Ale szambo !

Data: 2011-03-30 16:25:34
Autor: bolek
Ale szambo !

Główny szambonurek podpierdala nasze pieniądze.
Teraz już wiem po co było majstrowanie z OFE.

Tylko niech nikt nie wyjeżdża z PiS-em.
Ci byli nie mniej zdolni.

bolek

Data: 2011-03-30 14:39:20
Autor: obserwator
Ale szambo !
bolek <bolek@neostrada.pl> napisał(a):

Główny szambonurek podpierdala nasze pieniądze.
Teraz już wiem po co było majstrowanie z OFE.

Tylko niech nikt nie wyjeżdża z PiS-em.
Ci byli nie mniej zdolni.

taaak, niemniej zdolni? Powiadam ci pisac i czytac umiesz, ale z logikicznym
wnioskowaniem u ciebie kiepsko, jak to u fanartycznego wielbiciela SLD.

Data: 2011-03-30 16:44:24
Autor: u2
Ale szambo !
W dniu 2011-03-30 16:39,  obserwator pisze:
[...]

Jak wielbiciel LSD to z pewnoscia Zydek.

Data: 2011-03-30 14:50:22
Autor: obserwator
Ale szambo !
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Jak wielbiciel LSD to z pewnoscia Zydek.

niemiecki albo sowiecki?

Data: 2011-03-30 16:52:23
Autor: u2
Ale szambo !
W dniu 2011-03-30 16:50,  obserwator pisze:
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Jak wielbiciel LSD to z pewnoscia Zydek.

niemiecki albo sowiecki?

Stawiam na to drugie.

Data: 2011-03-30 14:58:37
Autor: obserwator
Ale szambo !
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
W dniu 2011-03-30 16:50,  obserwator pisze:
> u2 <u_2@o2.pl> napisał(a): > >> Jak wielbiciel LSD to z pewnoscia Zydek.
> Stawiam na to drugie.

ja nie mam tej pewnosci. To moze byc przypadek taki jak bekon i cvel tzva.

Data: 2011-03-30 17:08:28
Autor: bolek
Ale szambo !

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:imvget$7qr$1inews.gazeta.pl...
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

> niemiecki albo sowiecki?

Stawiam na to drugie.

ja nie mam tej pewnosci. To moze byc przypadek taki jak bekon i cvel tzva.

--
Ale się pisowskie dupowłazy zleciały !

bolek

Data: 2011-03-30 15:17:17
Autor: obserwator
Ale szambo !
bolek <bolek@neostrada.pl> napisał(a):
Ale się pisowskie dupowłazy zleciały !

najwazniejsze ze jestes mundry facet:)

Data: 2011-03-30 17:18:43
Autor: u2
Ale szambo !
W dniu 2011-03-30 17:17,  obserwator pisze:
bolek <bolek@neostrada.pl> napisał(a):
Ale się pisowskie dupowłazy zleciały !

najwazniejsze ze jestes mundry facet:)

Mundry inaczej :)

Data: 2011-03-30 15:22:12
Autor: obserwator
Ale szambo !
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Mundry inaczej :)

liczy na to, ze niemce z Putinem mu zrobia porzadek, jak bedzie plul na Polske:) --

Data: 2011-03-30 18:43:22
Autor: bolek
Ale szambo !

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:imvhr4$cb6$1inews.gazeta.pl...
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

Mundry inaczej :)

liczy na to, ze niemce z Putinem mu zrobia porzadek, jak bedzie plul na Polske:)

A gdzie ja Ty niedorobiony cieciu plułem na Polskę.
Ja pluję na tych tzw. "polityków".
Poszukaj swoich na grupie. Ci to plują na Polskę.

bolek

Data: 2011-03-30 18:45:51
Autor: u2
Ale szambo !
W dniu 2011-03-30 17:22,  obserwator pisze:
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Mundry inaczej :)

liczy na to, ze niemce z Putinem mu zrobia porzadek, jak bedzie plul na Polske:)

Pluje na wszystkich dookoła, widać że menda :)

Data: 2011-03-30 21:05:54
Autor: Polok_Prawdziwy
Ale szambo !

u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

Mundry inaczej :)

liczy na to, ze niemce z Putinem mu zrobia porzadek, jak bedzie plul na
Polske:)

Apowidz mi śMIERDZONCYKACYMIŁODCHODAMI, coto, abo wtoto ta Polcka jest...?

