Ale nr!

Data: 2011-06-09 13:07:06
Autor: Leprechaun
Ale nr!
To musicie przeczytaæ!  http://dodatki.net/i/fiufuifiu/

BomBel

Data: 2011-06-09 13:16:28
Autor: jadrys
Ale nr!
W dniu 2011-06-09 13:07, Leprechaun pisze:
To musicie przeczytać!  http://dodatki.net/i/fiufuifiu/

BomBel

Możesz w skrócie streścić o co ci chodzi? Nie musi być zresztą w skrócie.

Data: 2011-06-09 16:30:08
Autor: raff
Ale nr!

"jadrys" <Che@yahoo.com> wrote in message news:isqa3p$77j$3news.onet.pl...
W dniu 2011-06-09 13:07, Leprechaun pisze:
To musicie przeczytać!  http://dodatki.net/i/fiufuifiu/

BomBel

Możesz w skrócie streścić o co ci chodzi? Nie musi być zresztą w skrócie.

Jak patrze na niego to nie wiem, czy dla osobnikow ponizej 80IQ nie powinny byc cofniete prawa wyborcze.

Od razu by elektorat Platformy spadl do 15%.

R.

Data: 2011-06-10 22:22:42
Autor: pluton
Ale nr!

Jak patrze na niego to nie wiem, czy dla osobnikow ponizej 80IQ nie
powinny byc cofniete prawa wyborcze.

No nie, pisdzielstwo tez musi miec elektorat. Iaczej nie ma zabawy.

Nullification

Data: 2011-06-10 23:21:46
Autor: u2
Ale nr!
W dniu 2011-06-10 22:22, pluton pisze:
No nie, pisdzielstwo tez musi miec elektorat. Iaczej nie ma zabawy.

Wzrost  rosyjskich przywódców:
> Dmitrij Miedwiediew  162 cm do 166 cm
> Wladimir Putin 167 -170 cm
> WÅ‚odzimierz Lenin 164 cm
> Józef  Stalin 162-164 cm
> Nikita Chruszczow 160 – 166 cm
> Leonid Breżniew 176 cm
> MichaiÅ‚  Gorbaczow 175 cm
> Borys Jelcyn  188 cm

 :)

Data: 2011-06-09 16:56:45
Autor: .
Ale nr!
Dnia Thu, 9 Jun 2011 13:07:06 +0200, Leprechaun napisa³(a):

To musicie przeczytaæ!  http://dodatki.net/i/fiufuifiu/

BomBel

Rozmawia³em dzis z twoim dziadkiem! Niez³y z ciebie gagatek ch³opcze!

Dominik

Ale nr!