Ale sobie kupili posła.

Data: 2011-10-31 16:43:46
Autor: stevep
Ale sobie kupili posła.
# Według "Newsweeka", który powołuje się na dokumenty IPN, Jan Tomaszewski  miał być zarejestrowany w czerwcu 1986 roku jako konsultant SB pod  pseudonimem "Alex". Tomaszewski zaprzeczył, twierdząc, że dokumenty, na  które powołuje się tygodnik, nie dotyczą jego osoby. "Jest napisane: Jan  Tomaszewski - syn tego i tego, magister i nauczyciel WF. Nigdy nie byłem  magistrem, ani nauczycielem WF" - podkreślił poseł-elekt.

Rzecznik IPN Andrzej Arseniuk mówi, że Państwowa Komisja Wyborcza  przekazuje już oświadczenia lustracyjne posłów do IPN.  "Zgodnie z ustawą  Instytut w pierwszej kolejności będzie zajmował się oświadczeniami posłów,  którzy nie sprawowali dotąd funkcji publicznej, a jak wiemy poseł  Tomaszewski takiej funkcji nie sprawował. Wtedy rozpocznie się normalna  procedura weryfikacji oświadczenia. Jeśli prokurator IPN nabierze  podejrzeń, że jest ono niezgodne z prawdą, to może wszcząć procedurę  postępowania lustracyjnego" - wyjaśnił rzecznik. #
Ze strony:
http://tiny.pl/h1ld3

--
stevep

Data: 2011-10-31 18:15:01
Autor: Bogdan Idzikowski
Ale sobie kupili posła.

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.v373a8rd50oqoastevep-komputer...
[...]

Z braku laku dobry kit.

Data: 2011-11-01 01:26:49
Autor: HaMMeR
Ale sobie kupili posła.
On 31 Paź, 18:15, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "stevep" <stevep...@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomościnews:op.v373a8rd50oqoastevep-komputer...
[...]

==========================================>
Z braku laku dobry kit.

--
Racja! KIT ci w oko wymozdzku!

Data: 2011-11-01 09:45:41
Autor: Leprechaun
Ale sobie kupili posła.

Użytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisał w wiadomości news:c72bc10a-900d-4b43-a8d2-5a8d9700634cdu8g2000vbb.googlegroups.com...
[...]

Tobie kawałek szkła w dupę ty pojebie!

BomBel

Data: 2011-11-01 15:21:38
Autor: HaMMeR
Ale sobie kupili posła.
On 1 Lis, 09:45, "Leprechaun" <brudy.polityc...@pralnia.tw> wrote:
U ytkownik "HaMMeR" <k...@tranzac.pl> napisa w wiadomo cinews:c72bc10a-900d-4b43-a8d2-5a8d9700634cdu8g2000vbb.googlegroups.com...
On 31 Pa , 18:15, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:

> [...]
> magistrem, ani nauczycielem WF" - podkre li pose -elekt.

> Rzecznik IPN Andrzej Arseniuk m wi, e Pa stwowa Komisja Wyborcza
> przekazuje ju o wiadczenia lustracyjne pos w do IPN. "Zgodnie z ustaw
> Instytut w pierwszej kolejno ci b dzie zajmowa si o wiadczeniami pos w,
> kt rzy nie sprawowali dot d funkcji publicznej, a jak wiemy pose
> Tomaszewski takiej funkcji nie sprawowa . Wtedy rozpocznie si normalna
> procedura weryfikacji o wiadczenia. Je li prokurator IPN nabierze
> podejrze , e jest ono niezgodne z prawd , to mo e wszcz procedur
> post powania lustracyjnego" - wyja ni rzecznik. #

Racja! KIT ci w oko wymozdzku!

Tobie kawa ek szk a w dup ty pojebie!

BomBel

Chyba jednak tobie POjebie..:)

Data: 2011-11-02 09:29:33
Autor: Bambaryła
Ale sobie kupili posła.

Użytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisał w wiadomości news:ea694571-8a8f-44ed-ae13-a7430eac563ah5g2000vbf.googlegroups.com...
> [...]

