Ale urwał w Warszawce

Data: 2010-11-26 21:50:44
Autor: bratPit
Ale urwał w Warszawce
> http://www.sadistic.pl/powiem-wam-ze-wszystko-nakrecilem-vt56756.htm#457210

przy zem¶cie kierowcy to jest nic ;)

wydawało by się -przynajmniej na filmie - że prędko¶ć tramwaju tuż przed uderzeniem była już niewielka ale o dużej sile uderzenia ¶wiadczy to jak te auta się od siebie odbijaj± :/

brat

Data: 2010-11-26 22:42:23
Autor: Jacek
Ale urwał w Warszawce
Użytkownik "bratPit" <krakus28no_spam@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:icp6j5$olb$1inews.gazeta.pl...

[...]

siła = masa x prędko¶ć.
Taki tramwaj raz ze waży kilkana¶cie ton albo i wiecej. Dwa tramwaj na torach nie zamortyzuje odbicia.
Prędko¶ć tej osobówki po uderzeniu była wieksza niż przed.

Jacek

Data: 2010-11-26 23:16:09
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
Ale urwał w Warszawce
  Powitanko,

siła = masa x prędko¶ć.

Nie sila, a ped. Zasada zachowania momentu pedu dziala w zderzeniach, dlatego lepiej jechac volvo niz maluszkiem;-)

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
--
"-Tato, po czym poznać mał± szkodliwo¶ć społeczn±?

Data: 2010-11-26 14:20:54
Autor: Mateusz
Ale urwał w Warszawce
Często słyszę o korkach w Warszawie, tylko nie wiedziałem, że jest aż
tak Ľle, że ludzie trac± rozum ;)

Data: 2010-11-27 01:31:18
Autor: Rabbit McCroolick
Ale urwał w Warszawce

Użytkownik "Pawel "O'Pajak"" <opajak1@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:icpbjc$bk7$1inews.gazeta.pl...

Nie sila, a ped. Zasada zachowania momentu pedu dziala w zderzeniach, dlatego lepiej jechac volvo niz maluszkiem;-)

A widział Ty crash-test Volvo740 vs Renault Modus? ;-)))

Data: 2010-11-27 01:51:28
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
Ale urwał w Warszawce
  Powitanko,

A widział Ty crash-test Volvo740 vs Renault Modus? ;-)))

To byla chyba 940, no a modus nie jest juz raczej maluszkiem.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Data: 2010-11-27 11:51:23
Autor: Rabbit McCroolick
Ale urwał w Warszawce

Użytkownik "Pawel "O'Pajak"" <opajak1@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:icpkmi$6l3$1inews.gazeta.pl...

To byla chyba 940, no a modus nie jest juz raczej maluszkiem.

W porównaniu do 940 to jest maluszek - okruszek :-)

Data: 2010-11-27 13:13:45
Autor: Mateusz Mirski
Ale urwał w Warszawce
W dniu 2010-11-27 11:51, Rabbit McCroolick pisze:
Użytkownik "Pawel "O'Pajak""<opajak1@gazeta.pl>  napisał w wiadomo¶ci

To byla chyba 940, no a modus nie jest juz raczej maluszkiem.

W porównaniu do 940 to jest maluszek - okruszek :-)

Modus: Masa własna od 1155 kg
Volvo: Masa własna od 1350 kg

Różnicy jest tylko 200kg, a nie kilkana¶cie/dziesi±t ton.

Poza tym inne lata produkcji, ewentualna korozja, inne materiały...

Pozdrawiam
Mateusz Mirski

Data: 2010-11-27 11:04:46
Autor: newsy
Ale urwał w Warszawce

[...]

Taaa... i z większym pędem wbić się w drzewo

Data: 2010-11-29 14:55:44
Autor: Jakub Witkowski
Ale urwał w Warszawce
W dniu 2010-11-26 23:16, Pawel "O'Pajak" pisze:
Powitanko,

siła = masa x prędko¶ć.

