Ale pikna sesja .......

Data: 2009-07-31 15:55:13
Autor: Dars

Data: 2009-07-31 15:59:33
Autor: Fidelio

Data: 2009-07-31 09:39:54
Autor: macieks

Ale powoli amplituda wygasa....
Trzeba gdzieś wystrzelić...

Data: 2009-07-31 21:21:28
Autor: Dars
Ale pikna sesja .......
W USA początek też windziarski.
Ale powoli amplituda wygasa....
Trzeba gdzieś wystrzelić...

Jak dla mnie w USA ktos powoli oddaje towar
tzw dystrybucja........ cos powinno spasc........
a póżniej to szybko z marszu 1000pkt na SP500
pisałem o tym jeszcze w tamtym roku
 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/7001b727bdabec0b.html

pzdr
Dars

Data: 2009-07-31 15:11:13
Autor: macieks
Ale pikna sesja .......
On 31 Lip, 21:21, "Dars" <d...@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Kwestia otwarta czy przed zejściem, będą chcieli dotknąć 1000 SP500??
I czy będzie zejście :)
To by było za proste i za łatwe. Zejść teraz w dól do 950, sprawdzenie
czy opór stał się mocnym wsparciem i w górę. Niby w prostocie też
metoda, ale to jest za łatwe, a amerykanie to optymiści. Wszyscy będą
czekali na 950, żeby kupić. Mniej więcej tak grałem dwa tygodnie temu.
Wszyscy mówili do jesieni spadki, dojdzie w okolice dołków, wszyscy
zrobią zakupy i będą milionerami. A wyszło trochę inaczej.
Żeby było równo wszyscy czekają na 1000 żeby sprzedać :)

Ja przestawiam się tymczasowo na tryb czysto ofensywny (mimo, że
otwierałem dziś S wyżej niż dzisiejsze zamknięcie, w poniedziałek
out).
Ich zniesienie fibo 38,2% całej bessy jest ok 2% wyżej, nasze ok 2290.
Pewnie będzie cofka, ale nie tak głęboka jak myślimy.
Się zobaczy.
Na OIL i EURUSD w ciągu ostatnich trzech dni to mistrzostwo świata.
Pokazuje to wszystkim fundamentalistą jako przykład jak spada
"zapotrzebowanie na surowiec zwany ropą" o 5% i dnia następnego
wzrasta o 6% :)

ps. ale i tak będzie źle, kolega mm mówi, że będzie armagedon. Średnie
na cenach pokażą co robimy:)

Data: 2009-08-01 06:24:55
Autor: Daniel Kalinowski
Ale pikna sesja .......
Witam, jestem nowy na grupie.

Chciałbym podzielić się spostrzeżeniami na temat aktualnej sytuacji na
wig20. Wygląda na to, że chciejstwo by była hossa, zyskało
potwierdzenie w analizie technicznej. Na wykresie świecowym z
nałożeniem średniej 200 i 75 dniowej (książkowy model) wychodzi na to,
że 200 dniowa stała się silnym wsparciem zabezpieczającym przed
dalszymi spadkami i dodatkowo ładnie przecięła się z 75 dniową tworząc
złoty krzyż. Potwierdzenie złotego krzyża widać w początku odchylenia
200dniowej na północ. Jednym słowem, w lutym zaczęła się hossa,
przeszła delikatną korektę i dalej lecimy do góry.
Zapraszam na bloga, gdzie zamieściłem wykres i szczegółowo opisałem tę
sytuację. [url]http://analizagieldowa.blogspot.com/2009/07/wig20-mamy-
hosse.html[\url]
pozdrawiam.

Data: 2009-08-01 06:26:17
Autor: Daniel Kalinowski
Ale pikna sesja .......
Data: 2009-08-01 16:14:26
Autor: kc
Ale pikna sesja .......
Daniel Kalinowski <d.kalinovski@gmail.com> napisał(a):
Witam, jestem nowy na grupie.

Chcia=B3bym podzieli=E6 si=EA spostrze=BFeniami na temat aktualnej
sytuacji=
 na
wig20. Wygl=B1da na to, =BFe chciejstwo by by=B3a hossa, zyska=B3o
potwierdzenie w analizie technicznej. Na wykresie =B6wiecowym z
na=B3o=BFeniem =B6redniej 200 i 75 dniowej (ksi=B1=BFkowy model) wychodzi
n=
a to,
=BFe 200 dniowa sta=B3a si=EA silnym wsparciem zabezpieczaj=B1cym przed
dalszymi spadkami i dodatkowo =B3adnie przeci=EA=B3a si=EA z 75 dniow=B1
tw=
orz=B1c
z=B3oty krzy=BF. Potwierdzenie z=B3otego krzy=BFa wida=E6 w pocz=B1tku
odch=
ylenia
200dniowej na p=F3=B3noc. Jednym s=B3owem, w lutym zacz=EA=B3a si=EA hossa,
przesz=B3a delikatn=B1 korekt=EA i dalej lecimy do g=F3ry.
Zapraszam na bloga, gdzie zamie=B6ci=B3em wykres i szczeg=F3=B3owo
opisa=B3=
em t=EA
sytuacj=EA. [url]http://analizagieldowa.blogspot.com/2009/07/wig20-mamy-
hosse.html[\url]
pozdrawiam.

 Pozwolę sobie skomentować. Dla mnie kryterium, w którą stronę pójdziemy jest przebieg poniedziałkowej sesji. Jeżeli korekta, to w górę; jeżeli wzrostowa, to koniec marzeń.  Piszesz, że średnie "ładnie" się przecięły. Z moich obserwacji średnich wynika, że dużo ładniejsze jest przecięcie dokładnie na górce lub w dołku. Zastrzegam, że nie mam wiedzy książkowej i może tak być jak piszesz.

kc

--

Ale pikna sesja .......