Ale wysyp lemingĂłw ...

Data: 2010-04-28 15:31:55
Autor: Tomy M.
Ale wysyp lemingĂłw ...
.... zauważyliście ilu lemingów się tutaj pojawiło?
Chyba dopiero teraz sztab fundusze "na internet" uruchomił.
Inaczej ciężko to wytłumaczyć, bo przecież PSP jest od
dawna, a żałoba ich nie dotyczyła bo plują na flagę.

....oj ciekawe, pewnie będą jakieś przecieki
na temat tego ile sztab płaci za to plucie na PSP :-)

Tomy M.

Data: 2010-04-28 07:15:13
Autor: zbig
Ale wysyp lemingów ...
On 28 Kwi, 15:31, "Tomy M." <t...@ansibl.com> wrote:
... zauważyli¶cie ilu lemingów się tutaj pojawiło?
Chyba dopiero teraz sztab fundusze "na internet" uruchomił.
Inaczej ciężko to wytłumaczyć, bo przecież PSP jest od
dawna, a żałoba ich nie dotyczyła bo pluj± na flagę.

...oj ciekawe, pewnie będ± jakie¶ przecieki
na temat tego ile sztab płaci za to plucie na PSP :-)

Tomy M.

No wła¶nie. Powiedz lemingu, sk±d się wzi±łe¶. Jako¶ nie przypominam
sobie żadnych twoich wypowiedzi przed katastrof±.

Data: 2010-04-28 16:17:17
Autor: Tomy M.
Ale wysyp lemingów ...
Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:a4bdbae2-be98-49c2-8d64-d45cfbc9fe12k36g2000yqn.googlegroups.com...

No wła¶nie. Powiedz lemingu, sk±d się wzi±łe¶. Jako¶ nie przypominam
sobie żadnych twoich wypowiedzi przed katastrof±.

.... może miałem innego nicka, pomy¶l :-)

Tomy M.

Data: 2010-04-28 07:19:21
Autor: zbig
Ale wysyp lemingów ...
On 28 Kwi, 16:17, "Tomy M." <t...@ansibl.com> wrote:
U ytkownik "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> napisa w wiadomo cinews:a4bdbae2-be98-49c2-8d64-d45cfbc9fe12k36g2000yqn.googlegroups.com...

>No w a nie. Powiedz lemingu, sk d si wzi e . Jako nie przypominam
>sobie adnych twoich wypowiedzi przed katastrof .

... mo e mia em innego nicka, pomy l :-)

Tomy M.

Wpadłem na to, ale nie mogę cię skojarzyć z żadnym wcze¶niej tu
pisz±cych jełopów.

Data: 2010-04-28 16:24:26
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Ale wysyp lemingów ...

--
jolopow

A. Rem

Data: 2010-04-28 12:40:34
Autor: zbig
Ale wysyp lemingów ...
On 28 Kwi, 16:24, "Wlodzimierz Zabotynski" <a_...@poczta.onet.pl>
wrote:

jolopow

A. Rem

Słowniki odnotowuj± obie formy, ja wole jełopa, brzmi bardziej dosadnie

Data: 2010-04-28 16:56:36
Autor: u2
Ale wysyp lemingów ...
W dniu 2010-04-28 16:17, Tomy M. pisze:
pomy¶l :-)

"zbig" nie trudzi się my¶leniem. To bezmózg.

Data: 2010-04-28 17:06:41
Autor: '{he®sk}
Ale wysyp lemingów ...
On Wed, 28 Apr 2010 16:56:36 +0200, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

W dniu 2010-04-28 16:17, Tomy M. pisze:
> pomy¶l :-)

"zbig" nie trudzi się my¶leniem. To bezmózg.

 a kim ty jestes zalosna kreaturo?

--

 HeSk

Data: 2010-04-28 17:08:15
Autor: u2
Ale wysyp lemingĂłw ...
W dniu 2010-04-28 17:06, '{heŽsk} pisze:
"zbig" nie trudzi się myśleniem. To bezmózg.

 a kim ty jestes zalosna kreaturo?