> podejrze , e jest ono niezgodne z prawd , to mo e wszcz procedur
> post powania lustracyjnego" - wyja ni rzecznik. #

Człowieku, dlaczego swoim plugawym językiem obniżasz poziom tego szacownego forum? Ty też leczysz tu swoje fobie i kompleksy?

BBR

Data: 2011-11-01 09:54:47
Autor: rAzor
Ale sobie kupili posła.
Dnia Tue, 1 Nov 2011 01:26:49 -0700 (PDT), HaMMeR napisał(a):

[...]

Ty to jednak jesteś palant! Na dodatek prymityw! ;)

--
Kasując ten post z 2011-11-01 09:54:20 kundel rAzor wściekle zębami kłapie.

Data: 2011-10-31 19:11:30
Autor: jadrys
Ale sobie kupili posła.
W dniu 2011-10-31 16:43, stevep pisze:
# Według "Newsweeka", który powołuje się na dokumenty IPN, Jan Tomaszewski

Przecież to również twój poseł. Na twoim utrzymaniu.

Data: 2011-11-01 07:42:39
Autor: rAzor
Ale sobie kupili posła.
Dnia Mon, 31 Oct 2011 19:11:30 +0100, jadrys napisał(a):

W dniu 2011-10-31 16:43, stevep pisze:
# Według "Newsweeka", który powołuje się na dokumenty IPN, Jan Tomaszewski

Przecież to również twój poseł. Na twoim utrzymaniu.

Agent Tomek na twoim? Niezłe toarzystwo zebraliscie!

rAzor

--
Kunbdel zębami wściekle kłapie!

Data: 2011-11-01 17:10:44
Autor: jadrys
Ale sobie kupili posła.
W dniu 2011-11-01 07:42, rAzor pisze:
[...]

Jak na razie nie mam ani jednego powodu na to że mój utrzymanek - agent T. robi coś żebym musiał żałować ze dokładam kasy na jego pensję. Bo do kil;ku innych posłów juz mam wielki żal że jestem zmuszany płacić na ich trzymanie.

Data: 2011-11-01 16:28:32
Autor: stevep
Ale sobie kupili posła.
Dnia 31-10-2011 o 19:11:30 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

W dniu 2011-10-31 16:43, stevep pisze:
# Według "Newsweeka", który powołuje się na dokumenty IPN, Jan  Tomaszewski

Przecież to również twój poseł. Na twoim utrzymaniu.

I co z tego kretynie? Przecież ty również utrzymujesz np takich:
# Dziesięciu najbogatszych posłów:
1. Mirosław Koźlakiewicz (PO) - 52,6 mln zł
2. Andrzej Gut-Mostowy (PO) - 13,6 mln zł
3. Roman Kosecki (PO) - 13,4 mln zł
4. Krzysztof Borowski (PSL) - 8,7 mln zł
5. Wojciech Mojzesowicz (PJN) - 8,2 mln zł
6. Grzegorz Raniewicz (PO) - 7,3 mln zł
7. Ilona Tomaszak-Zesiuk (PO) - 4,2 mln zł
8. Łukasz Gibała (PO) - 4,1 mln zł
9. Sławomir Rybicki (PO) - 3,6 mln zł
10. Krzysztof Tołwiński (PiS) - 3,6 mln zł #
Ze strony:
http://tiny.pl/h1l8l

--
stevep

Data: 2011-11-01 17:09:24
Autor: jadrys
Ale sobie kupili posła.
W dniu 2011-11-01 16:28, stevep pisze:
[...]

I co z tego kretynie? PrzecieĹź ty rĂłwnieĹź utrzymujesz np takich:
[...]

Mylisz się Stefan. Sejm to nie przytułek dla ubogich i wcale mi nie chodzi żeby tylko tacy otrzymywali pensje.

Data: 2011-11-02 16:38:49
Autor: stevep
Ale sobie kupili posła.
Dnia 01-11-2011 o 17:09:24 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

A tak wogóle to wiesz o co ci chodzi?

--
stevep

Data: 2011-11-02 17:38:55
Autor: jadrys
Ale sobie kupili posła.
W dniu 2011-11-02 16:38, stevep pisze:

Mylisz się Stefan. Sejm to nie przytułek dla ubogich i wcale mi nie chodzi żeby tylko tacy otrzymywali pensje.

A tak wogĂłle to wiesz o co ci chodzi?

