Ale wstyd z tym buzkiem

Data: 2009-07-06 22:48:35
Autor: awe
Ale wstyd z tym buzkiem
Na cholere go wystawiali. trzeba bylo wystawic powaznego knadydata ktory siedzialby na stanowisku pelna kadencje. Co za upokorzenie
awe

Data: 2009-07-06 23:06:34
Autor: Polok_prawdziwy
Ale wstyd z tym buzkiem
awe wrote:

Na cholere go wystawiali. trzeba bylo wystawic powaznego knadydata ktory
siedzialby na stanowisku pelna kadencje. Co za upokorzenie

Widzem, ze niekiedy siem zesobom zgodzomy AWEMARYNA - tes myślem, zeto
POKRAKA ŁOSOBOWOśCIOWO...

Data: 2009-07-06 23:11:39
Autor: jadrys
Ale wstyd z tym buzkiem
awe pisze:
Na cholere go wystawiali. trzeba bylo wystawic powaznego knadydata ktory siedzialby na stanowisku pelna kadencje. Co za upokorzenie
awe

Na przykład kogo?

Data: 2009-07-06 23:22:57
Autor: awe
Ale wstyd z tym buzkiem

Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h2tpac$knn$2news.onet.pl...
awe pisze:
Na cholere go wystawiali. trzeba bylo wystawic powaznego knadydata ktory siedzialby na stanowisku pelna kadencje. Co za upokorzenie
awe

Na przykład kogo?
-- -- -- -- -
To nei do mnie te pytania. Ja nie jestem plemierem. Premier powinien wystawiac zawodnika ktory ma szanse na wygrana. Przeciez berslusconi teraz klepie po dupie jakas mloda blondzie na poziomie top modelki, zre kawior i zapija go szampanem i smieje sie do rozpuku bo to gracz pierwsza liga. Zrobil duzo szumu kolo marlo czyli kolo celu pozorowanego zeby go odstrzelic i zajac pozycje na istotnych stanowiskach europejskich.
Jak nie wiesz o co biega i w co sie gra na poziomie europejskim to zacznij jeszcze dyskutowac to wyszukam ci linka ktory posrednio ci to wyjasni - o ile w ogole to jest mozliwe w przypadku ciemniakow i wyksztalciuchowz PO czy SLD. Choc jesli chodzi o PO i SLD to z pewnoscia jak juz szanuje SLD bo w porownaniu do PelO maja przynajmniej choc troche klasy.
PO to obwiesie z obory z 2 swinskimi dupskami - jeden palikota a drugi niesiola. Swinie, kapusie, koniunkturalisci, a przede wszystkim knury bez honoru i ambicji
awe

Data: 2009-07-07 08:50:26
Autor: zbig
Ale wstyd z tym buzkiem

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h2tpuh$n1v$1news.onet.pl...

To nei do mnie te pytania. Ja nie jestem plemierem.
No pewnie. Najwygodniej pierdzielić trzy po trzy. A na zadane pytanie wycofaywać sie rakiem - ja nie jestem od tego.
Umowa parti ludowej z socjalistami była jeszcze przd wyborami , wszyscy o niej wiedzieli oprócz matołków z PiS, którzy teraz "przeżywają wstyd"

Data: 2009-07-07 08:51:39
Autor: konserwator
Ale wstyd z tym buzkiem

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h2ur1t$7rv$1news.task.gda.pl...

[...]

grunt aby za kadencji PO Bucek byl przewodniczacym PE a po nas nawet potop....

Data: 2009-07-07 11:16:42
Autor: awe
Ale wstyd z tym buzkiem

[...]

-- -- -- -- -- -- --
co ty pierd...w TV idzie propaganda na calego, PiS robi sobei z was jaja nazywajac to sukcesem. Inaczej mowilibyscie ze to PiS cos marudzi a tak rzeczywistosc jelopostwu sama rzuca sie na twarz
awe

Data: 2009-07-07 13:26:19
Autor: zbig
Ale wstyd z tym buzkiem

[...]

Tylko głupiec nie wykorzystałby czegoś takiego propagandowo. PiS niby to gratulując, ale przy każdej okazji starając się obniżyć rangę tego wyboru tak naprawdę znów popełnia błąd propagandowy. PiS powinień jak najmocniej akcentować jak wielka była jego rola w wybraniu Buzka. Polacy wyczekują najmniejszego sukcesiku na arenie międzynarodowej i ktoś kto to próbuje lekceważyć naraża się  na "gniew ludu" .Pamiętam jak w latach wyjątkowej posuchy w dzidzinie sportu (jaruzelszczyzna) plebiscyty na najlepszego sportowca był zapełniane przez jakichś pilotów w lataniu precyzyjnym, motorowodniaka Marszałka, akrobatę szybowcowego. Zabrakło tylko jeszcze mistrzów modelarstwa.
Tego kamińskiego z Bielanem powiniście już dawno wypierdolić. Oni niczego nie zrozumieli . Polak chce sukcesu.

Data: 2009-07-06 23:29:19
Autor: matusm
Ale wstyd z tym buzkiem

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h2tnu5$i1h$1news.onet.pl...
Na cholere go wystawiali. trzeba bylo wystawic powaznego knadydata ktory siedzialby na stanowisku pelna kadencje. Co za upokorzenie
awe
ano nie bylo dekomunizacji to rzadzi SB,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Ale wstyd z tym buzkiem