Ale pedofila to by GW chetnie na Wawelu pochowala...

Data: 2010-04-14 10:54:05
Autor: DJ MC Donald Musk
Ale pedofila to by GW chetnie na Wawelu pochowala...
Ja oczywiscie nie zycze Panu Romanowi smierci ale mam pewnosc, ze cala
redakcja GW podpisze odpowiedni "apel"...

Ale dobrze. Narod patrzy i widzi/....

Data: 2010-04-14 20:01:26
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-14 19:54, DJ MC Donald Musk pisze:
Ja oczywiscie nie zycze Panu Romanowi smierci ale mam pewnosc, ze cala
redakcja GW podpisze odpowiedni "apel"...

Ale dobrze. Narod patrzy i widzi/....

Pan Roman jest ok. Jednak myśle że ten stosunek z nieletnią dyskwalifikuje go całkowicie jako przyszłego "pensjonariusza" Wawelu.

Data: 2010-04-14 21:02:20
Autor: ColgatesBilly
"jadrys" <andrzej203@op.pl> wrote in message news:hq4vuv$j8q$1news.onet.pl...
[...]

Nie jesli Dziwisza zastapi Zydzinski...

Kol

Ale pedofila to by GW chetnie na Wawelu pochowala...