Ale w psią kupę bramy nie wetknęli, te figurantki powiatowe

Data: 2009-12-22 11:35:21
Autor: Piotr
Ale w psią kupę bramy nie wetknęli, te figurantki powiatowe
"Znany duet skandalistów - Michał Figurski i Kuba Wojewódzki - po raz
kolejny pozwolił sobie na kontrowersyjny żart. Tym razem był on komentarzem
do zatrzymania złodziei napisu "Arbeit macht frei" z bramy dawnego obozu
Auschwitz. Dziennikarze zaproponowali słuchaczom konkurs pod nazwą
"Oświęcimskie scrabble". "

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Szokujacy-zart-znanych-dziennikarzy,wid,11798265,wiadomosc.html

A szkoda, zobaczylibyśmy co by się działo... Piotr

Data: 2009-12-22 11:45:44
Autor: pluton
[...]

Juz ci ktos pokazal, jak ulozyc i masz ochote wygrac ?

pozdrawiam
pluton

Data: 2009-12-22 11:52:07
Autor: Piotr
Dnia Tue, 22 Dec 2009 11:45:44 +0100, pluton napisał(a):

Juz ci ktos pokazal, jak ulozyc i masz ochote wygrac ?

A ty rozpaczliwie usiłujesz być dowcipnym, pluto? No, próbuj, próbuj. :-)
Trochę ci zejdzie, ale...
Piotr

Data: 2009-12-22 16:53:24
Autor: pluton
> [...]
> Juz ci ktos pokazal, jak ulozyc i masz ochote wygrac ?

A ty rozpaczliwie usiłujesz być dowcipnym, pluto? No, próbuj, próbuj. :-)

Qzwa, jeszcze musze obnizyc poziom ? Myslalem, ze takie dno to juz qmasz.

Nullification

Data: 2009-12-22 11:56:33
Autor: Neko
Ale w psią kupę bramy nie wetknęli, te figuran tki powiatowe
Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał

Juz ci ktos pokazal, jak ulozyc i masz ochote wygrac ?

A co mozna wygrac?

Data: 2009-12-22 18:29:37
Autor: sofu

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]

> A szkoda, zobaczylibyśmy co by się działo...
> Piotr

Juz ci ktos pokazal, jak ulozyc i masz ochote wygrac ?

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Misio nie ułozy napisu, bo tam jednej litery brakuje.
Zatnie sie przy tej literze i bedzie tak siedział nieruchomo jak na sumie.
No, chyba ze w poblizu będzie ksiądz dobrodziej i mu podpowie co ma robić?

sofu

Data: 2009-12-22 20:52:08
Autor: pluton
Ale w psią kupę bramy nie wetknęli, te figurantki powiatowe

> Juz ci ktos pokazal, jak ulozyc i masz ochote wygrac ?
>
> pozdrawiam
> pluton

Misio nie ułozy napisu, bo tam jednej litery brakuje.
Zatnie sie przy tej literze i bedzie tak siedział nieruchomo jak na sumie.
No, chyba ze w poblizu będzie ksiądz dobrodziej i mu podpowie co ma robić?

Buuuuuu... zepsules zabawe...
A taki bylem ciekawy jego miny, jak bedzie obracal tym ostatnim klockiem
w parwo i lewo, w lewo i prawo...

Nullification

Ale w psią kupę bramy nie wetknęli, te figurantki powiatowe