Ale sznekę zrobił! Szechter w......y, że ciemnogr ód nie uwierzył w jego sondaże! :DDD

Data: 2010-06-21 11:41:10
Autor: Antenka
Ale sznekę zrobił! Szechter w......y, że ciemnogr ód nie uwierzył w jego sondaże! :DDD
"Kaczyński może wygrać" - powiedział Szechter i przełknął gulę hehehe

http://www.fakt.pl/Michnik-Kaczynski-moze-wygrac-,artykuly,75195,1.html

Antenka

Data: 2010-06-21 20:46:15
Autor: awe

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:6a77b726-6f37-4402-843b-1450695dbc9c5g2000yqz.googlegroups.com...
"Kaczyński może wygrać" - powiedział Szechter i przełknął gulę hehehe

http://www.fakt.pl/Michnik-Kaczynski-moze-wygrac-,artykuly,75195,1.html

Antenka
-- -- -- -- -- -
no i ja juz walkuje temat od paru miesiecy albowiem JK wygra te wybory a PiS przyszle do parlamentu
awe

Data: 2010-06-21 12:00:25
Autor: Antenka
[...]

Mam taką nadzieję :-) .W przeciwnym razie, wyjeżdżam z Polski.

Antenka

Data: 2010-06-21 23:21:07
Autor: awe
Ale sznekę zrobił! Szechter w......y, że ciemnogród nie uwierzył w jego sondaże! :DDD

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:39b8b38f-1d20-4a2a-9394-a50f3b2bb28eb35g2000yqi.googlegroups.com...

 -- -- -- -- -- -
[...]

-- -- -- -- -- -- -
e tam wybory to wybory wygrywa ten ktory umie pozyskac wyborcow, jesli nie pozyskal wiec byl za slaby. oczywiscie to nie jest uczciwa konkurencja, ale wlasnie chodzi o to zeby sprowadzic ja do merytoryki a na tym polu Komorowski i jego Pelo to dupa blada i przegraja.
awe

Data: 2010-06-21 20:55:05
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hvobv5$lon$1news.onet.pl...

[...]

To już Michnik jest O.K? Już nie jest GóWno? Wzorujesz się na Kaczyńskim?

Data: 2010-06-21 21:02:46
Autor: awe

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c1fb58a$1news.home.net.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- --
a co to ma wspolnego z tym czy jest ok ? co masz do mnie ze mnie cieszy iz swolocz sie poddaje?
awe

Data: 2010-06-21 21:10:54
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hvoctr$p2l$1news.onet.pl...

[...]

Nie udawaj. Dotychczas wszystko, co powiedział Michnik i jego gazeta było be i w zasadzie ten, kto czytał GW taplał się w gównie. A teraz przeciwnicy GW taplaną się w gównie GW.

Data: 2010-06-21 23:19:05
Autor: awe

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c1fb93f$1news.home.net.pl...

[...]

ja tylko podalem ten tekst na przyklad jak sie swolocz boi, skoro juz michnik ostrzega i nie bardzo rozumiem dlaczego dalej nie mialby byc Michnik i jego GW dla mnie be.
Ja to nawet bardziej ten strach rozumiem niz wy idzikowski, bo znam skale tego kurestwa nad kurestwami.

awe
awe

Ale sznekę zrobił! Szechter w......y, że ciemnogr ód nie uwierzył w jego sondaże! :DDD