Ale się ludzie zachwycają mega starymi a utami...

Data: 2010-08-09 16:38:04
Autor: Ola
Ale się ludzie zachwycają mega starymi a utami...
Witam

Przeglądałam dziś onet.pl i ktoś rzucił w dyskusji takim linkiem:

http://www.bmw-tech.pl/bmw/seria_7/e65/

chodzi o opis tego starego BMW. Nie źle się ktoś bardzo głupi zachwyca starym BMW :( Co za naród. Moim zdaniem auta starsze niż 7 lat powinno się utylizować albo montować ograniczniki prędkości do 20 km/h - w TVP expert się wypowiadał że 7 letnie auto jest technicznie zniszczone.

Pozdrawiam

Data: 2010-08-09 16:43:26
Autor: Ola
W dniu 2010-08-09 16:38, Ola pisze:
Witam

Przeglądałam dziś onet.pl i ktoś rzucił w dyskusji takim linkiem:

http://www.bmw-tech.pl/bmw/seria_7/e65/

chodzi o opis tego starego BMW. Nie źle się ktoś bardzo głupi zachwyca
starym BMW :( Co za narĂłd. Moim zdaniem auta starsze niĹź 7 lat powinno
się utylizować albo montować ograniczniki prędkości do 20 km/h - w TVP
expert się wypowiadał że 7 letnie auto jest technicznie zniszczone.

Aha oczywiście nie chodzi mi o to piękne ładne autko które mi się teraz pojawiło w reklamie tylko o to brzydkie, stare, ochydne, pordzewiałe graciarskie BMW.

Data: 2010-08-09 16:45:50
Autor: jerry
Użytkownik "Ola" napisał w wiadomości news:i3p3sk$dhn$1news.onet.pl...

[...]

Rozumiem, że po przekroczeniu 30 łykniesz cyjanek, albo w jakiś inny sposób
poddasz się utylizacji. Przecież kobiety po 30 są już tak "wyeksploatowane"...

Data: 2010-08-09 16:46:25
Autor: neoniusz
Użytkownik "Ola" <ola27@onet.pl> napisał w wiadomości news:i3p3sk$dhn$1news.onet.pl...
[...]

A co na to twoj lekarz?

Data: 2010-08-09 16:52:18
Autor: Ola
Ale siďż˝ ludzie zachwycajďż˝ mega star ymi autami...

A co na to twoj lekarz?

A jaki? Lekarze są za tym żeby wszyscy byli zdrowi więc też woleliby zakazu używania starszych aut bo od starszych aut odpadają koła i pękają na pół (a to BMW ma 10 lat!) więc są zagrożeniem na drogach.

Data: 2010-08-09 08:00:28
Autor: tadek
Ale si ludzie zachwycaj mega starymi autami...
On 9 Sie, 16:52, Ola <ol...@onet.pl> wrote:
> [...]

zakazu używania starszych aut bo od starszych aut odpadają koła i pękają
na pół (a to BMW ma 10 lat!) więc są zagrożeniem na drogach.

jeżdżę 20 letnim Volvo 940 i koła nie odpadają, mało tego nie psuje
się , jest duże i bezpieczne i przez te 20 lat TYLKO RAZ wylądowało na
lawecie jak się zepsuł alternator. Wolę tego mojego "trupka" niż
kilkuletnie auto po "renowacji" które jest czterośladem

Data: 2010-08-09 17:03:02
Autor: Brzezi
pon, 09 sie 2010 o 17:00 GMT, tadek napisał(a):

> [...]

lawecie jak się zepsuł alternator. Wolę tego mojego "trupka" niż
kilkuletnie auto po "renowacji" które jest czterośladem

Sam jezdzilem kiedys 940, bylo bardzo wygdne, ale co do bezpieczenstwa, to
niestety tez tak bylem przekonany, a wystarczy zobaczyc jakis crashtest i
niestety piekny czar szybko pryska...

Pozdrawiam
Brzezi

Data: 2010-08-09 17:07:12
Autor: Ola
[...]

Powiem Ci jedno: do czasu... do czasu!

Szkoda że nie robią 126p bo przez to tacy ludzie jak Ty kupują niebezpieczne samochody!

Data: 2010-08-09 08:20:45
Autor: tadek
On 9 Sie, 17:07, Ola <ol...@onet.pl> wrote:
> [...]

Powiem Ci jedno: do czasu... do czasu!

