Ale si cieszy

Data: 2013-10-27 11:28:51
Autor: boukun
Ale si cieszy
Data: 2013-10-27 11:53:23
Autor: dante
Ale si cieszy
Dnia Sun, 27 Oct 2013 11:28:51 +0100, boukun napisał(a):

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,
Niepublikowane-dotad-zdjecie-Donalda-Tuska
-i-Wladimira-Putina-na-okladce-tygodnika-W-Sieci,
wid,16114793,wiadomosc.html?ticaid=1118ec

boukun

No... Donald chciał "przybić piąchy", a Władek... cofnął ręce.

--
Я знаю, что когда уйду от вас, придут свирепые волки и не пощадят стада.
Даже среди вас появятся люди, извращающие правду ради того, чтобы верующие следовали за ними.

Data: 2013-10-27 17:46:14
Autor: Klin
Ale się cieszy
W dniu 2013-10-27 11:28, boukun pisze:
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Niepublikowane-dotad-zdjecie-Donalda-Tuska-i-Wladimira-Putina-na-okladce-tygodnika-W-Sieci,wid,16114793,wiadomosc.html?ticaid=1118ec

boukun

   Toż to do Ciebie nie pasuje chyba, że cieszysz się
   razem z nimi.

Data: 2013-10-27 19:29:15
Autor: boukun
Ale się cieszy
Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ,"> napisał w wiadomości news:526d4357$0$2184$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Zwisa mi to i powiewa, jedna i ta sama banda reżimowa...

boukun

Data: 2013-10-27 19:55:05
Autor: Klin
Ale się cieszy
W dniu 2013-10-27 19:29, boukun pisze:
[...]

   A jeśli jedna banda wykończyła drugą jak się może zdawać
   dlaczego robisz wszystko by ratować z opresji tę pierwszą.
   Z tego co tu wyprawiasz dochodzę do wniosku, że Ci nie zwisa
   i powiewa tylko zajadle walczysz z tą drugą bandą, która
   bądź co bądź poniosła największą ofiarę i która podejrzewając
   słusznie czy niesłusznie, że katastrofa była spowodowana
   rozmyślnie próbuje dojść do prawdy gmatwanej przez pierwszą
   bandę od samego początku.

Data: 2013-10-27 20:37:25
Autor: Bogdan Idzikowski
Ale się cieszy

Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ,"> napisał w wiadomości news:526d618b$0$2160$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Przecież największy prezydent wszechczasów i wszechświata nie mógł zginąć w prozaicznej katastrofie spowodowanej błędem pilota.

ubawiony

Data: 2013-10-27 21:37:46
Autor: Klin
Ale się cieszy

[...]

   Dużo znasz takich przypadków by prezydenci ginęli w przypadkowych
   katastrofach co do których nie byłoby żadnych wątpliwości.

Data: 2013-10-28 09:01:19
Autor: Bogdan Idzikowski
Ale się cieszy

Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ,"> napisał w wiadomości news:526d799a$0$2174$65785112news.neostrada.pl...

[...]

90% katastrof lotniczych spowodowanych jest błędami pilota. Obecność na pokładzie prezydenta nie zmienia statystyk.
Choć w przypadku Lecha Kaczyńskiego, jego postępowanie mogło przyczynić się do zwiększenia ilości błędów, popełnianych przez pilotów.
Po odmowie lądowania w Gruzji, Kaczyński zapałał nienawiścią do pilota, który mu odmówił i już więcej z nim nie latał.
Do Katynia z Kaczyńskim miał lecieć doświadczony pilot, którego Kaczyński nienawidził, przeto na szybko skompletowano inną załogę, z wiadomym skutkiem.

ubawiony

Data: 2013-10-28 12:44:36
Autor: Klin
Ale się cieszy

 http://www.wykop.pl/ramka/686709/lista-niewyjasnionych-katastrof-lotniczych-w-ktorych-zgineli-liderzy-krajow/

Data: 2013-10-28 09:02:00
Autor: mcmlxxi.xi.xi
Ale si cieszy
W dniu poniedziaek, 28 padziernika 2013 12:44:36 UTC+1 uytkownik Klin napisa:

> Uytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ,"> napisa w wiadomoci

> 90% katastrof lotniczych spowodowanych jest bdami pilota. Obecno na

> pokadzie prezydenta nie zmienia statystyk.

