Ale wiecie ze was znowu wydymali ?

Data: 2010-11-21 18:51:44
Autor: Vigo
Ale wiecie ze was znowu wydymali ?
Bo tak naprawde im jest tylko potrzebna frekwencja.
Wyboru nie ma.

Data: 2010-11-21 18:53:57
Autor: abc
Ale wiecie ze was znowu wydymali ?
Bo tak naprawde im jest tylko potrzebna frekwencja.
Wyboru nie ma.

Urny należy omijać szerokim łukiem. Demokracja jest fałszywą religią.
Centrum kultu i namiastką ofiary są w demokracji wybory.

Kapłani tej fałszywej religii przedstawiają swoim wiernym jako moralny
obowiązek sam udział w głosowaniu. Im jest obojętne na kogo głosujemy, na
jakie "mniejsze zło" - zło to zło.

Ważna jest frekwencja. Im wyższa, tym pewniej się czują, bo znaczy to, że w
pełni kontrolują sytuację. A jeśli frekwencja spada, to zaczynają się bać.

Data: 2010-11-21 20:04:30
Autor: jadrys
W dniu 2010-11-21 18:51, Vigo pisze:
Bo tak naprawde im jest tylko potrzebna frekwencja.
Wyboru nie ma.

Kto "wydymał"? Głosowałem na faceta który dużo zrobił dla okolicy, wiec nie gadaj bzdetów.

Data: 2010-11-21 20:08:56
Autor: Vigo

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:icbqho$9hu$1news.onet.pl...
W dniu 2010-11-21 18:51, Vigo pisze:
Bo tak naprawde im jest tylko potrzebna frekwencja.
Wyboru nie ma.

Kto "wydymał"? Głosowałem na faceta który dużo zrobił dla okolicy, wiec nie gadaj bzdetów.

Jest gorzej niz myslalem.
Zostales wydymany i jeszcze sie z tego cieszysz :)

Data: 2010-11-21 20:13:15
Autor: jadrys
W dniu 2010-11-21 20:08, Vigo pisze:

[...]

A tak konkretnie, to co mi zarzucasz?

Data: 2010-11-21 20:42:37
Autor: pluton
Ale wiecie ze was znowu wydymali ?

> Jest gorzej niz myslalem.
> Zostales wydymany i jeszcze sie z tego cieszysz :)

A tak konkretnie, to co mi zarzucasz?

No to, ze zostales wydymany i jeszcze sie z tego cieszysz :)

Nullification

Data: 2010-11-21 20:54:06
Autor: jadrys
W dniu 2010-11-21 20:42, pluton pisze:
[...]

Akurat nie Jemu oceniać czy zostałem "wydymany". To raczej On dał d*py nie idąc na wybory. Być może to przez Jego brakujący głos jakiś porządny człowiek nie będzie rządził w Jego dzielnicy.

Data: 2010-11-21 20:06:46
Autor: ali
jadrys <andrzej203@op.pl> napisał(a):

> [...]

Akurat nie Jemu oceniać czy zostałem "wydymany". To raczej On dał d*py nie idąc na wybory. Być może to przez Jego brakujący głos jakiś porządny człowiek nie będzie rządził w Jego dzielnicy.

ależ  wykształciuchów się namnożyło
maja w tych kiepałach groch z kapustą
ps.
dymią się sami nawet o tym nie wiedzą
że "Oni"  nie są od rządzenia
oni mają służyć

Data: 2010-11-21 21:13:34
Autor: jadrys
W dniu 2010-11-21 21:06, ali pisze:
[...]

No właśnie, ale w praktyce rządzą gdy się nie idzie na wybory i nie oddaje głosów na tych porządnych, którzy są gotowi służyć.

Ale wiecie ze was znowu wydymali ?