Ale nudy na psp...

Data: 2009-12-28 12:49:39
Autor: Antenka
Ale nudy na psp...
Jak się czyta tych pseudointelektualistów z Koziej Wólki z IQ
szympansa to nie dziwota, że można zasnąć. O płatnych dupowlazach z
GóWnianej nie wspominę...Ich IQ przypomina poziom pospolitego robala-
szkodnika np. stonkę.

Antenka

Data: 2009-12-28 22:02:11
Autor: Jadrys
Ale nudy na psp...
W dniu 2009-12-28 21:49, Antenka pisze:
[...]

E, to chyba poświąteczne zmęczenie grupowiczów :-( . Potrzebna pewnie paru dni żeby psp wróciło do dawnej formy :-)

Data: 2009-12-28 13:05:13
Autor: Antenka
Ale nudy na psp...
On 28 Gru, 22:02, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
W dniu 2009-12-28 21:49, Antenka pisze:

> Jak si czyta tych pseudointelektualist w z Koziej W lki z IQ
> szympansa to nie dziwota, e mo na zasn . O p atnych dupowlazach z
> G Wnianej nie wspomin ...Ich IQ przypomina poziom pospolitego robala-
> szkodnika np. stonk .

> Antenka

E, to chyba po wi teczne zm czenie grupowicz w :-( . Potrzebna pewnie
paru dni eby psp wr ci o do dawnej formy :-)

--
Kapitalizm jest chorob (zaraz ) z kt r nale y walczy ..
Instaluj c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

No tak...Obżarci i przepici stąd ta ociążałość umysłowa. : - /

Antenka

Data: 2009-12-29 01:27:50
Autor: pluton
Ale nudy na psp...

No tak...Obżarci i przepici stąd ta ociążałość umysłowa. : - /

Jako myslące macicą ten jeden raz w roku kobiety mają lepiej.

Nullification

Data: 2009-12-28 22:09:37
Autor: matador
Ale nudy na psp...
Antenka pisze:
[...]

"Kanciarz to kanciarz.
W szczerości intencji kanciarza jest coś zdrowego.
Lecz każdy gość, który udając, że pilnuje prawa
wykorzystuje swą władzę dla kradzieży jest wredną żmiją.
Najgorszym gatunkiem tej zgnilizny jest polityk.
Może ci poświęcić bardzo mało swego czasu, bo większą jego część
spędza na maskowaniu się i zacieraniu śladów,
żeby nikt nie wiedział jakim jest złodziejem"

Al Capone

;-)

matador.

Data: 2009-12-29 00:18:25
Autor: Antenka
Ale nudy na psp...
On 28 Gru, 22:09, matador <mata...@neostrada.pl> wrote:
Antenka pisze:

> [...]
> szympansa to nie dziwota, e mo na zasn . O p atnych dupowlazach z
> G Wnianej nie wspomin ...Ich IQ przypomina poziom pospolitego robala-

"Kanciarz to kanciarz.
W szczero ci intencji kanciarza jest co zdrowego.
Lecz ka dy go , kt ry udaj c, e pilnuje prawa
wykorzystuje sw w adz dla kradzie y jest wredn mij .
Najgorszym gatunkiem tej zgnilizny jest polityk.
Mo e ci po wi ci bardzo ma o swego czasu, bo wi ksz jego cz
sp dza na maskowaniu si i zacieraniu lad w,
eby nikt nie wiedzia jakim jest z odziejem"

Al Capone

;-)

matador.

Dobre! :D

Antenka

Data: 2009-12-29 02:03:47
Autor: MH
Ale nudy na psp...
[...]

====================================

... zaś powyższy post jest wręcz kwintesencją intelektu. Poziom grupy od razu
wzbił się na szczyty.. O Dzięki Ci Pani !!!

MH --

Data: 2009-12-29 00:38:30
Autor: Antenka
Ale nudy na psp...
On 29 Gru, 02:03, "MH" <logizn...@op.pl> wrote:
> [...]
> szympansa to nie dziwota, e mo na zasn . O p atnych dupowlazach z
> G Wnianej nie wspomin ...Ich IQ przypomina poziom pospolitego robala-

===================================>
.. za powy szy post jest wr cz kwintesencj intelektu. Poziom grupy od razu
wzbi si na szczyty.. O Dzi ki Ci Pani !!!

MH

--
Wys ano z serwisu OnetNiusy:http://niusy.onet.pl

Uderz w stół a MH się odezwie he he he O wilku mowa, a wilk tuż tuż ha
ha ha . Uważaj jak będziesz wyłazić spod tego stołu, co pod nim wciąż
leżysz żebyś se jeszcze większego guza nie nabił, intelektualisto! ha
ha :DD

Antenka

P.s. Przypominam ci, żeś nawet nie wiedział jaką miernotą był A..
Einststein, co nigdy matury nie zrobił, potrafił zaś w perfidny sposób
firmować  obliczenia, których dokonywała za niego jego genialna żona
Mileva Maric.

Data: 2009-12-29 12:29:20
Autor: cirrus
Ale nudy na psp...
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:56dacb49-d578-4a63-9cef-6d3bc1d9726es31g2000yqs.googlegroups.com...
[...]

To zajmij się czymś pożyteczniejszym "intelektualistko".

--
stevep

Data: 2009-12-29 13:41:02
Autor: Polok_prawdziwy
Ale nudy na psp...
Antenka wrote:

DO GORUW i CHAŁUPY PSONTANIO...!!!

- juzem cito roz godoł...!

I berecik sem wdzij, bedzies dostojniej wyglondać...

Data: 2009-12-29 08:20:53
Autor: Antenka
Ale nudy na psp...
On 29 Gru, 13:41, Polok_prawdziwy <Baca_nowoce...@patryjot.pol> wrote:
Antenka wrote:

DO GORUW i CHAŁUPY PSONTANIO...!!!

- juzem cito roz godoł...!

I berecik sem wdzij, bedzies dostojniej wyglondać...

Do sprzątania to ja mam nadwornego sprzątacza głupolu! A ta twoja
Maryna głupIa jest, że takie piernika jak ty słucha!
Aha i jeszcze jedno - zapamiętaj to sobie raz na jutro!

RZĄDZIĆ  TO  SE  MOŻESZ  W  SWOJEJ  CHAŁUPIE  I  OWCZARNI A  NIE  NA
PSP  !!!  :-p

Antenka

Data: 2009-12-29 19:15:14
Autor: Polok_prawdziwy
Ale nudy na psp...

Antenka wrote:

[...]

A BERECIK wdzioła, cy bez beblo...!?

- bojak, bez, tosiem NIELICY...!!!

Data: 2009-12-29 19:18:05
Autor: Konstanty Wycirowski
Ale nudy na psp...

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:56dacb49-d578-4a63-9cef-6d3bc1d9726es31g2000yqs.googlegroups.com...
[...]

Dzisiaj już nie Wigilia, więc SUKO zamknij parszywą jadaczkę. Bo brunatna maż ci z niej kapie.

Ale nudy na psp...