> Cho w przypadku Lecha Kaczyskiego, jego postpowanie mogo przyczyni

> si do zwikszenia iloci bdw, popenianych przez pilotw.

> Po odmowie ldowania w Gruzji, Kaczyski zapaa nienawici do pilota,

> ktry mu odmwi i ju wicej z nim nie lata.

> Do Katynia z Kaczyskim mia lecie dowiadczony pilot, ktrego

> Kaczyski nienawidzi, przeto na szybko skompletowano inn zaog, z

> [...]

zaiste lista godna respublik...
....bananowych...

Data: 2013-10-28 17:18:49
Autor: u2
Ale si cieszy
W dniu 2013-10-28 17:02, mcmlxxi.xi.xi@gmail.com pisze:
zaiste lista godna respublik...
...bananowych...

no a czy my aby nie zyjemy w bantustanie tuska i rostoskiego ? ...-;)

--
"ydw gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, e s narodem wybranym. Czuj si oni upowanieni do interpretowania wszystkiego, take doktryny katolickiej. Cokolwiek bymy zrobili, i tak bdzie poddane ich krytyce - za mao, e le, e zbyt mao ofiarnie. W moim najgbszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z ydami, bo on do niczego nie prowadzi... Ludzi, ktrzy uywaj sw 'antysemita', 'antysemicki', naley traktowa jak ludzi niegodnych debaty, ktrzy usiuj niszczy innych, gdy brakuje argumentw merytorycznych. To oni tworz mow nienawici".

Data: 2013-10-28 12:46:54
Autor: mcmlxxi.xi.xi
Ale si cieszy
W dniu poniedziaek, 28 padziernika 2013 17:18:49 UTC+1 uytkownik u2 napisa:
> zaiste lista godna respublik...

> ...bananowych...

no a czy my aby nie zyjemy w bantustanie tuska i rostoskiego ? ...-;)

I na tej liscie jako jedyni bylimy dwa razy! SUKCES!

Data: 2013-10-28 17:30:46
Autor: Klin
Ale się cieszy
[...]

   Dziwisz się przecież CIA KGB czuwa by ich sprawki pozostały w cieniu.
   Chociaż nie wiadomo i tak kto był inicjatorem wyżej wymienionych.

Data: 2013-10-28 12:49:19
Autor: mcmlxxi.xi.xi
Ale si cieszy
W dniu poniedziaek, 28 padziernika 2013 17:30:46 UTC+1 uytkownik Klin napisa:

> zaiste lista godna respublik...

> ...bananowych...

   Dziwisz si przecie CIA KGB czuwa by ich sprawki pozostay w cieniu.

   Chocia nie wiadomo i tak kto by inicjatorem wyej wymienionych..

W naszej ostatniej sprawie wiadomo: najwikszy zysk odnieli ci sami co stali za WTC! ;)

http://zmianynaziemi.pl/wideo/amerykanski-analityk-twierdzi-ze-atak-wtc-robota-mossadu http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=TT1AzrKuEtM http://911falseflagarchive.blogspot.com/2010/03/dr-alan-sabrosky-former-director-of_19.html

Data: 2013-10-30 22:10:16
Autor: Ikselka
Ale się cieszy
Dnia Mon, 28 Oct 2013 09:02:00 -0700 (PDT), mcmlxxi.xi.xi@gmail.com
napisał(a):

http://www.wykop.pl/ramka/686709/lista-niewyjasnionych-katastrof-lotniczych-w-ktorych-zgineli-liderzy-krajow/

zaiste lista godna respublik...
...bananowych...

Wszystko albo byłe kolonie ( w tym znaczeniu niestety i Polska...), albo
ropa i itp, czyli SAME strefy wpływów...
--
XL
W polskiej historii istnieją dwie tradycje, które mają taki sam wpływ na

Data: 2013-10-30 22:12:47
Autor: u2
Ale się cieszy
W dniu 2013-10-30 22:10, Ikselka pisze:
Wszystko albo byłe kolonie ( w tym znaczeniu niestety i Polska...), albo
ropa i itp, czyli SAME strefy wpływów...