Szkoda że nie robią 126p bo przez to tacy ludzie jak Ty kupują

Ola
Młoda ładna dziewczyna jest też do ...czasu a potem robi się grube
babsko z obwisłym biustem /przeważnie/. Teraz kupiłem sobie NOWEGO
Forestera i jeżdżę nim naprzemian z Volvo. A tak dla Twojej informacji
to Volvo 940 też kupiłem NOWE w TDS-e w Szwecji u producenta. Używane
auta zostawiam dla takich ZNAFCÓW jak Ty.

Data: 2010-08-29 13:19:35
Autor: Grejon
W dniu 2010-08-09 17:07, Ola pisze:

Szkoda że nie robią 126p bo przez to tacy ludzie jak Ty kupują
niebezpieczne samochody!

Ze 126p jest podobnie jak z prezydenckim samolotem co się w Smoleńsku rozbił. Nawet jeśli jest nowy i sprawny technicznie, to konstrukcja pamięta jeszcze czasy porwania Aldo Moro.

Data: 2010-08-29 15:50:56
Autor: Rabbit McCroolick

Użytkownik "Grejon" <grejon83@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i5dfoa$575$1usenet.news.interia.pl...

Ze 126p jest podobnie jak z prezydenckim samolotem co się w Smoleńsku rozbił. Nawet jeśli jest nowy i sprawny technicznie, to konstrukcja pamięta jeszcze czasy porwania Aldo Moro.

Raczej pamięta pontyfikat Jana XIII, przecież 126 to 500F z nowym nadwoziem.

Data: 2010-08-29 17:24:08
Autor: Rabbit McCroolick

Użytkownik "Rabbit McCroolick" <bilgates@wp.pl> napisał w wiadomości news:i5dojs$j0u$1news.dialog.net.pl...

Raczej pamięta pontyfikat Jana XIII, przecież 126 to 500F z nowym nadwoziem.

Jana XXIII

Data: 2010-08-10 07:56:58
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail tadeklodz@poczta.onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> [...]

lawecie jak się zepsuł alternator. Wolę tego mojego "trupka" niż
kilkuletnie auto po "renowacji" które jest czterośladem

a ja jezdziłem ostatnio kilkuletnim ktore miało przebieg ponad 700.000
I teraz nie wiem czy utylizowac - w koncu było mlodsze, niz 7 lat...

P.S. Kretynka...

--
Pozdrawia... Budzik
"Tylko niekiedy szczęście bywa darem, najczęściej trzeba o nie walczyć."

Data: 2010-08-10 10:01:04
Autor: kamil

"tadek" <tadeklodz@poczta.onet.pl> wrote in message news:aec27197-53ec-4cad-bf35-afe3936cf456z10g2000yqb.googlegroups.com...
> [...]

lawecie jak się zepsuł alternator. Wolę tego mojego "trupka" niż
kilkuletnie auto po "renowacji" które jest czterośladem

Po co ty wogole odpowiadasz trollowi?

Data: 2010-08-09 17:02:45
Autor: MadMan
Dnia Mon, 09 Aug 2010 16:52:18 +0200, Ola napisał(a):

Lekarze są za tym żeby wszyscy byli zdrowi więc też woleliby zakazu używania starszych aut bo od starszych aut odpadają koła i pękają na pół

Od zupełnie nowych także odpadają. Zakazać zatem wszystkich samochodów!

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-08-09 17:08:12
Autor: Ola
[...]

Nowe auto o tyle jest dobre bo nakręca gospodarkę, tworzy miejsca pracy w fabrykach i buduje dobrobyt. Na stare powinien być bardzo wysoki podatek.

Data: 2010-08-09 17:11:05
Autor: grin

Użytkownik "Ola" <ola27@onet.pl> napisał w wiadomości news:i3p5l4$i78$2news.onet.pl...
Nowe auto o tyle jest dobre bo nakręca gospodarkę, tworzy miejsca pracy w fabrykach i buduje dobrobyt. Na stare powinien być bardzo wysoki podatek.

Do nowego auta trzeba dziecka. Masz?
Jak nie masz , to co zostawiasz w aucie pod marketem, by ci nowki nie podrapali posiadacze starych aut?

Data: 2010-08-09 17:20:27
Autor: MadMan
Dnia Mon, 09 Aug 2010 17:08:12 +0200, Ola napisał(a):

[...]

