Ale pseuydonim "koza" jej przystoi.

Data: 2014-02-10 14:43:07
Autor: stevep
Ale pseuydonim "koza" jej przystoi.
# Ksiądz Kazimierz Sowa uważa, że telewizje nie powinny pokazywać posłanki  Pawłowicz przed 23. Ostro krytykuje też księdza Dariusza Oko i posłów  prawicy, walczących z "ateizacją".
Jej język i porównania nie przystoją ani kobiecie, ani pracownikowi  naukowemu wyższej uczelni - mówił w rozmowie z Radiem ZET ksiądz Kazimierz  Sowa, komentując ostatnie wypowiedzi posłanki Krystyny Pawłowicz. Dlatego  też sugerował, by pokazywać jej wystąpienia dopiero po 23. Dostało się też  w rozmowie z Moniką Olejnik księdzu Dariuszowi Oko, który używa mocnych  słów w sprawie gender. Czasem mam wrażenie, że ksiądz Darek chce być panią  profesor Pawłowicz polskiego Kościoła. Ale po co powielać takie złe  przykłady? - stwierdził ks. Sowa

Duchownemu nie podoba się też poselski zespół ds. walki z ateizacją. Jego  zdaniem posłowie, którzy utworzyli ten projekt, nie do końca pomyśleli. To  jest wytwór fantazji posła Jaworskiego i jego kolegów. Jeśli ktoś uważa,  że w Polsce mamy do czynienia z ogromną, niespotykaną walką z Kościołem,  to żyje w kraju, którego nie ma - wyjaśnił ksiądz. #
Ze strony:
http://tnij.org/dr67asn

--
stevep