Prof. Witold Kiezun opisal jak jankesi i insza swolocz drenuje afrykanskie kolonie...-;)

--
"Żydów gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, że są narodem wybranym. Czują się oni upoważnieni do interpretowania wszystkiego, także doktryny katolickiej. Cokolwiek byśmy zrobili, i tak będzie poddane ich krytyce - za mało, że źle, że zbyt mało ofiarnie. W moim najgłębszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Żydami, bo on do niczego nie prowadzi... Ludzi, którzy używają słów 'antysemita', 'antysemicki', należy traktować jak ludzi niegodnych debaty, którzy usiłują niszczyć innych, gdy brakuje argumentów merytorycznych. To oni tworzą mowę nienawiści".

Data: 2013-10-30 22:16:36
Autor: u2
Ale się cieszy
W dniu 2013-10-30 22:12, u2 pisze:
[...]

tutaj wiecej na ten temat :

http://pl.wikipedia.org/wiki/Plik:Kiezun_W_28_sierpnia_1944.jpg

Data: 2013-10-28 13:40:29
Autor: Bogdan Idzikowski
Ale się cieszy

Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ,"> napisał w wiadomości news:526e4e26$0$2158$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Katastrofa pod Smoleńskiem jest wyjaśniona.
http://faktysmolensk.gov.pl/

--
Dyskusja z wierzącym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2013-10-28 14:00:24
Autor: u2
Ale się cieszy

Katastrofa pod Smoleńskiem jest wyjaśniona.
http://faktysmolensk.gov.pl/

rotflmao ...-;)

https://www.youtube.com/watch?v=6TaU-qaX2d8

Data: 2013-10-28 14:53:24
Autor: Klin
Ale się cieszy

Użytkownik "Klin" pisze:

http://www.wykop.pl/ramka/686709/lista-niewyjasnionych-katastrof-lotniczych-w-ktorych-zgineli-liderzy-krajow/

Katastrofa pod Smoleńskiem jest wyjaśniona.
http://faktysmolensk.gov.pl/

    Podaj w ilu wyjaśnionych katastrofach z powodu błędów pilotów
    zginęli liderzy państw.

Data: 2013-10-28 15:06:46
Autor: Bogdan Idzikowski
Ale się cieszy

Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ,"> napisał w wiadomości news:526e6c55$0$2140$65785112news.neostrada.pl...

Użytkownik "Klin" pisze:

[...]

A cóż to! Ja jestem informacją publiczną? Poszukaj sobie, jeśli to cię interesuje.

ubawiony

Data: 2013-10-28 16:42:14
Autor: Klin
Ale się cieszy

Użytkownik "Klin" pisze:

[...]

   Pisałeś o 98 % katastrofach powodowanych błędem czy nieszczęśliwym
   wypadkiem wyszło Ci to z fusów? Podałem Ci 15 niewyjaśnionych
   katastrof umiesz sobie policzyć ile musiałoby być tych wyjaśnionych
   przypadkowych tragedii z udziałem liderów państw by Ci wyszło 98%.
   Mamy niezły ubaw obserwując Cię jak zwijasz się tu jak piskorz.

Data: 2013-10-28 16:59:00
Autor: Bogdan Idzikowski
Ale się cieszy

Użytkownik "Klin" pisze:

[...]

Czytaj ze zrozumieniem. Pisałem: "...90% katastrof lotniczych spowodowanych jest błędami pilota..."
Nie wiem ilu przywódców nakazuje pilotom lądować we mgle. Sądzę, że był tylko jeden: największy prezydent wszechczasów i wszechświata Lech Kaczyński.

ubawiony

Data: 2013-10-28 17:17:06
Autor: u2
Ale się cieszy
[...]

a nie kazał lądować żólwik aka Tadeusz Mazowiecki ? kolejnego z waszych już nie ma, kolejnego po Geremku hi hi hi ...-;)

Data: 2013-10-28 17:35:44
Autor: xantiros
Ale się cieszy
W dniu 2013-10-28 17:17, u2 pisze:
[...]

ale pozostał "zimy lech"

Data: 2013-10-28 17:25:02
Autor: Klin
Ale się cieszy

[...]