No cóż, widocznie dzisiaj słabo kontaktuję, bo nie wiem co ma nakręcanie
gospodarki do defektów technicznych w samochodach. I dlaczego rynek
produktów "aftermarket" (czyli tych do istniejących już samochodów) nie
generuje miejsc pracy. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-08-09 17:22:53
Autor: Olek
W dniu 2010-08-09 17:08, Ola pisze:

Nowe auto o tyle jest dobre bo nakręca gospodarkę, tworzy miejsca pracy
w fabrykach i buduje dobrobyt. Na stare powinien być bardzo wysoki podatek.

mało ci podatków? co za głupota

Data: 2010-08-09 17:28:46
Autor: Ola
[...]

przecież rząd ma deficyt. Dobrze że Pan Komorowski ten VAT zwiększył... bo głupie kaczki tego nie zrobiły...
Powinni zrobić 25% jak we Szwecji - najbogatszym kraju UE.

Data: 2010-08-09 17:40:23
Autor: MadMan
Dnia Mon, 09 Aug 2010 17:28:46 +0200, Ola napisał(a):

Dobrze że Pan Komorowski ten VAT zwiększył...

Kiedy miał możliwość to zrobić? 1 głos na 460 głosujących raczej nie
pozwala na takie wyczyny. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-08-09 18:25:35
Autor: Olek
W dniu 2010-08-09 17:28, Ola pisze:

przecież rząd ma deficyt. Dobrze że Pan Komorowski ten VAT zwiększył...
bo głupie kaczki tego nie zrobiły...

że kto zwiększył?

Powinni zrobić 25% jak we Szwecji - najbogatszym kraju UE.

aha, tylko porĂłwnaj sobie zarobki dziecko

Data: 2010-08-09 20:19:46
Autor: z
Ola pisze:

przecież rząd ma deficyt. Dobrze że Pan Komorowski ten VAT zwiększył... bo głupie kaczki tego nie zrobiły...
Powinni zrobić 25% jak we Szwecji - najbogatszym kraju UE.

Ło matko!!!
Napisz ile masz lat bo nie wiem czy się śmiać czy żałować.
Niby z kobiety nie ładnie ale koniecznie chcesz sobie zasłużyć

PS. To zaczyna być przerażające co potrafi tvn zrobić z młodym człowiekiem

Data: 2010-08-10 10:02:14
Autor: kamil

"z" <zch280672@gazeta.pl> wrote in message news:i3pgs8$9ri$1inews.gazeta.pl...
Ola pisze:

[...]

Przerazajace jest, ze niektorzy nie widza marnej onetowej prowokacji i daja sie wkrecic jak 7-latek w opowiesci o potworach w szafie.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-08-09 20:24:18
Autor: Plumpi
Użytkownik "Ola" <ola27@onet.pl> napisał w wiadomości news:i3p6rm$l2i$1news.onet.pl...

[...]

A ja myślę, że powinni zrobić po równo, 50% VAT, 50% dochodowy, a nam zostawić g.... :)
Niestety jak pokazuje historia krajów byłego układu socjalistycznego to najwiekszy deficyt jest tam, gdzie są największe podatki.
Dzieje się to z prostej przyczyny - otóż tam, gdzie są podatki wysokie, powstaje "szara strefa". Faktem jest, że im większe są podatki tym więcej jest pracujących "na czarno" oraz firm, które zaczynają kombinować, aby obejść podatki.
Niski podatek powoduje, że przestaje się opłacać kombinowanie. Poza niskimi podatkami ważna jest także stabilność podatkowa, ponieważ częste zmiany w podatkach doprowadzają firmy do upadłości.

Data: 2010-08-09 20:16:47
Autor: Plumpi
[...]