To ty raczej nie wiesz co to jest sejm skoro wyliczasz tu majątki posłów, jakby one miały jakiekolwiek znaczenie dla sprawy.

Data: 2011-11-03 05:24:27
Autor: stevep
Ale sobie kupili posła.
Dnia 02-11-2011 o 17:38:55 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

Nie będę rozpatrywał twoich frustracji, najpierw wychodzisz z tym, że moje  piebiądze idą na kretyna Tomka, a jak ja porzytaczam, że twoje idą na  nienażarte kapitalistyczne mordy to znowu coś u ciebie nie tak, idź się  przebadaj i nie zawracaj mi tyłka.

--
stevep

Data: 2011-11-01 01:25:56
Autor: HaMMeR
Ale sobie kupili posła.
On 31 Paź, 16:43, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net> wrote:
[...]

Używam klienta poczty Opera Mail:http://www.opera.com/mail/

A jak oswiadczenie Tomaszewskiego okaze sie prawda, to chyba,
jako czlowiek majacy pretensje do posiadania zdolnosci honorowych,
odszczekasz ten tytulik oraz przeprosisz za publiczne  powielanie
niesprawdzonych
pomowien, nieprawdaz platfonsie?

Data: 2011-11-01 09:30:14
Autor: oyster
Ale sobie kupili posła.
Użytkownik - HaMMeR napisał:
[...]

Ten tchórz bez honoru jeszcze nigdy odszczekał swoich kłamstw i bredni.
Inna rzecz, ze Tomusia nie ma co żałować, bo się pałętał od PZPR, przez SLD i PełO (a tak, tak - miał być i posłem sramienia PełO!) i wreszcie sie dopałętał.
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-11-01 09:45:05
Autor: Leprechaun
Ale sobie kupili posła.

Użytkownik "oyster" <ghost@everywhere.pl> napisał w wiadomości news:j8oamk$mef$1news.onet.pl...
Użytkownik - HaMMeR napisał:
[...]

Tomaszewski już nie jest twoim idolem ty wałbrzyski pojebie?  Co tam u Hjenia, spotkał się dziś z "twoją" żoną i "twoją" córką? ;)

BomBel

Data: 2011-11-01 09:59:29
Autor: rAzor
Ale sobie kupili posła.

Użytkownik - HaMMeR napisał:
[...]

Właśnie pytałem o to samo tego durna HaMMera by przepytał tego durnia
rAzora! Jeżeli ta informacja jest pewno to teraz rozumiem dlaczego nie
cierpia tak Hjenia. Niezły jober musi być z niego. No i na pewno urodziwy i
forsiasty. --
Kasując ten post z 2011-11-01 09:58:18 kundel rAzor wściekle zębami kłapie.

Data: 2011-11-01 09:55:45
Autor: rAzor
Ale sobie kupili posła.
Dnia Tue, 01 Nov 2011 09:30:14 +0100, oyster napisał(a):

Użytkownik - HaMMeR napisał:
[...]

O kim mówisz wałbrzyski oszuście? Najwyraźniej o sobie! Ty też pętałęś się
pomiędzy PZPR, a ostatnio PiS. Pogonili ci kota idioto?

--
Kasując ten post z 2011-11-01 09:54:54 kundel rAzor wściekle zębami kłapie.

Data: 2011-11-01 16:31:52
Autor: stevep
Ale sobie kupili posła.
Dnia 01-11-2011 o 09:30:14 oyster <ghost@everywhere.pl> napisał(a):

Użytkownik - HaMMeR napisał:
[...]

Osz ty debilu, biorąc pod uwagę twoje "dokonania" to ty śmiesz ujadać o  honorze.

--
stevep

Data: 2011-11-01 16:35:54
Autor: oyster
Ale sobie kupili posła.

Użytkownik - HaMMeR napisał:
[...]

Pisząc o czyichś dokonaniach, najpierw zważ swoje - a każdy tutaj wie, że są żadne. Poza chamskim bełkotem i ordynarnym dopluwaniem do postów nic innego nie potrafisz, Pietrzykowski Stefanie.
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-11-02 16:41:02
Autor: stevep
Ale sobie kupili posła.

Użytkownik - HaMMeR napisał:
[...]