   To Ty czytaj ze zrozumieniem nie rozmawiamy o katastrofach ogólnie
   tylko o katastrofach liderów państw czy innych VIPów, którzy
   najbardziej narażeni są różne zamachnięcia przez czy to rzekomych
   szaleńców niespodziewanie odmawiającą posłuszeństwa technikę,
   seryjnych samobójców jak też i inne  bardziej wyszukane metody
   poskramiania niewygodnych - polon, atak serca wywołany sztucznie
   przykład Uwe Barschel itp itd.

Data: 2013-10-28 19:37:13
Autor: Bogdan Idzikowski
Ale się cieszy

Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ,"> napisał w wiadomości news:526e8fe0$0$2147$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Ale w katastrofie pod Smoleńskiem to prezydent wysłał do kabiny pilotów dwóch generałów. Wypowiedź nieprzypisana „Generałowie (?)” (8:36:51.4 ) Kapitan Protasiuk: „Witamy” (8:36:53.4). Na to, że drugim generałem obok Błasika w kokpicie był Tadeusz Buk wskazuje wypowiedź z zarejestrowana w kokpicie o 8:39:02.5 „Tadek(?) proszę,”.
 Po przybyciu generałów do kokpitu następuje dziwna sytuacja. Pada dużo krótkich wypowiedzi o charakterze krótkich poleceń, które w stenogramie określone są jako wypowiedzi niezidentyfikowanego mężczyzny spoza załogi: (8:37:51.6) „Siadajcie”, (8:37:52.6) „Siadaj”, (8:37:59.6) „Spokojnie”, (8:38:28.5) „Poczekajmy”, (8:39:36.3) „Przygotowane (?)”, (8:39:46.5) „Ustal jakie”. Wygląda to tak jakby ta osoba przejęła dowodzenie statkiem. W tym czasie kapitan Protasiuk prowadzi jedynie techniczne rozmowy.
 To są wypowiedzi z odczytanego stenogramu przez ZEN. "Siadajcie", "siadaj" - tam nie było gdzie usiąść. Te słowa znaczą by lądować.
I to jest bezsporne.

genialny badacz katastrof lotniczych

Data: 2013-10-28 19:56:20
Autor: Klin
Ale się cieszy

[...]

   Ruscy Ci podali do wierzenia? Temat stał się niewygodny więc
   wekslujesz?

Data: 2013-10-28 20:07:48
Autor: Bogdan Idzikowski
Ale się cieszy

Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ,"> napisał w wiadomości news:526eb355$0$2290$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Nie, synuś. Uważnie przeczytałem stenogram ZEN. Polecam uważną lekturę i logiczne wyciąganie wniosków.

ubawiony

Data: 2013-10-28 20:33:16
Autor: Klin
Ale się cieszy

[...]

    A gdy zostanie kiedyś udowodnione, że to zamach powiesz, że wszystko
    sobie dotychczas zmyślaliście podobnie jak w sprawie abp Michalika,
    by tylko sprawdzić czy nie da się nas złapać jak dziecka?

Data: 2013-10-28 20:42:46
Autor: Bogdan Idzikowski
Ale się cieszy

Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ,"> napisał w wiadomości news:526ebbfe$0$2183$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Zamach jest w waszych głowach. Wszelkie badania i ekspertyzy wykluczyły taką możliwość.

ekskluzywny i nezawodny ekspet lotniczy

Data: 2013-10-28 21:34:34
Autor: Klin
Ale się cieszy

Użytkownik "Klin" pisze:
  Oliwa zawsze na wierzch wypłynie kiedy braknie tych co mieszają
  w kotle by do tego nie doszło, potrzeba na to czasu a ten ma
  historia. A ma co wyjść na wierzch!

   http://niezalezna.pl/30087-lista-niewyjasnionych-smierci

Ten portal jest kloaką wszelkich kłamstw.

ubawiony

    Uwielbiasz przecież szambo tylko takie tu cytujesz i czy takiemu
    szambonurowi można wierzyć, że powie choć przez pomyłkę prawdę?