Totalna bzdura.
Nawet sobie nie zdajesz sprawy na czym polega rynek motoryzacyjny.
Wbrew temu co piszesz to właśnie dzięki starym samochodom, w których trzeba wymieniać części zamienne istnieje ogromna produkcja i sprzedaż części zamiennych i to w Polsce, bo dzięki zapotrzebowaniu na masową produkcję części, powstają lokalne firmy produkcyjne oraz warsztaty usługowe. Dzięki temu właśnie rozwija się rynek motoryzacyjny.
Natomiast kupując nowe auto "nabijaja się kabzę" tylko i wyłącznie wielkim, zagranicznym koncernom samochodowym. Dobrze jeszcze jak ten koncern inwestuje w Polsce stawiając fabryki, montownie. Ale ilu osobom dają zatrudnienie ? Sto, dwieście, pięćset ?
W przypadku rynku motoryzacyjnego części zamiennych tworzy się rynki pracy dla wiele większej liczby osób, ponieważ w produkcji i dystrybucji tych części bierze udział wiele firm. Huta musi wytworzyć stal, stopy aluminium czy miedzi, zakłady chemiczne muszą wytworzyć tworzywa sztuczne i lakiery, zakłąd mechaniczny musi wytworzyć część, zakład papierniczy opakowanie, firma transportowa musi dowieźć tę część do hurtowni, hurtownia musi rozesłać do sklepów korzystając z usług firm kurierskich czy poczty, sklepikarz część sprzeda, a mechanik ją zamontuje. Co jeszcze ciekawsze, ta sama część w nowowyprodukowanym samochodzie kosztuje kilkadziesiąt razy taniej od części sprzedanej na wymianę.

Co zaś się tyczy stwierdzenia, że stare samochody są niebezpieczne to także jest bzdura, ponieważ niebezpiecznymi się one stają nie dlatego, że są stare, lecz dlatego, że są zaniedbywane. Problem jest w tym, ze wielu użytkowników kupując samochód jest zbyt biedna, aby go utrzymać i później starają się oszczędzać na naprawach, wykonując tylko te naprawy, które już trzeba wykonać jak auto przestaje jeździć.
W polskim społeczeństwie brak jest cechy dbania o samochód i jego bezpieczeństwo. Ale stopniowo to się zmienia. Im ludzie będą bogatsi, tym łatwieją będą wydawać pieniądze. Ale, żeby byli bogatsi to muszą powstać rynki pracy i dobrej płacy.

Data: 2010-08-09 19:31:29
Autor: Robert Rędziak
Ale si? ludzie zachwycaj? mega starymi autami...
On Mon, 9 Aug 2010 20:16:47 +0200, Plumpi <plumpix@onet.pl>
wrote:

[...]

 Nikomu się nie nabija, bo w związku z pierdolcem, że nowy model
 musi wyjść co 3-5 lat lwią część zarobku zżera proces projektowy
 i przygotowanie produkcji.

 r.
robert rędziak     e36/5 323ti     mailto:giekao-at-gmail-dot-com

Data: 2010-08-09 21:59:33
Autor: Plumpi
Użytkownik "Robert Rędziak" <rekin@gm.wkurw.org> napisał w wiadomości news:slrni60lsh.gj0.rekindrapak.wkurw.org...

[...]

Nie przesadzajmy.
Kolejne modele zazwyczaj produkowne są na bazie starszych modeli, często na bazie starych podzespołów, starych płyt podwoziowych czy też starych konstrukcji, a wymianie podlegają detale, głównie wizualne.

Data: 2010-08-10 15:47:00
Autor: Robert Rędziak
Ale si? ludzie zachwycaj? mega starymi autami...
On Mon, 9 Aug 2010 21:59:33 +0200, Plumpi <plumpix@onet.pl>
wrote:

Kolejne modele zazwyczaj produkowne są na bazie starszych modeli, często na bazie starych podzespołów, starych płyt podwoziowych czy też starych konstrukcji, a wymianie podlegają detale, głównie wizualne.

 Czyli to, co pożera mnóstwo pieniędzy: formy, tłoczniki.

Data: 2010-08-10 20:38:47
Autor: Tomasz Pyra
wrote:

[...]

Do tego sporo kosztuje pewnie sam nowy wizerunek - kampanie reklamowe, wymiana samochodów demonstracyjnych, wyprzedaż starego modelu po niższych cenach.

Data: 2010-08-10 21:47:53
Autor: Plumpi
Użytkownik "Tomasz Pyra" <hellfire@spam.spam.spam> napisał w wiadomości news:4c619cb6$0$21006$65785112news.neostrada.pl...

[...]

I zapewne koncerny dokładają do interesu, żeby zadowolić zachcianki klientów ? :)

Data: 2010-08-10 21:46:20
Autor: Robert Rędziak
Ale si? ludzie zachwycaj? mega starymi autami...
On Tue, 10 Aug 2010 21:47:53 +0200, Plumpi <plumpix@onet.pl>
wrote:

I zapewne koncerny dokładają do interesu, żeby zadowolić zachcianki klientów ? :)

 Skoro to taki cymes, to czemu co trochę jakiś koncern zwija
 produkcję, przenosi do Chin czy też sprzedaje swoje zabawki
 Chińczykom/Hindusom? Przez modelopierdolec plany i
 przedsięwzięcia są napięte jak baranie jaja. Jakakolwiek obsuwa
 czy problemy z niedotestowaniem mogą się zakończyć upadkiem
 kolejnej marki.