Tia, ty jesteś wzór cnót wszelakich i sama kultura rynsztoka.

--
stevep

Data: 2011-11-01 09:54:11
Autor: rAzor
Ale sobie kupili posła.
Dnia Tue, 1 Nov 2011 01:25:56 -0700 (PDT), HaMMeR napisał(a):

[...]

HaMMer, co zrobisz jeżeli to okaże się prawdą? Odszczekasz? --
Kasując ten post z 2011-11-01 09:53:33 kundel rAzor wściekle zębami kłapie.

Data: 2011-11-01 15:23:15
Autor: HaMMeR
Ale sobie kupili posła.
On 1 Lis, 09:54, rAzor <strejndzer...@dze.najt> wrote:
Dnia Tue, 1 Nov 2011 01:25:56 -0700 (PDT), HaMMeR napisa (a):

> [...]
> jako czlowiek majacy pretensje do posiadania zdolnosci honorowych,
> odszczekasz ten tytulik oraz przeprosisz za publiczne  powielanie

HaMMer, co zrobisz je eli to oka e si prawd ? Odszczekasz?

--
Kasuj c ten post z 2011-11-01 09:53:33 kundel rAzor w ciekle z bami k apie.

A co mam odszczekac matolku? Jak cos napiszesz madrego, to odszczekam
tego matolka.., tyle moge dla ciebie zrobic.

Data: 2011-11-01 23:42:03
Autor: oyster
Ale sobie kupili posła.
Użytkownik - HaMMeR napisał:
[...]

Odpisujesz podszywańcowi.
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-11-01 22:43:51
Autor: HaMMeR
Ale sobie kupili posła.
On 1 Lis, 23:42, oyster <gh...@everywhere.pl> wrote:
Użytkownik - HaMMeR napisał:

> [...]

> A co mam odszczekac matolku? Jak cos napiszesz madrego, to odszczekam
> tego matolka.., tyle moge dla ciebie zrobic.

Wiem :)

Data: 2011-11-02 09:29:46
Autor: Bambaryła
Ale sobie kupili posła.

Data: 2011-11-01 16:29:37
Autor: stevep
Ale sobie kupili posła.
Dnia 01-11-2011 o 09:25:56 HaMMeR <kd@tranzac.pl> napisał(a):

[...]

Od szczekania to masz azora kretynie.

--
stevep

Data: 2011-11-01 17:45:18
Autor: oyster
Ale sobie kupili posła.
Użytkownik - stevep napisał:
[...]

I znowu Stefan Pietrzykowski popuścił w gacie.
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-11-02 16:39:50
Autor: stevep
Ale sobie kupili posła.
Dnia 01-11-2011 o 17:45:18 oyster <ghost@everywhere.pl> napisał(a):

Użytkownik - stevep napisał:
[...]

I znowu kundlu nie podniosłeś łapy i się obszczałeś.

--
stevep

Data: 2011-11-01 16:42:55
Autor: Przemysław W
Ale sobie kupili posła.
Użytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisał

A jak oswiadczenie Tomaszewskiego okaze sie prawda...

Nieprawda podwarszawski przymule, a nie "nie prawda". To po pierwsze, po drugie to może jeszcze powiesz, że Tomaszewski nie należał PRON-u?

Gdybyś nie wiedział co to był PRON, to tutaj masz informację przymule:

"Patriotyczny Ruch Odrodzenia Narodowego (PRON) - organizacja polityczna (początkowo pod nazwą Obywatelskie Komitety Ocalenia Narodowego) utworzona w okresie stanu wojennego przezPZPR i podporządkowane jej stronnictwa polityczne oraz zależne od władz organizacje katolickie w celu propagandowego wykazania poparcia społeczeństwa dla polityki partii, a w szczególności wprowadzenia stanu wojennego. PRON miał nawiązywać do tradycji działalności Frontu Jedności Narodu, jednoczącego "patriotycznie" nastawionych Polaków różnych orientacji politycznych i światopoglądowych (stąd istotny był udział organizacji katolickich).
Na czele PRON stał od listopada 1982 Jan Dobraczyński - ściśle współpracujący z PZPR działaczPAX o poglądach nacjonalistyczno-katolickich.

