Ale przecież Kiszczak to wyrocznia dla piz dzielców.

Data: 2016-02-26 03:41:50
Autor: stevep
Ale przecież Kiszczak to wyrocznia dla piz dzielców.
# Generał Kiszczak z niezgłębioną pewnością rysującą się na twarzy pokazał  mi fragmenty pamiętników kochanki Karola Wojtyły. Zapomniał tylko dodać,  że do jego archiwów dostarczył mu je Grzegorz Piotrowski morderca ks.  Popiełuszki.
Tekst, który pod koniec lat 90. generał wyniósł mi ze swego domu, czytałem  w ogrodzie jego warszawskiej willi. I już po kilkunastu zdaniach rzekomego  maszynopisu ekspracownicy "Tygodnika Powszechnego" wiedziałem, że pachnie  on na kilometr fałszywką. I to napisaną przez średnio utalentowanego  miłośnika powieści softporno. #
Ze strony:
http://skroc.pl/1cfa1

--
  stevep
-- -- -

Data: 2016-02-26 07:34:49
Autor: Pajdak

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.yde5r01t50oqoastevep-komputer...
[...]

SB zatrudniała armię podobnych padalców piszących na zamówienie fałszywki. Na każdego.

--
Lepudruk

Ale przecież Kiszczak to wyrocznia dla piz dzielców.