Ale o tym sza.

Data: 2014-01-27 16:26:55
Autor: stevep
Ale o tym sza.
# Nie dziwi zatem, że od kilku dni oglądać można komiczny momentami  polityczny spektakl, którego główni bohaterowie, czyli Leszek Miller i  Aleksander Kwaśniewski (a precyzyjnie rzecz biorąc jego polityczni  sojusznicy), zdają się mówić: “Więzienia CIA? Nic nie widziałem, nic nie  słyszałem. To ten drugi jest winny!” #
Ze strony:
http://tnij.org/d8usppp

No i jeszcze coś, ale o tym sza! Jedną małą rzecz tralala lala. On  mieszkał w koszarach, Mieszkać tam niegodnie. Nosił złote czako, Z  lampasami spodnie.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-01-27 16:59:44
Autor: MarkWoydak
Ale o tym sza.

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.xacqi5na50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Zwalą wszystko na Leppera! Zaraz, zaraz.  Wczyim rządzie był Lepper? SLD! Idzcie tą drogą!

MW

Ale o tym sza.