końca dla niego..

Marzy_ciel...

Data: 2009-08-17 09:00:40
Autor: jadrys
Ale mialem sen
Panslavista pisze:
Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości

Tu się mylisz - gdy Panslav spotka mnie na swojej drodze to będzie
początek końca dla niego..

Marzy_ciel...

Się zobaczy.. Masz jeszcze szansę się wycofać. Nie chcę żadnych przeprosin, wystarczy mi że powiesz że się myliłeś co do mojej osoby..

Data: 2009-08-20 09:43:15
Autor: awe
Ale mialem sen

Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h6av6n$5be$6news.onet.pl...
Panslavista pisze:
[...]

proponuje Panslaviscie zeby cie nie cial tylko wyplozowal po dupie
awe

Ale mialem sen