Ale się dzisiaj napierdoliłem...

Data: 2009-09-13 12:57:58
Autor: Tzva Adonai
Ale się dzisiaj napierdoliłem...
Kurwa, nawet projektu nie dokończyłem...

Data: 2009-09-13 18:45:39
Autor: Mariusz Merta
znaczy się wygłosiłeś pan monolog w klubie miło śników adasia m. ? :-)))
qrka wodna zaczynam się obawiać o poziom wody w Wiśle...tyle lania
wody...
to może poważnie wpłynąć na zmianę klimatu...
Mariusz Merta

Data: 2009-09-13 22:29:00
Autor: VicAbarca
Tzva Adonai пишет:
Kurwa, nawet projektu nie dokończyłem...

Skonaczysz jak menel... roznica taka, ze bedziesz sie upijal whiskaczem nie nalewka wisniowa... ale to zadna roznica :)

--
Vic

Data: 2009-09-13 22:35:17
Autor: Piotr
Dnia Sun, 13 Sep 2009 22:29:00 +0200, VicAbarca napisał(a):

Skonaczysz jak menel... roznica taka, ze bedziesz sie upijal whiskaczem nie nalewka wisniowa... ale to zadna roznica :)

Jak to skończy? To jest menel.
Piotr

Data: 2009-09-13 14:01:04
Autor: Antenka
On 13 Wrz, 22:35, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
> [...]

> Skonaczysz jak menel... roznica taka, ze bedziesz sie upijal whiskaczem
> nie nalewka wisniowa... ale to zadna roznica :)

Skończy jak mój sąsiad główny architekt znanej pracowni projektowej -
brał wszystko łącznie z wodą brzozową - spijał również drogie
francuskie perfumy swojej zbzikowanej żony np CHANEL N0 5 i inne
podobne smrody...Biedak zapił się na śmierć [*]  :-(

Antenka

Data: 2009-09-13 23:55:37
Autor: raff
Antenka pisze:
[...]

Ale on juz ma napieprzone we lbie. Posluchaj tylko jego gadki.

R.

Data: 2009-09-13 15:03:17
Autor: Antenka
On 13 Wrz, 23:55, raff <trytytyt...@autograf.pl> wrote:
Antenka pisze:

> [...]
> podobne smrody...Biedak zapił się na śmierć [*]  :-(

Ale on juz ma napieprzone we lbie. Posluchaj tylko jego gadki.

Raffik, szkoda czasu ;-)  good night

Antenka

Data: 2009-09-14 06:50:56
Autor: HaMMeR
Tzva Adonai wrote:
Kurwa, nawet projektu nie dokończyłem...

No coz, takie sa skutki odrobiny refleksji o samym sobie.., co?
A uprzedzalem: przyjdzie czas ze bez gorzaly ze soba nie wytrzymasz...

Ale się dzisiaj napierdoliłem...