20 lipca 1982 PZPR, ZSL, SD oraz Pax, ChSS i PZKS podpisały deklarację w sprawie utworzenia PRON. 17 grudnia 1982 na pierwszym posiedzeniu Tymczasowej Rady Krajowej PRON, jej przewodniczącym został pisarz Jan Dobraczyński, który sprawował tę funkcję aż do jej rozwiązania. W skład "Komisji Inicjującej PRON" weszli oprócz Dobraczyńskiego: Marian Orzechowski, Janusz Reykowski, Andrzej Przypkowski, Edmund Męclewski, Jan Majewski,Andrzej Elbanowski, Józef Chlebowczyk, Władysław Ogrodziński, Walenty Milenuszkin, Wiesław Nowicki, Jerzy Stencel, Elżbieta Ciborowska, Jerzy Kejna, Piotr Perkowski, Józef Kiełb, Jerzy Ozdowski, Stanisław Rostworowski, Gizela Pawłowska, Zbigniew Gertych,Klemens Krzyżagórski, Anatola Klajna i Zbigniew Siatkowski.

Zapis o PRON trafił do Konstytucji PRL w lipcu 1983 r. Zastąpił w niej zapisy o Froncie Jedności Narodu (FJN). Zgodnie z tymi zapisami PRON decydował m.in. o listach wyborczych, w wyborach lokalnych (do Rad Narodowych) i do Sejmu. Praktycznie biorąc, bez uzyskania zgody PRON nie można było kandydować w wyborach.

Olbrzymia większość członków PRON należała do tej organizacji nawet o tym nie wiedząc, gdyż były do niej przyjmowane nie tyle osoby fizyczne, co całe organizacje, zazwyczaj bez informowania o tym fakcie szeregowych członków tych organizacji. Wiele osób należało do PRON "wielokrotnie", na skutek należenia do kilku organizacji-członków PRON, na skutek czego PRON miała formalnie więcej członków niż wszystkich obywateli Polski. Do PRON należały w zasadzie niemal wszystkie większe organizacje społeczne legalnie działające w latach 1983-1989, począwszy od wszystkich partii politycznych, przez związki zawodowe (OPZZ), organizacje młodzieżowe (m.in. ZHP iTPD), Zjednoczenie Patriotyczne Grunwald aż po organizacje sportowe i hobbystyczne. Zaraz po zakończeniu stanu wojennego, reaktywowanie organizacji, których działalność była w czasie stanu zawieszona, była obłożona nieformalnym wymogiem zgłoszenia akcesu do PRON, a przynajmniej znacznie tę reaktywację przyspieszała. Oprócz tego do PRON można było przystąpić osobiście, dotyczyło to jednak głównie osób prominentnych, posiadających "znane nazwiska", którym składano bezpośrednio tego rodzaju propozycję, często sugerując, że odmowa może się wiązać z utrudnieniami w karierze.

W 1986 Rada Krajowa PRON powołała Ogólnopolski Komitet Grunwaldzki, którego celem było propagowanie tradycji oręża polskiego i krzewienie pamięci o bitwie pod Grunwaldem. Przewodniczącym Komitetu został członek Biura Politycznego KC PZPR, zastępca przewodniczącego Rady Państwa PRL Kazimierz Barcikowski.

PRON zakończył działalność 8 listopada 1989."

Przemek

--

"Fundusz Kościelny został ustanowiony w złych czasach PRL jako rekompensata
za odebrane mienie. Myślałem, że skoro Kościół odzyskuje mienie, to ten Fundusz

Data: 2011-11-01 15:31:37
Autor: HaMMeR
Ale sobie kupili posła.
On 1 Lis, 16:42, PrzemysĹ aw W <brońmy RP przed pi...@op.pl> wrote:
Użytkownik "HaMMeR" <k...@tranzac.pl> napisał

A jak oswiadczenie Tomaszewskiego okaze sie prawda...

Nieprawda podwarszawski przymule, a nie "nie prawda". To po pierwsze, po
drugie to może jeszcze powiesz, że Tomaszewski nie należał PRON-u?
Ciach

Ale przeciez nie o to chodzi!
Tomaszewski mnie ani ziebi ani grzeje. Chodzi o te latwosc opluwania
jaka sie szmaciarze cechujecie! Poczekajcie na wyrok sadowy,
zanim zaczniecie goownem prychac na lewo i prawo!
Co za sobacze plemie..?!