Data: 2011-03-30 21:08:46
Autor: u2
Ale szambo !
W dniu 2011-03-30 21:05, Polok_Prawdziwy pisze:
Apowidz mi śMIERDZONCYKACYMIŁODCHODAMI, coto, abo wtoto ta Polcka jest...?

To jest ta twoja koza, z którą uprawiasz seks :)

Data: 2011-03-30 21:18:23
Autor: u2
Ale szambo !
W dniu 2011-03-30 21:11, Polok_Prawdziwy pisze:
Apowidz mi śMIERDZONCYKACYMIŁODCHODAMI, coto, abo wtoto ta Polcka jest...?

To twoja koza, z którą codziennie uprawiasz seks :)

Data: 2011-03-30 21:04:16
Autor: Polok_Prawdziwy
Ale szambo !
 obserwator wrote:

bolek <bolek@neostrada.pl> napisał(a):

Ale się pisowskie dupowłazy zleciały !

najwazniejsze ze jestes mundry facet:)

Atyś ŁOBESRANIEC...!

Data: 2011-03-30 21:08:57
Autor: u2
Ale szambo !
W dniu 2011-03-30 21:04, Polok_Prawdziwy pisze:
Atyś ŁOBESRANIEC...!

Jak twoja koza ? :)

Data: 2011-03-30 17:15:26
Autor: u2
Ale szambo !
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Jak wielbiciel LSD to z pewnoscia Zydek.

niemiecki albo sowiecki?

Stawiam na to drugie.

ja nie mam tej pewnosci. To moze byc przypadek taki jak bekon i cvel tzva.

cwel ano daj ? :)

"Poziom" jego wypowiedzi rzeczywiście stawia go w jednym szeregu z tymi
tuzami :)

Data: 2011-03-30 17:12:48
Autor: bolek
Ale szambo !

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:imvfan$4a1$1inews.gazeta.pl...
[...]

A o czym tu można logicznie wnioskować ?
Zajebali kasę i tyle. Nawet Kuchcińskiemu odpalili.
A nie przyszło Ci na myśl, że ja pogardzam tym całym szambem ?
SLD to też gówno pływające w tym szambie.

bolek

Data: 2011-03-30 15:20:06
Autor: obserwator
Ale szambo !
[...]

...niemce z Putinem, zrobia ci dobrze:)

Data: 2011-03-30 18:44:49
Autor: bolek
Ale szambo !

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:imvhn5$bsp$1inews.gazeta.pl...
[...]

Tępy jesteś, więc nie sil się na odpowiedź.

Data: 2011-03-30 21:03:24
Autor: Polok_Prawdziwy
Ale szambo !
bolek wrote:

Tępy jesteś, więc nie sil się na odpowiedź.

Aze CIMNIOK TO STRASNY, to racjem mos...!!!

- wdodatku skurki nimo, bo mi niezapsecył, jaksiem go pytołem......

Data: 2011-03-30 21:07:34
Autor: u2
Ale szambo !
W dniu 2011-03-30 21:03, Polok_Prawdziwy pisze:
- wdodatku skurki nimo, bo mi niezapsecył, jaksiem go pytołem......

To twoja koza potrafi mówić ? :)

Data: 2011-03-30 18:56:34
Autor: jadrys
Ale szambo !
W dniu 2011-03-30 16:25, bolek pisze:
Główny szambonurek podpierdala nasze pieniądze.
Teraz już wiem po co było majstrowanie z OFE.

bolek

A po co było?

Data: 2011-03-30 19:14:06
Autor: bolek
Ale szambo !

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:imvnc8$vqc$1news.onet.pl...
W dniu 2011-03-30 16:25, bolek pisze:
Główny szambonurek podpierdala nasze pieniądze.
Teraz już wiem po co było majstrowanie z OFE.

bolek

A po co było?

Żeby się dało wytrzepać więcej kasy.

Data: 2011-03-30 20:59:57
Autor: Polok_Prawdziwy
Ale szambo !
bolek wrote:

Sambo...!?

- acosem, wgaloty naprołeś...?

Data: 2011-03-30 21:08:06
Autor: u2
Ale szambo !
W dniu 2011-03-30 20:59, Polok_Prawdziwy pisze:
- acosem, wgaloty naprołeś...?

Podczas seksu z twoją kozą ? :)

Ale szambo !