Ale pizdziory w pa艅stwie teczek i donos贸w czuj膮 si臋 jak ryby w wodzie.

Data: 2016-03-01 01:33:37
Autor: stevep
Ale pizdziory w pa艅stwie teczek i donos贸w czuj膮 si臋 jak ryby w wodzie.
# Bp Pieronek o teczkach Bolka: nachalne oskar偶enie, obrzucanie b艂otem. To  jest dla mnie niezrozumia艂e, ja w takim pa艅stwie nie chc臋 偶y膰 #
Ze strony:
http://skroc.pl/409ef

Szala艂a, szala艂a
rybecka za wod膮
Ale jo nie b臋de,
ale jo nie b臋de
straszny dziaduniu za tob膮.

Szala艂a, szala艂a
bo jej si臋 w艂adzy zachcia艂o
Ale jo nie b臋de,
ale jo nie b臋de
Bo to oszo艂om贸w
pisowskich za ma艂o?
--
stevep

Ale pizdziory w pa艅stwie teczek i donos贸w czuj膮 si臋 jak ryby w wodzie.