Data: 2010-08-11 21:15:14
Autor: Plumpi
Użytkownik "Robert Rędziak" <rekin@gm.wkurw.org> napisał w wiadomości news:slrni63i5c.qlt.rekindrapak.wkurw.org...

I zapewne koncerny dokładają do interesu, żeby zadowolić zachcianki klientów
? :)

[...]

Skoro dyrektorzy i prezesi w takich koncernach biorą odprawy i premie większe niż całoroczny zarobek wszystkich userów tej grupy razem wzięty i to nawet wtedy, kiedy firma jest na minusie to nie dziwota, że koncerny upadają :)

Data: 2010-08-10 21:56:31
Autor: Tomasz Pyra
Plumpi pisze:
[...]

Dokładać nie dokładają, ale finansowane to wszystko jest z kieszeni klienta.

Przez ogólny pęd do robienia co chwilę nowego modelu cała branża drożeje.

Gdyby moda i oczekiwania rynku były takie żeby po 20 lat tłuc tą samą bryłę, to po prostu samochody mogłyby być tańsze.

Data: 2010-08-10 21:47:18
Autor: Robert Rędziak
Ale si? ludzie zachwycaj? mega starymi autami...
On Tue, 10 Aug 2010 21:56:31 +0200, Tomasz Pyra
<hellfire@spam.spam.spam> wrote:

Gdyby moda i oczekiwania rynku były takie żeby po 20 lat tłuc tą samą bryłę, to po prostu samochody mogłyby być tańsze.

 I bardziej dopracowane. Ale tu dochodzimy do historii koncernu
 Daimler Benz, któremu modele W123 i W124 na dobre nie wyszły ;)

Data: 2010-08-10 22:01:03
Autor: J.F.
On Tue, 10 Aug 2010 15:47:00 +0000 (UTC),  Robert Rędziak wrote:
[...]

Mowisz ze forma drozsza od wtryskarki a tlocznik od prasy ? Hm, moze i tak.

i drozsze od robota i calej reszty osprzetu do produkcji ? Ale i tak one maja swoja zywotnosc i trzeba je co pewien czas wymienic

J.

Data: 2010-08-10 21:50:09
Autor: Robert Rędziak
Ale si? ludzie zachwycaj? mega starymi autami...
On Tue, 10 Aug 2010 22:01:03 +0200, J.F
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

Mowisz ze forma drozsza od wtryskarki a tlocznik od prasy ? Hm, moze i tak.

 Prasę, która jest produkowana seryjnie (nawet jeśli
 małoseryjnie, to jednak trochę takich pras się rozejdzie po
 świecie) możesz eksploatować i 30 lat. W tym czasie
 przetrzepiesz kilka-kilkanaście/dziesiąt tłoczników, które
 produkuje się niemal w jednostkowych ilościach.

Data: 2010-08-09 19:17:05
Autor: Maciek
W dniu 2010-08-09 16:52, Ola pisze:
A jaki? Lekarze są za tym żeby wszyscy byli zdrowi więc też woleliby
I co ci biedni lekarze by robili, gdyby tak wszyscy zdrowi byli?
Normalnie zęby w ścianę i modlić się o jakąś cholerę :->
Maciek

Data: 2010-08-09 16:50:11
Autor: kml
[...]

Weronika wróciła! :)

kml

Data: 2010-08-09 17:08:08
Autor: Robert Rędziak
On Mon, 09 Aug 2010 16:38:04 +0200, Ola <ola27@onet.pl> wrote:

Co za naród. Moim zdaniem auta starsze niż 7 lat powinno się utylizować albo montować ograniczniki prędkości do 20 km/h - w TVP expert się wypowiadał że 7 letnie auto jest technicznie zniszczone.

 Przemek! Masz do zutylizowania dwa czerwone strucle! :)

Data: 2010-08-09 22:30:35
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2010-08-09 19:08, Robert Rędziak pisze:
[...]

