Ale się ludzie zachwycają mega starymi autami...

Data: 2010-08-09 17:08:08
Autor: Robert Rędziak
Ale się ludzie zachwycają mega starymi autami...
On Mon, 09 Aug 2010 16:38:04 +0200, Ola <ola27@onet.pl> wrote:

Co za naród. Moim zdaniem auta starsze niż 7 lat powinno się utylizować albo montować ograniczniki prędkości do 20 km/h - w TVP expert się wypowiadał że 7 letnie auto jest technicznie zniszczone.

 Przemek! Masz do zutylizowania dwa czerwone strucle! :)

 r.
robert rędziak     e36/5 323ti     mailto:giekao-at-gmail-dot-com

Data: 2010-08-09 22:30:35
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2010-08-09 19:08, Robert Rędziak pisze:
[...]

Ja chętnie przygarnę po cenie złomu tego czerwońca na F. :P

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2010-08-10 15:47:07
Autor: Robert Rędziak
Ale się ludzie zachwycają mega starymi autami...
On Mon, 09 Aug 2010 22:30:35 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak
<eikcinek@34xob.lp> wrote:

  Przemek! Masz do zutylizowania dwa czerwone strucle! :)

Ja chętnie przygarnę po cenie złomu tego czerwońca na F. :P

 A ja tego drugiego, mniej kłopotów z nim ;)

Data: 2010-08-10 22:42:03
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
<eikcinek@34xob.lp>  wrote:

   Przemek! Masz do zutylizowania dwa czerwone strucle! :)

Ja chętnie przygarnę po cenie złomu tego czerwońca na F. :P

  A ja tego drugiego, mniej kłopotów z nim ;)

To co? Flaszki w dłoń i do Przemka? ;)