Data: 2013-10-28 21:45:46
Autor: Bogdan Idzikowski
Ale się cieszy

Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ,"> napisał w wiadomości news:526eca5b$0$2141$65785112news.neostrada.pl...

Użytkownik "Klin" pisze:
[...]

Synuś, znam postępowanie takich osób, jak ty. Najpierw próbujesz bezowocnie przeróżnych, z dupy wziętych argumentów, by uzyskać przewagę w dyskusji. Gdy interlokutor odpiera wszelkie bzdety, jakie wytaczasz i przytacza argumenty, które rozwalają w drobny mak twoje bzdury, wtedy zaczynasz posługiwać się inwektywami. Typowe.
Gdybym był takim jak ty, smarkaczem z piaskownicy, mógłbym się poskarżyć mamie: "mamo, a Klin się przezywa".

jestem jednak rozbawionym szczęśliwym emerytem i takie bzdety mnie nie ruszają

Data: 2013-10-29 15:30:17
Autor: Klin
Ale się cieszy

Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ,"> napisał w wiadomości

ps. przytoczę ci pewien tekst:
"...Jedynymi prawdziwymi bojownikami za ojczyznę byli Bracia Kaczyńscy
tylko, że się dobrze kamuflowali. Lis, Frasyniuk, Borusewicz, Michnik,
Komorowski, Wałęsa, Mazowiecki, Geremek prof. prof. Bartoszewski,
Niesiołowski, Krzywonos, i reszta byli tylko krzykaczami na widoku.
Prawdziwymi mózgami operacji byli Bracia Kaczyńscy. To Kaczyńscy
jeździli na tajne spotkania z Reaganem gdzie razem radzili jak
rozmontować komunizm światowy. To Jarosław Kaczyński wykończył Breżniewa
a potem sterował Jelcynem. Sędzia Kryże w tym czasie tylko udawał
komunistycznego sędziego - w rzeczywistości był szefem tajnej elitarnej
grupy bojowej która pod dowództwem Lecha Kaczyńskiego szykowała się do
ataku na ZSSR (wraz z Amerykańską armia w której Jarosław Kaczyński miał
status tajnego generała). I wszystko by się udało gdyby planów nie
pokrzyżowali Żydzi i masoni oraz nie zdradził Lech Wałęsa który za 30
rubli transferowych wydał wszystko Danucie pseudonim piguła która była
tajną agentką Mossadu, CIA, KGB, FSB, FBI, WSI i Securitate..."

I co ty na to?

  A to, że nie napisałeś drobnym druczkiem, że wszystko to wymyślone
  by ośmieszać tych, których uważasz za swych wrogów uchichany
  emerycie - pewnie z obawy o swoją bezpieczniacką emeryturę.

Jakich wrogów, synuś? To są żałośni pajace.
Jeśli chodzi o wrogów, to właśnie na tej twojej umiłowanej
niezależna.pl, po przeczytaniu kilku artykułów można odnieść wrażenie,
że są to sprawozdania z frontu walki w oblężonej twierdzy. Wszyscy wokół
atakują, wysyłają wraże wojska, a prawiczki w niezależna.pl bronią się
ostatkiem sił i przelewają swoją bezcenną krew w obronie Jarkacza i jego
przydypasów.

ubawiony

    Brakło argumentów pozostały wyzwiska -współczuję!

Data: 2013-10-29 15:47:03
Autor: Bogdan Idzikowski
Ale się cieszy

Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ,"> napisał w wiadomości news:526fc67b$0$2166$65785112news.neostrada.pl...

[...]

O! Synek! Musisz rozróżniać wyzwiska od pieszczotliwych określeń.
Odnieś się do moich obserwacji. Czy jest tak, jak napisałem?

ubawiony

Data: 2013-10-28 20:50:28
Autor: Klin
Ale się cieszy

[...]

    Poczekamy na wyrok historii Twoja opinia i ekspertyzy na które się
    powołujesz wyglądają mi na rodem z aszdziennika.