Ja chętnie przygarnę po cenie złomu tego czerwońca na F. :P

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2010-08-10 15:47:07
Autor: Robert Rędziak
Ale się ludzie zachwycają mega starymi autami...
On Mon, 09 Aug 2010 22:30:35 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak
<eikcinek@34xob.lp> wrote:

  Przemek! Masz do zutylizowania dwa czerwone strucle! :)

Ja chętnie przygarnę po cenie złomu tego czerwońca na F. :P

 A ja tego drugiego, mniej kłopotów z nim ;)

Data: 2010-08-10 22:42:03
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
<eikcinek@34xob.lp>  wrote:

   Przemek! Masz do zutylizowania dwa czerwone strucle! :)

Ja chętnie przygarnę po cenie złomu tego czerwońca na F. :P

  A ja tego drugiego, mniej kłopotów z nim ;)

To co? Flaszki w dłoń i do Przemka? ;)

Data: 2010-08-09 17:20:55
Autor: Olek
[...]

ile masz lat? bo po 30 powinno się kobiety utiliować, są już "technicznie" zniszczone ;)

a tak poważnie to pewnie nawet takiej BMW na oczy nie widziałaś :)

Data: 2010-08-09 17:27:40
Autor: ererer
[...]

Won spamerze, pierwotnie podpisujący się jako /Michał/

Niechronologicznie:
<hkstmb$954$2@news.onet.pl>
<i3a126$88j$1@news.onet.pl>
<i38p5e$j8p$1@news.onet.pl>
<i3er0r$lu8$1@news.onet.pl>
<i3f59u$m42$1@news.onet.pl>
<i27443$415$1@inews.gazeta.pl>

.... więcej mi się nie chce

--
ererer

Data: 2010-08-09 19:58:12
Autor: Adam Szewczak
[...]

    Ja tam mam jedno co ma 18 lat i nastepne co ma 23. Obydwa  na V. Ani sie nich nie wstydze, przeglady przechodza normalnie a i bez problemu mozna pol europy objechac. Te mlodsze pali tyle co nowe co ma DPFy, elektronike i kosztuja majatek. Hmm, nie smiem twierdzic ze pali mniej  i taniej !

PZDr
Adam

Data: 2010-08-09 22:07:12
Autor: Nex@pl
[...]

To moja beczka 80', ktora ma zaledwie 120 000km najechane to też złom? :)

Data: 2010-08-09 23:57:30
Autor: Tomasz Pyra
Ola pisze:
Witam

Przeglądałam dziś onet.pl i ktoś rzucił w dyskusji takim linkiem:

Nie poleci, ale reszta grupy widzę łyka jak młode pelikany.

Data: 2010-08-10 09:38:54
Autor: P.H.
[...]

chodzi o opis tego starego BMW.Moim zdaniem auta starsze niż 7 lat powinno się utylizować ...

a moim baby starsze niż 21lat zrzucać ze skały

Data: 2010-08-10 09:58:46
Autor: Karolek
Ola pisze:
Witam

Przeglądałam dziś onet.pl i ktoś rzucił w dyskusji takim linkiem:

Glupcy... po co karmicie trolla.

--
Karolek

Data: 2010-08-10 17:58:09
Autor: .Peeter
"Ola" <ola27@onet.pl> wrote in message news:i3p3sk$dhn$1news.onet.pl...
w TVP expert się wypowiadał że 7 letnie auto jest technicznie zniszczone.

Chyba ex-pierd. :-)

No proszę, mój 9 letni Seat jest technicznie zniszczony. :D A to ciekawe. :-)
A że się nie psuje, nic nie stuka i nie puka i wygląda lepiej niż niejeden
2-3 latek, to już nieważne. :D Takich expierdów powinno się zamykać
w kaftanach. :D

Pozdrawiam
..Peeter

Data: 2010-08-10 17:35:52
Autor: Waldek Godel
Dnia Tue, 10 Aug 2010 17:58:09 +0200, .Peeter napisał(a):

[...]

Żebyś sam nie wylądował w kaftanie..
http://moto.pl/MotoPL/10,90142,8190257,Motodziennik__Nowa_Mazda_RX_7.html
gdzieś od drugiej minuty...

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-08-10 22:48:38
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2010-08-10 18:35, Waldek Godel pisze:
[...]

Dawno mówiłem, że wszelkich ekofaszystów powinno się zebrać na jeden statek, puścić na środek atlantyku i storpedować.