Przeciwieństwem takim bezmózgów jak ty, herr sk i "zbig" :)

Data: 2010-04-28 17:20:06
Autor: :he®sk:
Ale wysyp lemingów ...
On Wed, 28 Apr 2010 17:08:15 +0200, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

W dniu 2010-04-28 17:06, '{he®sk} pisze:

>  a kim ty jestes zalosna kreaturo?

Przeciwieństwem takim bezmózgów jak ty, herr sk i "zbig" :)

 nie dorastasz nam do piet kurduplu umyslowy.  ty, awe, hans, tomy to grupowe oszolomy.
 razem wzieci robicie dobra robote dla PO.
 sadze, ze tuskowi wam za to zaplaca ;o)))

--

 HeSk

Data: 2010-04-28 17:27:46
Autor: u2
Ale wysyp lemingĂłw ...
W dniu 2010-04-28 17:20, :heŽsk: pisze:
nie dorastasz nam do piet kurduplu umyslowy.

A wy, to kto, comrade herr sk ?;)

Data: 2010-04-28 18:05:33
Autor: :he®sk:
Ale wysyp lemingów ...
On Wed, 28 Apr 2010 17:27:46 +0200, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

W dniu 2010-04-28 17:20, :he®sk: pisze:
> nie dorastasz nam do piet kurduplu umyslowy. A wy, to kto, comrade herr sk ?;)

 a ty kto, u2?  kryjesz sie za nickiem jak mazurski TCHORZ !

--

 HeSk

Data: 2010-04-28 18:15:47
Autor: u2
Ale wysyp lemingĂłw ...
W dniu 2010-04-28 18:05, :heŽsk: pisze:
nie dorastasz nam do piet kurduplu umyslowy.

A wy, to kto, comrade herr sk ?;)

 a ty kto, u2?  kryjesz sie za nickiem jak mazurski TCHORZ !

KaĹĽdy sÄ…dzi po sobie, herr sk :)

Data: 2010-04-28 18:50:57
Autor: :he®sk:
Ale wysyp lemingów ...
On Wed, 28 Apr 2010 18:15:47 +0200, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

>  a ty kto, u2? >  kryjesz sie za nickiem jak mazurski TCHORZ !
Każdy s±dzi po sobie, herr sk :)

 moje imie i nazwisko sa dostepne w internecie.
 nie musze sie go wstydzic. jezeli jestes taki bohater
 to odezwij sie na bigbrednie@interia.pl. zaryzykujesz
 czy przylgnie do ciebie imie tchorza.  p.s. pozdrowienia dla bogdana i piotra.

--

 HeSk

Data: 2010-04-28 19:00:25
Autor: u2
Ale wysyp lemingĂłw ...
W dniu 2010-04-28 18:50, :heŽsk: pisze:
KaĹĽdy sÄ…dzi po sobie, herr sk :)
 moje imie i nazwisko sa dostepne w internecie.
 nie musze sie go wstydzic.

Nie ściemniaj :)

Data: 2010-04-28 19:10:46
Autor: :he®sk:
Ale wysyp lemingów ...
On Wed, 28 Apr 2010 19:00:25 +0200, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

W dniu 2010-04-28 18:50, :he®sk: pisze:
>  moje imie i nazwisko sa dostepne w internecie.
>  nie musze sie go wstydzic.
Nie ¶ciemniaj :)

 aufgeschoben ist nicht aufgehoben...

--

 HeSk

Data: 2010-04-28 19:24:55
Autor: u2
Ale wysyp lemingĂłw ...
W dniu 2010-04-28 19:10, :heŽsk: pisze:
Nie ściemniaj :)
 aufgeschoben ist nicht aufgehoben...

Czyli nazywasz się tak, że musisz się ukrywać na polskich forach :)

Data: 2010-04-28 19:45:55
Autor: :he®sk:
Ale wysyp lemingów ...
On Wed, 28 Apr 2010 19:24:55 +0200, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

W dniu 2010-04-28 19:10, :he®sk: pisze:
>  aufgeschoben ist nicht aufgehoben...
Czyli nazywasz się tak,

 Eucullus non facit monachum ;o)

że musisz się ukrywać na polskich forach :)

 Du sublime au ridecule il n'y a qu'un pas ;o)))

