Ale nudy...

Data: 2013-04-01 11:50:59
Autor: Antenka
Ale nudy...
Ogło¶cie samorozwi±zanie tego kółka wzajemnej adoracji (psp) hłe hłe
hłe :-p

Antenka

Data: 2013-04-01 22:48:12
Autor: u2
Ale nudy...
W dniu 2013-04-01 20:50, Antenka pisze:
Ogłoście samorozwiązanie tego kółka wzajemnej adoracji (psp) hłe hłe
hłe :-p

Antenka

O, klon hadrysia znowu sie ozwal...-;)

Data: 2013-04-03 12:45:28
Autor: Antenka
Ale nudy...
On 1 Kwi, 22:48, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2013-04-01 20:50, Antenka pisze:> Ogło¶cie samorozwi±zanie tego kółka wzajemnej adoracji (psp) hłe hłe
> hłe :-p

> Antenka

O, klon hadrysia znowu sie ozwal...-;)<

Pogięło Cię YouTwo? :-P

Antenka

Data: 2013-04-03 21:53:11
Autor: u2
Ale nudy...
W dniu 2013-04-03 21:45, Antenka pisze:
O, klon hadrysia znowu sie ozwal...-;)
Pogięło Cię YouTwo?

To ty konwersujesz z masowym ludobojca, komuchem hadrysiem.

Data: 2013-04-03 13:21:47
Autor: Antenka
Ale nudy...
On 3 Kwi, 21:53, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Pogięło Cię YouTwo?

To ty konwersujesz z masowym ludobojca, komuchem hadrysiem.

Cooo?! Jadry¶ nawet muchy by nie zabił, a co dopiero człowieka...

:-/

Antenka

"Główn± motywacj± mojej aktywno¶ci publicznej była potrzeba władzy
i ż±dza popularno¶ci. Ta druga była nawet silniejsza od pierwszej,

- Donald Tusk: Gazeta Wyborcza, 15-16 paĽdziernika 2005

Data: 2013-04-03 22:29:24
Autor: u2
Ale nudy...
W dniu 2013-04-03 22:21, Antenka pisze:
To ty konwersujesz z masowym ludobojca, komuchem hadrysiem.
Cooo?! Jadryś nawet muchy by nie zabił, a co dopiero człowieka...

Pierdzielisz bez sensu, hadrys od lat pochwala i nawoluje do masowego ludobojstwa, co jest rownoznaczne w uczestniczeniu w ludobojstwie. Wiec mi tutaj nie weksluj antena...-;)

Data: 2013-04-03 13:44:56
Autor: Antenka
Ale nudy...
On 3 Kwi, 22:29, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> [...]

Pierdzielisz bez sensu, hadrys od lat pochwala i nawoluje do masowego
ludobojstwa, co jest rownoznaczne w uczestniczeniu w ludobojstwie. Wiec

Ty, mały!  Licz się ze słowami! Póki nie straciłam cierpliwo¶ci dla
twoich bredni :-E
Jadry¶ to fantasta. ;-). To tylko mrzonki... :-P

Antenka

Data: 2013-04-03 23:17:06
Autor: u2
Ale nudy...
W dniu 2013-04-03 22:44, Antenka pisze:
Pierdzielisz bez sensu, hadrys od lat pochwala i nawoluje do masowego
>ludobojstwa, co jest rownoznaczne w uczestniczeniu w ludobojstwie. Wiec
>mi tutaj nie weksluj antena...-;)
Ty, maĹ‚y!  Licz siÄ™ ze sĹ‚owami! PĂłki nie straciĹ‚am cierpliwoĹ›ci dla
twoich bredni :-E
JadryĹ› to fantasta.;-). To tylko mrzonki...:-P

Wypierdalaj klonie hadrysia w poskokach. Hop, hop, hop ...-;)

Data: 2013-04-05 12:22:13
Autor: Antenka
Ale nudy...
On 3 Kwi, 23:17, u2 <u...@o2.pl> wrote:

Wypierdalaj klonie hadrysia w poskokach. Hop, hop, hop ...-;)<

Kawał z ciebie chama youtubo! :-E
Bo co?  Bo ty mi każesz? Niedoczekanie, popaprańcze wstrętny! :-P

Antenka

P.s. Ciebie lepiej niech nie klonuj±, bo z takimi chamskimi, małymi
orgami jak ty, do reszty ocipiejemy w naszej
nieszczę¶liwej OjczyĽnie! :- /

Data: 2013-04-05 22:18:07
Autor: u2
Ale nudy...
W dniu 2013-04-05 21:22, Antenka pisze:
P.s. Ciebie lepiej niech nie klonują, bo z takimi chamskimi, małymi
orgami jak ty, do reszty ocipiejemy w naszej

Tak tez sadze antena zes ty zadna kobita, tylko bydlak hadrys, ktory boi sie ocipienia...-;)

Data: 2013-04-06 14:03:12
Autor: Antenka
Ale nudy...
On 5 Kwi, 22:18, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

> orgami jak ty, do reszty ocipiejemy w naszej

Tak tez sadze antena zes ty zadna kobita, tylko bydlak hadrys, ktory boi

Zielony orgu (u2) , wali mnie to, co sadzisz, o! A od Jadrysia wara,
bydlaku! :-E

Antenka

Data: 2013-04-07 09:40:14
Autor: Trybun
Ale nudy...
On 3 Kwi, 21:53, u2 <u...@o2.pl> wrote:
[...]

Muchy na pewno nie, uważam te owady za jedne z najpożyteczniejszych stworzeń na ziemi. Także zrozumiałbym postawę komara, któremu do egzystencji potrzebna jest kapka mojej krwi. Natomiast żadnej tolerancji dla kleszcza ktory chla moj± krew nieomal do pęknięcia mimo tego że wcale do przeżycia i podtrzymania gatunku wcale jej tyle nie potrzebuje. ;-)

I tak nawiasem - nie warto się wdawać w dyskusje z przygłupami. Jedno że tacy tak naprawdę nie maja nic do powiedzenia, a drugie - wcze¶niej czy póĽniej zaczyna taki bluzgać. Takie psy za płotem.. co sobie taki poszczeka taki to jego.

Ale nudy...