Ale wpadka Hanny Gronkiewicz-Waltz!

Data: 2013-09-27 16:10:17
Autor: Bogdan Idzikowski
Ale wpadka Hanny Gronkiewicz-Waltz!
O dużym pechu może mówić Hanna Gronkiewicz-Waltz. Prezydent Warszawy właśnie ogłosiła w obecności premiera Donalda Tuska zdobycie funduszy na długo wyczekiwaną obwodnicę stolicy, a zamiast radości wielu mieszkańców nie kryje zażenowania.

– Do tej pory nie sądziłam, że coś takiego jak obwodnica może nieść negatywny przekaz, ale pani prezydent wyprowadziła mnie z błędu – oburzała się przed kamerami pani Agnieszka, przedszkolanka z Ochoty, która została zaproszona na prezentację inwestycji. – Jeśli to ma być żart, to jest mało śmieszny – wtórował jej Tomasz, student Politechniki Warszawskiej.

Hanna Gronkiewicz-Waltz odpiera te zarzuty.

– Przy tak poważnych projektach zawsze znajdzie się grupa niezadowolonych. Jednak tym razem ich nie rozumiem – powiedziała polityk PO. – To przecież właśnie dzięki obwodnicy będzie im się co tydzień wygodniej wracało z weekendu u rodziców.

To już druga mapowa wpadka Platformy Obywatelskiej. W 2011 roku partii zarzucano, że trasa Tuskobusu układa się w gest uznawany powszechnie za obraźliwy.

http://tiny.pl/qhljk

Data: 2013-09-27 19:13:02
Autor: mkarawan

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:524591cb$0$1225$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Obraźliwy dla kogo? Jeżeli dla PiS to dla nich każdy gest jest obraźliwy za wyjątkiem bezzębnego uśmiechu prezesa.

Data: 2013-09-27 12:17:53
Autor: Marek Woydak
Dnia Fri, 27 Sep 2013 19:13:02 +0200, mkarawan napisał(a):

[...]

Ty podły chamie! Dlaczego podszywasz się pod moje dane? Jesteś psychol!
Jeżeli nie zaprzestaniesz tego procederu zgłoszę to władzom!

Marek Woydak

Data: 2013-09-29 18:00:09
Autor: Budzik
Ale wpadka Hanny Gronkiewicz-Waltz!
Osobnik posiadaj±cy mail mkarawan@frustraci.org napisa³(a) w poprzednim odcinku co nastêpuje:

Obra¼liwy dla kogo? Je¿eli dla PiS to dla nich ka¿dy gest jest
obra¼liwy za wyj±tkiem bezzêbnego u¶miechu prezesa.

Mysle, ze trzeba wejsc w linka zeby zakumac :)

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuñ tak¿e "_")

Ale wpadka Hanny Gronkiewicz-Waltz!