Przemek

Data: 2011-11-02 07:32:46
Autor: Przemysław W
Ale sobie kupili posła.
[...]

A wy czekaliście na wyjaśnienie przyczyn katastrofy smoleńskiej, opluwająć premiera Tuska, ministra Arabskiego i innych?  Tuż po katastrofie pieprzyliście o krwi na rękach itp. Dziwnym trafem wszystkie kretyńskie zarzuty nie znalały się w waszej "białej księdze" jeśli w ogóle macie pojęcie do czego ona służy.

Przemek

Data: 2011-11-01 18:46:58
Autor: oyster
Ale sobie kupili posła.
Użytkownik - Przemysław W napisał:
[...]
na skutek należenia do kilku organizacji-członków PRON [...]  po organizacje
sportowe...........

Przemek

Tak trochę przyciąłem do w miarę czytelnego formatu. To i tak nie zmienia faktu, że ty, Kawecki, nigdy nie czytasz tego co pastujesz.
Ot, tak jak krowa na łące - beznamiętnie walnie placocha i idzie dalej.
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-11-01 21:13:12
Autor: Przemysław W
Ale sobie kupili posła.
Użytkownik "oyster" <ghost@everywhere.pl> napisał
Tak trochę przyciąłem do w miarę ...

Następnego bronisz? Zapomniałeś na jakiego idiotę wyszedłeś broniąc Jankowskiego? Podobnie było z głosowaniem na Giertycha, który dostał niecały jeden procent.

Przemek

Data: 2011-11-01 21:16:20
Autor: Grzegorz Z.
Ale sobie kupili posła.
Przemysław W napisał:

[...]

Posiedzi cicho jakiś czas, pokasuje posty, podonosi, a za rok-dwa wróci pod
innym nickiem. Myśląc że tym razem już go nie rozpoznamy hehehe

--
Socjalizm nigdy nie zapuścił w Ameryce korzeni bo biedni w tym kraju nie
uważają się za wyzyskiwany proletariat, tylko za milionerów w przejściowych

Data: 2011-11-01 21:27:28
Autor: Przemysław W
Ale sobie kupili posła.

Użytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał w wiadomości news:17aop5dorz76s.1mx704fb2trhe$.dlg40tude.net...
Przemysław W napisał:

[...]

To kurwiszońsko - podwałbrzyskie menelstwo tak ma. Poprawi moherowy berecik i znowu będzie udawał świętego.

Przemek

Data: 2011-11-01 23:05:00
Autor: oyster
Ale sobie kupili posła.
Użytkownik - Grzegorz Z. napisał:
Posiedzi cicho jakiś czas, pokasuje posty, podonosi, a za rok-dwa wróci pod
innym nickiem. Myśląc że tym razem już go nie rozpoznamy hehehe

Tak to już z Kaweckim jest - naliczyłem kilkanaście nicków, pod jakimi tutaj się pojawiał.
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-11-02 09:28:50
Autor: Bambaryła
Ale sobie kupili posła.

Użytkownik "oyster" <ghost@everywhere.pl> napisał w wiadomości news:j8pqea$va8$1news.onet.pl...
[...]

Jaki nick uzywałeś wcześniej, z ciekawości pytam.

BBR

Data: 2011-11-02 16:50:35
Autor: stevep
Ale sobie kupili posła.
Dnia 01-11-2011 o 23:05:00 oyster <ghost@everywhere.pl> napisał(a):

[...]

A twoje przekroczyły już setkę.

--
stevep

Data: 2011-11-02 09:28:18
Autor: Bambaryła
Ale sobie kupili posła.

Przemysław W napisał:

[...]

O kim mowa, co to za jeden ten "oyster"?  Używa plugawego języka tak typowego menelom.

BBR

Data: 2011-11-02 16:51:25
Autor: stevep
Ale sobie kupili posła.

Przemysław W napisał:

[...]

Bo to jest menel to jakim językiem ma mówić.

--
stevep

Data: 2011-11-02 16:49:45
Autor: stevep
Ale sobie kupili posła.
Dnia 01-11-2011 o 21:16:20 Grzegorz Z. <jacksparrow@noname.com> napisał(a):

Przemysław W napisał:

[...]

