Ale on ględzi nie tylko na stoku.

Data: 2016-03-19 01:26:58
Autor: stevep
Ale on ględzi nie tylko na stoku.
# Prof. Staniszkis: Nie mogÄ™ znieść, jak Duda glÄ™dzi na stoku. Niech  zostanie instruktorem, a nie prezydentem #
Ze strony:
http://skroc.pl/79892

--
stevep

Data: 2016-03-19 03:37:30
Autor: szklanynocnik
Ale on ględzi nie tylko na stoku.
użytkownik stevep napisał:
# Prof. Staniszkis: Nie mogę znie¶ć, jak Duda ględzi na stoku.

Ano, dzie mu tam do mistrza mowy:
https://youtu.be/FidnzrwlfO8  dech zapiera:)

Data: 2016-03-19 18:29:48
Autor: Pajdak
Ale on ględzi nie tylko na stoku.
Użytkownik "stevep" <steveo011@tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.yejp681077twfsstevep-komputer...
# Prof. Staniszkis: Nie mogę znieść, jak Duda ględzi na stoku. Niech
zostanie instruktorem, a nie prezydentem #
Ze strony:
http://skroc.pl/79892

--

Żałosny ten facio z nadania prezesa. Dorosły chłop, a daje się pociągać za troki od kaleson. Skończy na dokarmianiu prezesowego zwierzaka.

--
Lepudruk

Ale on ględzi nie tylko na stoku.