Ale nasz GPW silna.....

Data: 2009-07-23 12:53:01
Autor: Dars
Ale nasz GPW silna.....
zobaczymy kiedy konczy sie paliwko......
chyba lekko na luzie sobie jedziemy.....

pzdr
DArs

Data: 2009-07-23 05:12:51
Autor: macieks
Ale nasz GPW silna.....
On 23 Lip, 12:53, "Dars" <d...@poczta.onet.pl> wrote:
zobaczymy kiedy konczy sie paliwko......
chyba lekko na luzie sobie jedziemy.....

pzdr
DArs

Już za chwile zatankują :)
Szkoda, że nie wiem w którą stronę pojadą. Te upały mnie wykończą.

Data: 2009-07-23 14:22:57
Autor: Fidelio
Ale nasz GPW silna.....
Użytkownik "macieks" <mmmacieksss@gmail.com> napisał w wiadomości news:2f27aacf-0810-402e-a22f-220a09af4497k6g2000yqn.googlegroups.com...
[...]

Jak pokonają na dobre 950 pktow na S&P to chyba nie będzie wyboru jeśli chodzi o kierunek...

Data: 2009-07-23 05:36:55
Autor: macieks
Ale nasz GPW silna.....
On 23 Lip, 14:22, "Fidelio" <tmackow...@onet.eu> wrote:
Użytkownik "macieks" <mmmaciek...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:2f27aacf-0810-402e-a22f-220a09af4497k6g2000yqn.googlegroups.com...
> [...]

Szkoda, że nie wiem w którą stronę pojadą. Te upały mnie wykończą.

Jak pokonają na dobre 950 pktow na S&P to chyba nie będzie wyboru jeśli

Bardziej 960. A z brakiem wyboru się zgadzam. Tylko, że wynik poznamy
o 22:00.
A coś ze swoim S muszę zrobić teraz. Albo o 16:20.

Data: 2009-07-23 07:15:57
Autor: macieks
Ale nasz GPW silna.....

Bardziej 960. A z brakiem wyboru się zgadzam. Tylko, że wynik poznamy
o 22:00.
A coś ze swoim S muszę zrobić teraz. Albo o 16:20.

Przeleciał ten towarowy mój poziom SL 2043. I już nie ma problemu :)

Data: 2009-07-23 16:42:29
Autor: Dars
Ale nasz GPW silna.....

Przeleciał ten towarowy mój poziom SL 2043. I już nie ma problemu :)

To był Inter City  :)

Data: 2009-07-23 17:17:04
Autor: Fidelio
Ale nasz GPW silna.....
Użytkownik "Dars" <dars@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h49ssj$rk3$1news.onet.pl...

Przeleciał ten towarowy mój poziom SL 2043. I już nie ma problemu :)

To był Inter City  :)

W stanach też expres, jazda w górę bez trzymanki.

Data: 2009-07-23 14:42:50
Autor: Fidelio
Ale nasz GPW silna.....
Użytkownik "macieks" <mmmacieksss@gmail.com> napisał w wiadomości news:162c0ab8-b3ed-48bc-9065-1d43a0585ef6e27g2000yqm.googlegroups.com...
> [...]

o 22:00.
A coś ze swoim S muszę zrobić teraz. Albo o 16:20.

Ja od wczoraj poza rynkiem, patrzę jaki kierunek obierzemy.

Data: 2009-07-23 14:45:14
Autor: george
Ale nasz GPW silna.....

"Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> wrote in message news:h49lsh$8m0$1news.onet.pl...
> [...]

A coś ze swoim S muszę zrobić teraz. Albo o 16:20.

Ja od wczoraj poza rynkiem, patrzę jaki kierunek obierzemy.

natomiast nasz "tajemniczy" inwestor z 40% w LOP nie ma wątpliwości żadnych...
george

Data: 2009-07-23 15:01:35
Autor: Fidelio
Ale nasz GPW silna.....
Ja od wczoraj poza rynkiem, patrzę jaki kierunek obierzemy.

natomiast nasz "tajemniczy" inwestor z 40% w LOP nie ma wątpliwości żadnych...
george

Jak się ma 40% to się wyznacza kierunki ;-)

Data: 2009-07-23 15:39:56
Autor: iktorn
Ale nasz GPW silna.....
Fidelio pisze:
[...]

Przy założeniu dalszych wzrostów, dalej jak 1005 to raczej tym razem i tak nie dojdą?

Data: 2009-07-23 23:59:12
Autor: Joachim
Ale nasz GPW silna.....
Dars pisze:
zobaczymy kiedy konczy sie paliwko......
chyba lekko na luzie sobie jedziemy.....

Dars, napisz jakiegoś posta typu "Czy ktoś wierzy jeszcze w te wzrosty?", albo "Czy ktoś wierzy jeszcze w te spadki?". I czy widzisz RGR, czy jakąś inną formację.

Chciałem otworzyć odwrotną pozycję, niż wynika z twojego maila.

J.

Data: 2009-07-24 08:10:32
Autor: Dars
Ale nasz GPW silna.....
[...]