Ma niepowtarzalny styl ujadania i wszelkie próby konspiracji kończą się  kompromitacją.

--
stevep

Data: 2011-11-01 21:27:58
Autor: oyster
Ale sobie kupili posła.
Użytkownik - Przemysław W napisał:
Użytkownik "oyster" <ghost@everywhere.pl> napisał
Tak trochę przyciąłem do w miarę ...

Następnego bronisz?

NIe bronię, bo niczego jeszcze mu nie udowodniono. Jak mu IPN udowodni, to wtedy co innego, ty oprawco - wieszałbyś ludzi bez sądu. Zresztą dla mnie to taka błędna przylepa, która wędruje od PZPR, przez SLD i Platformę, az doczłapała do PiS - na który zresztą głosowałeś.

Zapomniałeś na jakiego idiotę wyszedłeś broniąc
Jankowskiego?

Nie, nie przypominam sobie.

Podobnie było z głosowaniem na Giertycha, który dostał
niecały jeden procent.

I bardzo dobrze, ze tyle dostał - po co miał się na nowo kompromitować koalicją z z PiSem i Samoobroną?
Byłem pierwszym na tej grupie, który go za to skrytykował, sklerotyku.
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-11-01 21:34:00
Autor: Przemysław W
Ale sobie kupili posła.
Użytkownik "oyster" <ghost@everywhere.pl> napisał

I bardzo dobrze, ze tyle dostał - po co miał się na nowo kompromitować koalicją z z PiSem i Samoobroną?

Coś takiego! Ktoś na kogo głosowałeś się skompromitował? He, he, he! Azor pogadaj sobie ze Staniszkis, macie analogiczną zdolność do oceny sytuacji politycznej. Tak jej jak i tobie jeszcze nic się nie sprawdziło.

Przemek

Data: 2011-11-01 21:21:26
Autor: Przemysław W
Ale sobie kupili posła.

Użytkownik "oyster" <ghost@everywhere.pl> napisał w wiadomości news:j8pbag$6h8$1news.onet.pl...
[...]

Czytaj kundel:

"Po drugie - były bramkarz nie tylko tym ewentualnym epizodem splamił życiorys w latach '80. Wstępując do PRON-u w 1982 r., dał tym samym poparcie dla stanu wojennego. W jednym z wywiadów Tomaszewski tak odpowiadał na pytanie, czy żałuje legitymizacji bezprawia w tamtym czasie: "Nie, broń Boże. W trakcie stanu wojennego byłem w Hiszpanii i widziałem te wszystkie mapki z Ruskimi. Poparłem stan wojenny, uważałem, że to nasza jedyna szansa. Alternatywa przed rzezią. Do PRON-u wstąpiłem świadomie wiedząc, że stracę na popularności. W PRON-ie byli też Piechnik i Szewińska. Dzięki socjalizmowi stałem się piłkarzem światowego formatu, więc nie mogłem powiedzieć: pieprzę socjalizm".

http://wszolek.salon24.pl/358991,drugie-dno-sprawy-tomaszewskiego

 Przemek

Data: 2011-11-01 21:30:09
Autor: oyster
Ale sobie kupili posła.
[...]

Otóż to! No i potem taki zgłosił gotowość wstąpienia do Platformy Obywatelskiej! Bo gdziezby indziej mu było najbliżej i najbardziej po drodze?
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-11-01 21:37:17
Autor: Przemysław W
Ale sobie kupili posła.
Użytkownik "oyster" <ghost@everywhere.pl> napisał

Otóż to! No i potem taki zgłosił gotowość...

To już nie twierdzisz, że nie wiedział, iż jestw PRON-ie?

  Przemek

Data: 2011-11-01 23:08:13
Autor: oyster
Ale sobie kupili posła.
[...]

No przecież przytoczyłeś cytat, w którym to było napisane. Czytałem.
Ty czytasz to co pastujesz na grupę, Kawecki? Czy tak jak z głosowaniem na PiS - walisz w ciemno?
Tomaszewski ma o tyle więcej rozumu od ciebie, że zgłaszajac się na ochotnika do Platformy, robił to świadomie.