Ale wstyd

Data: 2012-06-19 12:36:59
Autor: Przemysław W
Ale wstyd
UEFA wszczyna kolejne postępowanie dyscyplinarne przeciwko niemieckim kibicom. Ci, podczas niedzielnego meczu z Danią, mieli wywiesić w swoim sektorze flagę z symbolami nazistowskimi.

W przypadku ewentualnej kary (UEFA sprawą zajmie się w sobotę), za zachowanie kibiców zapłaci niemiecka fedracja piłkarska (DFB).

UEFA pisze, że fani reprezentacji Joachima Loewa "odpalali race i wykrzykiwali niepoprawne politycznie hasła". - Ponadto na trybunach pojawiały się obraźliwe banery i symbole - dodaje europejska federacja.

Ale wstyd