Nie sila, a ped. Zasada zachowania momentu pedu dziala w zderzeniach, dlatego lepiej jechac volvo niz maluszkiem;-)

Ale jakby napisał: siła x czas = masa x prędko¶ć to by było trochę
lepiej, chociaż... dalej Ľle :)

--
Jakub Witkowski    |  Prezentowane opinie mog± być niepoważne,
    z domeny        |  nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w czę¶ci

Data: 2010-11-27 09:26:47
Autor: Czarek Daniluk
Ale urwał w Warszawce
W dniu 2010-11-26 22:42, Jacek pisze:

[...]

Wszędzie jak ostrzegaj± przed zderzeniami z tramwajem zawsze podawali 40t ;)

Pozdrawiam !

Data: 2010-11-27 10:41:42
Autor: Szuwaks
Ale urwał w Warszawce
Witam,

Użytkownik "Czarek Daniluk" <czarek@nospamcedaniluk.com> napisał w wiadomo¶ci news:icqfc6$ruu$1news.onet.pl...

Taki tramwaj raz ze waży kilkana¶cie ton albo i wiecej. Dwa tramwaj na
torach nie zamortyzuje odbicia.
Wszędzie jak ostrzegaj± przed zderzeniami z tramwajem zawsze podawali 40t ;)

Pusty wagon waży 17 ton.
Dwa wagony w składzie to 34 t.
Miejsc siedz±cych 22, stoj±cych 110.
Załóżmy ¶r. wagę pasażera na 70 kg.
132 osoby * 70 kg to 9.24 t. (w jednym wagonie)
Pełny skład waży 52.48 t.
Czyli te 40 t., to poza szczytem.

I warto się 10 razy obejrzeć (lustra! lustra! od czego macie lustra!) niż wjechać przed przecinaka.

Szuwaks

Data: 2010-11-27 11:09:37
Autor: Czarek Daniluk
Ale urwał w Warszawce
W dniu 2010-11-27 10:41, Szuwaks pisze:

[...]

Ja w życiu pod przecinaka nie wjechałem i nie zamierzam wjeżdżać :)
Ile waży Swing ?

Pozdrawiam !

Data: 2010-11-27 10:36:17
Autor: masti
Ale urwał w Warszawce
Dnia pięknego Sat, 27 Nov 2010 11:09:37 +0100 osobnik zwany Czarek Daniluk
wystukał:

W dniu 2010-11-27 10:41, Szuwaks pisze:

Pusty wagon waĹĽy 17 ton.
Dwa wagony w składzie to 34 t.
Miejsc siedzących 22, stojących 110. Załóżmy śr. wagę pasażera na 70

waĹĽy Swing ?

dokładnie 40 ton :)
http://pl.wikipedia.org/wiki/PESA_120Na

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-11-27 22:03:32
Autor: Jacek_P
Ale urwał w Warszawce
Szuwaks napisal:
I warto się 10 razy obejrzeć (lustra! lustra! od czego macie lustra!) niż wjechać przed przecinaka.

Zwroć uwagę, z której strony wysiada kierowca. On jechał 'anglikiem' i miał tramwaj w martwej strefie.

--
Pozdrawiam,

Jacek

Data: 2010-11-27 22:32:12
Autor: masti
Ale urwał w Warszawce
Dnia pięknego Sat, 27 Nov 2010 22:03:32 +0000 osobnik zwany Jacek_P
wystukał:

Szuwaks napisal:
I warto się 10 razy obejrzeć (lustra! lustra! od czego macie lustra!)
niż wjechać przed przecinaka.

Zwroć uwagę, z której strony wysiada kierowca. On jechał 'anglikiem' i
miał tramwaj w martwej strefie.

ale to jego decyzja i jego problem. Anglik teĹĽ ma lusterko od strony tramwaju.
zauważ, że chciał zacwaniaczyć bez kierunku

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-11-27 23:27:59
Autor: Jacek_P
Ale urwał w Warszawce
masti napisal:
ale to jego decyzja i jego problem. Anglik teĹĽ ma lusterko od strony tramwaju.
zauważ, że chciał zacwaniaczyć bez kierunku

Ehm, testosteron pręgierzowy przerzucił się wam na psm? ;)

Nie tłumaczę gościa, jedynie zwróciłem uwagę na możliwość
martwego pola. Dokładnie tyle. I tylko tyle.

