Ale przyjdzie Kasandra, wymiecie ich wszystkich

Data: 2014-02-09 20:37:18
Autor: boukun
Ale przyjdzie Kasandra, wymiecie ich wszystkich
~belzebub 3 minuty temu
walcz,walcz....i tak na widły trafisz,i do smoły

odpowiedz

Zgłoś do moderacji
Zgadzam się z opinią
0
Nie zgadzam się z opinią
0
~Stasia dla Jasia 3 minuty temu
Czy nie maczał w tym rąk Jerzy Killer?

odpowiedz

Zgłoś do moderacji
Zgadzam się z opinią
0
Nie zgadzam się z opinią
0
~m 3 minuty temu
Razem z zonom dobrze pociagneli państwowej kasy !! w końcu się zadlawil...

odpowiedz

Zgłoś do moderacji
Zgadzam się z opinią
1
Nie zgadzam się z opinią
0
~niko 4 minuty temu
jaki wybitny polak ? to solidaruch obrzydliwy ! który następny ?

odpowiedz

Zgłoś do moderacji
Zgadzam się z opinią
312
Nie zgadzam się z opinią
69
~wilczur (15:38)
Żal mi go jako człowieka, ale to taki facet, który swój patriotyzm wycenil w złotych polskich.

odpowiedz

pokaż 9 ukrytych odpowiedzi

Zgłoś do moderacji
Zgadzam się z opinią
1
Nie zgadzam się z opinią
0
~rex 4 minuty temu
Pani córko Romaszewskiego!!! Normalni ludzie w takiej sytuacji gdzie jest poważny stan zdrowia członka rodziny nigdy nie rozpisują się w mediach. Pani w takiej chwili znajduje czas na własne wypociny. Z takiego postępowania twierdzę, że Pani ojciec nie zasłużył na szacunek najbliższej rodziny tak samo uważa spora część polskiego społeczeństwa.

odpowiedz

Zgłoś do moderacji
Zgadzam się z opinią
18
Nie zgadzam się z opinią
83
~vogel z ozi (16:07)
Jeden z niewielu uczciwych ludzi w polskiej polityce, bydlo na kolana i modlic sie o Jego zdrowie !

odpowiedz

pokaż 6 ukrytych odpowiedzi

Zgłoś do moderacji
Zgadzam się z opinią
1
Nie zgadzam się z opinią
0
~chelboj 7 minut temu
ŻYCZYMY ZDROWIA.

odpowiedz

Zgłoś do moderacji
Zgadzam się z opinią
2
Nie zgadzam się z opinią
20
~ego 26 minut temu
tyle jadu wobec tak wybitnego Człowieka i Obywatela .... kto to pisze, kim jesteście ?

odpowiedz

pokaż 2 ukryte odpowiedzi

Zgłoś do moderacji
Zgadzam się z opinią
16
Nie zgadzam się z opinią
2
~OP 36 minut temu
21 postulatów mu przedstawić, to może kasę odda dla biednych, bezrobotnych i wyzutych po za nawias społeczeństwa. TAK POSTĘPUJĄ PATRIOCI.

odpowiedz

pokaż 2 ukryte odpowiedzi

Zgłoś do moderacji
Zgadzam się z opinią
14
Nie zgadzam się z opinią
7
~baba 32 minuty temu
Chyba jednak jest na świecie Boska Sprawiedliwość.

odpowiedz

pokaż 1 ukrytą odpowiedź

Zgłoś do moderacji
Zgadzam się z opinią
0
Nie zgadzam się z opinią
1
~jo 9 minut temu
on walczy o życie ? zawsze walczył o pieniążki !

odpowiedz

Zgłoś do moderacji
Zgadzam się z opinią
0
Nie zgadzam się z opinią
0
~goga 11 minut temu
Panie senatorze, trzymam kciuki. Niech Pan wraca do zdrowia,kłaniam się

odpowiedz

Zgłoś do moderacji
Zgadzam się z opinią
0
Nie zgadzam się z opinią
1
~dok 13 minut temu
jeden z najwiekszych szkodnikow w historii tego kraju, posiadajacy prymitywne poglady rodem ze sredniowiecza o zabarwieniu religijnym i nie rozumiejacy zadnej problematyki spolecznej.

odpowiedz

Zgłoś do moderacji
Zgadzam się z opinią
17
Nie zgadzam się z opinią
3
~emeryt do 67 35 minut temu
Który następny ?!!

odpowiedz

pokaż 1 ukrytą odpowiedź

Zgłoś do moderacji
Zgadzam się z opinią
9
Nie zgadzam się z opinią
9
~Kotwicz 30 minut temu
No i dobrze on był chyba z tych naznaczonych - od Michnika , ma kasę chyba go wyleczą. Ale przyjdzie Kasandra, wymiecie ich wszystkich. Przyjdzie na was czas. \

odpowiedz

pokaż 1 ukrytą odpowiedź

Zgłoś do moderacji
Zgadzam się z opinią
7
Nie zgadzam się z opinią
1
~bezrobotna matka 14 minut temu
Śpieszno mu dopiekła? Za wcześnie drogi panie!!! Najpierw trzeba zapłacić tu na ziemi za krzywdy i zło wyrządzone Polakom i Polsce!

odpowiedz

Zgłoś do moderacji
Zgadzam się z opinią
5
Nie zgadzam się z opinią
1
~julek z czyżowic 14 minut temu
Kiedy do niego pisałem to na mnie donosił Zachłysnął się nienawiścią do ludzi i wyjątkowym draństwem Inteligencją przewyższał Guziała ale i radykalizmem Nigdy nie miałem tego człowieka za porządnego On by drugiego człowieka utopił w łyżce wody Jest mi obojętne czy się obudzi A z drugiej strony jaka to ironia losu ZACHŁYSNĄŁ SIĘ

odpowiedz

Zgłoś do moderacji
Zgadzam się z opinią
49
Nie zgadzam się z opinią
20
~Bliziutko (18:19)
Niech napisze jak tam dojdzie jak się zyje w tym życiu pozagrobowym dać jemu laptop, za który odciągnąć koszt z tych 250 tys. złotych.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Zbigniew-Romaszewski-jest-w-spiaczce-walczy-o-zycie,wid,16394007,wiadomosc.html

Ale przyjdzie Kasandra, wymiecie ich wszystkich