--

 HeSk

Data: 2010-04-28 20:21:32
Autor: u2
Ale wysyp lemingĂłw ...
W dniu 2010-04-28 19:45, :heŽsk: pisze:
że musisz się ukrywać na polskich forach :)
 Du sublime au ridecule il n'y a qu'un pas ;o)))

Sam się ośmieszasz :)

Data: 2010-04-28 20:33:12
Autor: :he®sk:
Ale wysyp lemingów ...
On Wed, 28 Apr 2010 20:21:32 +0200, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

W dniu 2010-04-28 19:45, :he®sk: pisze:
>  Du sublime au ridecule il n'y a qu'un pas ;o)))
Sam się o¶mieszasz :)

 trzeba bylo sie uczyc ;o)))

--

 HeSk

Data: 2010-04-28 20:36:34
Autor: u2
Ale wysyp lemingĂłw ...
W dniu 2010-04-28 20:33, :heŽsk: pisze:
trzeba bylo sie uczyc

Nauka tobie nic nie pomogła :)

Data: 2010-04-28 20:40:12
Autor: :he®sk:
Ale wysyp lemingów ...
On Wed, 28 Apr 2010 20:36:34 +0200, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

W dniu 2010-04-28 20:33, :he®sk: pisze:
> trzeba bylo sie uczyc Nauka tobie nic nie pomogła :)

 i jak samopoczucie, cieniasku ? ;o)))

--

 HeSk

Data: 2010-04-28 20:42:41
Autor: u2
Ale wysyp lemingĂłw ...
W dniu 2010-04-28 20:40, :heŽsk: pisze:
Nauka tobie nic nie pomogła :)
 i jak samopoczucie, cieniasku ? ;o)))

Doskonałe.

Data: 2010-04-28 20:44:05
Autor: :he®sk:
Ale wysyp lemingów ...
On Wed, 28 Apr 2010 20:42:41 +0200, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

W dniu 2010-04-28 20:40, :he®sk: pisze:
>  i jak samopoczucie, cieniasku ? ;o)))
Doskonałe.

 zapisz sie na jakis kurs jezykowy...

--

 HeSk

Data: 2010-04-28 20:45:42
Autor: u2
Ale wysyp lemingĂłw ...
W dniu 2010-04-28 20:44, :heŽsk: pisze:
Doskonałe.
 zapisz sie na jakis kurs jezykowy...

Tobie nie pomogły.

Data: 2010-04-28 20:46:53
Autor: :he®sk:
Ale wysyp lemingów ...
On Wed, 28 Apr 2010 20:45:42 +0200, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

W dniu 2010-04-28 20:44, :he®sk: pisze:
>  zapisz sie na jakis kurs jezykowy...
Tobie nie pomogły.

 nie tobie ale ci ;o)))

--

 HeSk

Data: 2010-04-28 12:37:31
Autor: zbig
Ale wysyp lemingów ...
On 28 Kwi, 20:46, ":he®sk:" <:WC15 bigbred...@interia.pl> wrote:
u2 to prymitywna niedojda, nawet w¶ród zwolenników PiS na tej li¶cie
trudno znaleĽć kogo¶ głupszego. Mkarwana nie liczę.

Data: 2010-04-28 21:41:19
Autor: u2
Ale wysyp lemingów ...
W dniu 2010-04-28 21:37, zbig pisze:
u2 to prymitywna niedojda, nawet w¶ród zwolenników PiS na tej li¶cie
trudno znaleĽć kogo¶ głupszego. Mkarwana nie liczę.

E tam, ja widzę niejakiego zbiga.

Data: 2010-04-28 20:49:23
Autor: u2
Ale wysyp lemingĂłw ...
W dniu 2010-04-28 20:46, :heŽsk: pisze:
Tobie nie pomogły.
 nie tobie ale ci

Co tak wszystkich uciszasz ?

Data: 2010-04-28 19:40:17
Autor: matusm
Ale wysyp lemingów ...

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomo¶ci news:4bd838cd$0$2606$65785112news.neostrada.pl...
[...]

istniej±ce gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym
i wojewódzkim, a także na szczeblach podstawowych, musz± być one
przez nas operacyjnie opanowane.Musimy zapewnić operacyjne możliwo¶ci
ich polityk±." -- Czeslaw Kiszczak,luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -
Pozdrowienia
matusm

Ale wysyp lemingĂłw ...