Ale ulga, myślałem, że w tym amoku tych złodziejów rozstrzelają!

Data: 2009-12-22 22:38:17
Autor: Piotr
Ale ulga, myślałem, że w tym amoku tych złodziejów rozstrzelają!
Ale sąd tylko aresztował tych dybaczy na niemieckie napisy.
"Sąd na wniosek krakowskiej prokuratury zdecydował o aresztowaniu na trzy
miesiące czterech podejrzanych o kradzież napisu "Arbeit macht frei" z
Muzeum Auschwitz-Birkenau"

http://wiadomosci.onet.pl/2681,2100416,jest_decyzja_sadu_ws_kradziezy_napisu_z_bylego_auschwitz,wydarzenie_lokalne.html

Piotr
--
z chuci to potrafi bezrobotnemu nieźle odp...:
http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI

Data: 2009-12-22 23:04:11
Autor: Piotr
Ale ulga, myślałem, że w tym amoku tych złodziejów rozstrzelają!
Dnia Tue, 22 Dec 2009 22:54:01 +0100, mkarwan napisał(a):

A co z piątym?

Stoi w kącie? :-)
Myślę, że to nie jest ważne, sprawa jest tak dęta, aż strach.
Piotr

Data: 2009-12-22 23:20:20
Autor: cytryna
> [...]

> A co z piątym?

Stoi w kącie? :-)
Myślę, że to nie jest ważne, sprawa jest tak dęta, aż strach.

Bookmacherzy juz przyjmuja zakłady który sie pierwszy powiesi.

Data: 2009-12-22 23:35:18
Autor: pluton
Ale ulga, myślałem, że w tym amoku tych złodziejówrozstrzelają!

Bookmacherzy juz przyjmuja zakłady który sie pierwszy powiesi.

Cytryna, co ty taka nie w formie ? Zawsze tu sadzilas jakies
belkotliwe epistoly w stylu egzaltowanej pensjonarki,
a tutaj jakie jedno nedzne zdanko, w dodatku prozą ?

Nullification

Data: 2009-12-22 23:37:02
Autor: Lorn
pluton pisze:
[...]

Liczyłem, że poda stawki :> Zmęczony...

            Prezydencki wyścig.
http://sonda.hanzo.eu/sondy,45571,7kfE.html

Data: 2009-12-23 08:29:11
Autor: cytryna
> [...]

belkotliwe epistoly w stylu egzaltowanej pensjonarki,
a tutaj jakie jedno nedzne zdanko, w dodatku prozą ?
-- pozdrawiam
Nullification
**************************************************************************** Jak się pluton ateistów wypróżni świątecznie to smród na psp do Nowego Roku.
Nie szarp mnie kundlu za nogawke, do budy! --

Data: 2009-12-23 11:11:22
Autor: pluton
> [...]

Roku.
Nie szarp mnie kundlu za nogawke, do budy!

Nadal nedza... Katolki, pomodlic sie za cytryne. Zeby chociaz 5 zdan
napisala
w kazdym poscie.

Nullification

Data: 2009-12-22 22:56:26
Autor: pluton
[...]

Tak, to byly dobre czasy: "Juz zaden napis przez tych panow ukradziony
nie bedzie".
Ale to se ne wrati.

Nullification

Data: 2009-12-22 23:03:08
Autor: Piotr
Dnia Tue, 22 Dec 2009 22:56:26 +0100, pluton napisał(a):

Tak, to byly dobre czasy: "Juz zaden napis przez tych panow ukradziony
nie bedzie".
Ale to se ne wrati.

Mówisz, że bedą dalej kraść i brać łapówy? I, że nikt im w tym przeszkadzał
nie bedzie? Cóż, w tej sprawie się z tobą zgodzę. W końcu jakiś kanon
spotkań biznesowych na cmentarzu został wytyczony.

Data: 2009-12-22 23:22:50
Autor: pluton
> [...]

> nie bedzie".
> Ale to se ne wrati.

Mówisz, że bedą dalej kraść i brać łapówy?

To oni w koncu ukradli napis, czy wzieli lapowe ?

I, że nikt im w tym przeszkadzał
nie bedzie?

No jak to ? Przeciez ich zlapali.

Cóż, w tej sprawie się z tobą zgodzę.

W jakiej ? Ze to se ne wrati ? Slusznie, pisdziorki juz sie nie dorwa do
koryta.

W końcu jakiś kanon
spotkań biznesowych na cmentarzu został wytyczony.

To oni ukradli napis z cmentarza czy z obozu pracy ? Juz nic nie wiem...

Nullification

Data: 2009-12-23 07:35:16
Autor: Piotr
Ale ulga, myślałem, że w tym amoku tych złodziejów rozstrzelają!
Dnia Tue, 22 Dec 2009 23:22:50 +0100, pluton napisał(a):

 Juz nic nie wiem...

:-)
Ja nie jestem zaskoczony. Piotr
--
Czego to ludzie z żalu nie zrobią:
http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI

Data: 2009-12-23 08:52:27
Autor: pluton
Ale ulga, myślałem, że w tym amoku tych złodziejów rozstrzelają!
>  Juz nic nie wiem...

:-)
Ja nie jestem zaskoczony.
Piotr

Tak, zauwazylem, ze ciebie trudno zaskoczyc.

Nullification

Data: 2009-12-23 12:51:00
Autor: Jadrys
W dniu 2009-12-22 22:38, Piotr pisze:
[...]

No tak, kaliber tego przestępstwo kwalifikuje tych "zbrodniarzy" na co najmniej krzesło elektryczne. A tu tylko areszt.

Ale ulga, myślałem, że w tym amoku tych złodziejów rozstrzelają!