Data: 2013-10-28 20:55:09
Autor: Bogdan Idzikowski
Ale się cieszy

Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ,"> napisał w wiadomości news:526ec006$0$2188$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Co mają do zamachu wyroki historii. Nie masz dostępu do ekspertyzy ZEN?
Może tam znajdziesz: http://faktysmolensk.gov.pl/

ekskluzywny i niezawodny ekspert lotniczy

Data: 2013-10-29 12:06:30
Autor: Klin
Ale się cieszy

Użytkownik "Klin" pisze:
[...]

     Nazywanie niezależnej kloaką gdy samemu cytuje się Revelsteina,
     aszdziennik, wprowadzanie w błąd cytatami unieważnianymi gdzieś
     tam drobniejszym druczkiem nazywam nurzaniem się w szambie a to
     że chwalisz się odparciem argumentów kolejną dezinformacją
     skierowaną do mniej uważnego czytelnika wątków, których
     tyczy ta wymiana zdań - wesoły staruszku!

Data: 2013-10-29 12:43:10
Autor: Bogdan Idzikowski
Ale się cieszy

Użytkownik "Klin" pisze:
[...]

Pan Revelstein ma bardzo zdrowu ogląd sytuacji w Polsce i wychwytuje wszelkie kurestwa i je opisuje. Całkowicie zgdazam się z jego opisami. Załączam zawsze linki, możesz bezpośrednio zwrócić uwagę autorowi.
ASZdziennik jest celowo przeze mnie cytowany ale jednocześnie linkowany. I w te zmyślone cytaty łapią się bezmyslne pisiaczki, nie wyłączając ciebie.
Nieależna rzeczywiście jest kloaką. Ty, jeśli lubisz nurzać się w szambie, możesz ją uwielbiać.

I gitara.

ubawiony nieporadnością pisiaczków

Data: 2013-10-29 17:09:42
Autor: Klin
Ale się cieszy
[...]

   Ciekawe czemu to moje pieszczotliwe określenie szambonur
   tak Ci nie zasmakowało. A Twoje obserwacje nie są wcale
   Twoje tylko Revelsteina i sr-aszdziennika co o nich sądzę
   nie raz już próbowałem Ci wyoślić jest to propaganda dla
   lemingowatych popaprańców robiona przez lewusów z ubeckim
   rodowodem.

Data: 2013-10-29 18:44:55
Autor: Bogdan Idzikowski
Ale się cieszy

Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ,"> napisał w wiadomości news:526fddc8$0$2288$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ale was jebie takie "cuś". I gitara!

ubawiony

Data: 2013-10-29 20:56:36
Autor: Klin
Ale się cieszy

[...]

   No to gratuluję wygranej!

Data: 2013-10-28 16:59:51
Autor: xantiros
Ale się cieszy
W dniu 2013-10-28 14:53, Klin > pisze:

Użytkownik "Klin" pisze:

[...]

Ze się tak zapytam, a sprawdzałeś chociaż jakich krajów dotyczyły te katastrofy ?

Do tej listy wliczony jest Sikorski który zginął w czasie II wojny i w obszarze prowadzenia działań wojennych.

Reszta to kraje w których zawsze jest prawie rozróba, po za 3 przypadkami.

Data: 2013-10-27 23:27:41
Autor: boukun
Ale się cieszy
[...]

Zwisa mi to i powiewa, jedna banda i druga wykańcza naród polski, obie bandy bandyckie prowadzą wojnę z uciemiężonym narodem polskim...
A tak po prawdzie, to jest jedna i ta sama okragłostołowa banda gnębicieli..., a niech się zarzynają między sobą...

boukun

Data: 2013-10-29 09:30:43
Autor: Trybun
Ale si cieszy
W dniu 2013-10-27 11:28, boukun pisze:
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Niepublikowane-dotad-zdjecie-Donalda-Tuska-i-Wladimira-Putina-na-okladce-tygodnika-W-Sieci,wid,16114793,wiadomosc.html?ticaid=1118ec boukun

I ma powody.. Wczoraj pikarzyk i malarz, dzisiaj niczym nie ograniczona wadza, w wikszym zakresie ni mieli j ruscy carowie.

--
Kapitalizm jest chorob (zaraz) z ktr naley walczy..
  Instalujc Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Ale si cieszy