--
Pozdrawiam,

Jacek

Data: 2010-11-28 00:00:31
Autor: masti
Ale urwał w Warszawce
Dnia pięknego Sat, 27 Nov 2010 23:27:59 +0000 osobnik zwany Jacek_P
wystukał:

masti napisal:
ale to jego decyzja i jego problem.
Anglik też ma lusterko od strony tramwaju. zauważ, że chciał
zacwaniaczyć bez kierunku

Ehm, testosteron pręgierzowy przerzucił się wam na psm? ;)

Nie tłumaczę gościa, jedynie zwróciłem uwagę na możliwość martwego pola.
Dokładnie tyle. I tylko tyle.

pms jeśli już
czy kierownica po niewłaściwej stronie wpływa na martwe pole przy wpieprzaniu się na buspas?

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-11-27 23:57:17
Autor: Szuwaks
Ale urwał w Warszawce
Witam,

Użytkownik "Jacek_P" <Lato-i-Upal@cyf-kr.edu.pl> napisał w wiadomości news:icrv7k$gan$4srv.cyf-kr.edu.pl...
Szuwaks napisal:
I warto się 10 razy obejrzeć (lustra! lustra! od czego macie
lustra!) niż wjechać przed przecinaka.
Zwroć uwagę, z której strony wysiada kierowca.
On jechał 'anglikiem' i miał tramwaj w martwej strefie.

I co z tego?
"Anglikiem", śmiech na sali.
Dlatego jadąc w korku postanowił sforsować linię ciągłą?
No tak "ciągła nie murek"
A martwa strefa zabrania upewnienia się poprzez obrócenie głowy?
No tak pewnie był w gorsecie. -:)))

A skąd wiesz, że to nie uciekał pasażer?
No tak w Krakowie wszystko jest na odwrĂłt. :))))

Szuwaks

Data: 2010-11-28 08:49:34
Autor: Shrek
Ale urwał w Warszawce
W dniu 2010-11-27 23:57, Szuwaks pisze:

A skąd wiesz, że to nie uciekał pasażer?
No tak w Krakowie wszystko jest na odwrĂłt. :))))

Obstawiam, że mu się po tej akcji lewe drzwi nie bardzo chciały otworzyć;) Nie tam żaden anglik.

Shrek.

Data: 2010-11-28 11:28:04
Autor: J.F.
Ale urwał w Warszawce
On Sat, 27 Nov 2010 10:41:42 +0100,  Szuwaks wrote:
[...]

te 52t to z dodawania 9.24 do 34 ?
Czyli te 40 t., to poza szczytem.

Przy wypadku jest jeszcze kwestia ze ludzie tak wprost sily
uderzeniowej nie daja. Owszem, jak sie 130 osob zaprze i powiedzmy
50kG na uchwyty w tramwaju przeniosa .. to one sie urwa :)

J.

Data: 2010-11-28 12:25:11
Autor: Szuwaks
Ale urwał w Warszawce
Witam,

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ueb4f6p9l6hu1vlvq1c199cr1j8ucb1htk4ax.com...

[...]

Ech...
9.24 to waga ludzi w jednym wagonie
34 to waga dwóch wagonów.
Przepisz 3 razy i rozwi±ż zadanie jeszcze raz.

Przy wypadku jest jeszcze kwestia ze ludzie tak wprost sily
uderzeniowej nie daja. Owszem, jak sie 130 osob zaprze i powiedzmy
50kG na uchwyty w tramwaju przeniosa .. to one sie urwa :)

Taaaaak.
A jak się wszyscy pochyl± w przeciwn± stronę do kierunku jazdy to tramwaj hamuje. -:)))

Szuwaks

Ale urwał w Warszawce