Ale o co chodzi???

Data: 2010-02-06 01:57:18
Autor: Antenka
Ale o co chodzi???
Może ktoś wyjaśni...:D

Antenka

Data: 2010-02-06 11:06:58
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Ale o co chodzi???

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag
Może ktoś wyjaśni...:D

Antenka

-- --
Chetnie...  spierdalaj!

AR

Data: 2010-02-06 11:10:24
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Ale o co chodzi???

"Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> schrieb im Newsbeitrag

[...]

  P.S.  I nie zapomnij zabrac ze soba tego kretynka jadrysia.

Data: 2010-02-06 12:38:44
Autor: matusm
Ale o co chodzi???

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:71884872-be26-4de1-8ec0-ecd9a9be5c09b10g2000yqa.googlegroups.com...
Może ktoś wyjaśni...:D

Antenka
Jak zwykle o to ze nadal,,,,,,,,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Data: 2010-02-06 13:18:31
Autor: Polok_prawdziwy
Ale o co chodzi???
Antenka wrote:

Może ktoś wyjaśni...:D

Zemi nałokrongło kukaraca stoji i gzeje i cingle mocyć i schłodzać go
musem...

A nojlepij w łobcych sprakach Marynich - to wielgom ulgem mi psynosi...

Data: 2010-02-06 17:09:25
Autor: u2
Ale o co chodzi???
W dniu 2010-02-06 10:57, Antenka pisze:
Może ktoś wyjaśni...:D

Miało być globalne ocieplenie, ale wyglądam przez okno i kiszka :]

Data: 2010-02-06 12:32:50
Autor: Antenka
Ale o co chodzi???
On 6 Lut, 18:09, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2010-02-06 10:57, Antenka pisze:

> Może ktoś wyjaśni...:D

Miało być globalne ocieplenie, ale wyglądam przez okno i kiszka :]

Tak, a tutaj się okazuje, że zbliża się wielkimi krokami epoka
lodowcowa brr :D

Antenka

"Ale o co chodzi???" :DDDD

Data: 2010-02-06 15:12:40
Autor: Marek
Ale o co chodzi???
On 6 Lut, 21:32, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
On 6 Lut, 18:09, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Miało być globalne ocieplenie, ale wyglądam przez okno i kiszka :]

Tak, a tutaj się okazuje, że zbliża się wielkimi krokami epoka
> [...]

Nie pij wiecej tego plynu do czyszczenia felg...

Data: 2010-02-07 09:05:03
Autor: u2
Ale o co chodzi???
W dniu 2010-02-07 00:12, Marek pisze:

Nie pij wiecej tego plynu do czyszczenia felg...

Widać, że wiesz o jaki płyn chodzi :]

Data: 2010-02-09 03:34:24
Autor: Marek
Ale o co chodzi???
On 7 Lut, 09:05, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2010-02-07 00:12, Marek pisze:

> Nie pij wiecej tego plynu do czyszczenia felg...

Widać, że wiesz o jaki płyn chodzi :]

Ostatnio przeczytalem grupe tych cpunow trzy lata wstecz - mozna sie
posmiac.

Data: 2010-02-07 12:21:28
Autor: cirrus
Ale o co chodzi???
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:hkk4cg$7pv$3atlantis.news.neostrada.pl...
W dniu 2010-02-06 10:57, Antenka pisze:
Może ktoś wyjaśni...:D
Miało być globalne ocieplenie, ale wyglądam przez okno i kiszka :]

To zasłoń okno i nie bedziesz miał stresów. ;)

--
stevep

Data: 2010-02-09 04:00:27
Autor: zbig