Ale wysyp lemingów ...

Data: 2010-04-28 07:15:13
Autor: zbig
Ale wysyp lemingów ...
On 28 Kwi, 15:31, "Tomy M." <t...@ansibl.com> wrote:
... zauważyli¶cie ilu lemingów się tutaj pojawiło?
Chyba dopiero teraz sztab fundusze "na internet" uruchomił.
Inaczej ciężko to wytłumaczyć, bo przecież PSP jest od
dawna, a żałoba ich nie dotyczyła bo pluj± na flagę.

...oj ciekawe, pewnie będ± jakie¶ przecieki
na temat tego ile sztab płaci za to plucie na PSP :-)

Tomy M.

No wła¶nie. Powiedz lemingu, sk±d się wzi±łe¶. Jako¶ nie przypominam
sobie żadnych twoich wypowiedzi przed katastrof±.

Data: 2010-04-28 16:17:17
Autor: Tomy M.
Ale wysyp lemingów ...
Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:a4bdbae2-be98-49c2-8d64-d45cfbc9fe12k36g2000yqn.googlegroups.com...

No wła¶nie. Powiedz lemingu, sk±d się wzi±łe¶. Jako¶ nie przypominam
sobie żadnych twoich wypowiedzi przed katastrof±.

.... może miałem innego nicka, pomy¶l :-)

Tomy M.

Data: 2010-04-28 07:19:21
Autor: zbig
Ale wysyp lemingów ...
On 28 Kwi, 16:17, "Tomy M." <t...@ansibl.com> wrote:
U ytkownik "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> napisa w wiadomo cinews:a4bdbae2-be98-49c2-8d64-d45cfbc9fe12k36g2000yqn.googlegroups.com...

>No w a nie. Powiedz lemingu, sk d si wzi e . Jako nie przypominam
>sobie adnych twoich wypowiedzi przed katastrof .

... mo e mia em innego nicka, pomy l :-)

Tomy M.

Wpadłem na to, ale nie mogę cię skojarzyć z żadnym wcze¶niej tu
pisz±cych jełopów.

Data: 2010-04-28 16:24:26
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Ale wysyp lemingów ...

--
jolopow

A. Rem

Data: 2010-04-28 12:40:34
Autor: zbig
Ale wysyp lemingów ...
On 28 Kwi, 16:24, "Wlodzimierz Zabotynski" <a_...@poczta.onet.pl>
wrote:

jolopow

A. Rem

Słowniki odnotowuj± obie formy, ja wole jełopa, brzmi bardziej dosadnie

Data: 2010-04-28 16:56:36
Autor: u2
Ale wysyp lemingów ...
W dniu 2010-04-28 16:17, Tomy M. pisze:
pomy¶l :-)

"zbig" nie trudzi się my¶leniem. To bezmózg.

Data: 2010-04-28 17:06:41
Autor: '{he®sk}
Ale wysyp lemingów ...
On Wed, 28 Apr 2010 16:56:36 +0200, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

W dniu 2010-04-28 16:17, Tomy M. pisze:
> pomy¶l :-)

"zbig" nie trudzi się my¶leniem. To bezmózg.

 a kim ty jestes zalosna kreaturo?

--

 HeSk

Data: 2010-04-28 17:08:15
Autor: u2
Ale wysyp lemingĂłw ...
W dniu 2010-04-28 17:06, '{heŽsk} pisze:
"zbig" nie trudzi się myśleniem. To bezmózg.

 a kim ty jestes zalosna kreaturo?

Przeciwieństwem takim bezmózgów jak ty, herr sk i "zbig" :)

Data: 2010-04-28 17:20:06
Autor: :he®sk:
Ale wysyp lemingów ...
On Wed, 28 Apr 2010 17:08:15 +0200, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

W dniu 2010-04-28 17:06, '{he®sk} pisze:

>  a kim ty jestes zalosna kreaturo?

Przeciwieństwem takim bezmózgów jak ty, herr sk i "zbig" :)

 nie dorastasz nam do piet kurduplu umyslowy.  ty, awe, hans, tomy to grupowe oszolomy.
 razem wzieci robicie dobra robote dla PO.
 sadze, ze tuskowi wam za to zaplaca ;o)))

--

 HeSk

Data: 2010-04-28 17:27:46
Autor: u2
Ale wysyp lemingĂłw ...
W dniu 2010-04-28 17:20, :heŽsk: pisze:
nie dorastasz nam do piet kurduplu umyslowy.

A wy, to kto, comrade herr sk ?;)

Data: 2010-04-28 18:05:33
Autor: :he®sk:
Ale wysyp lemingów ...
On Wed, 28 Apr 2010 17:27:46 +0200, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

W dniu 2010-04-28 17:20, :he®sk: pisze:
> nie dorastasz nam do piet kurduplu umyslowy. A wy, to kto, comrade herr sk ?;)

 a ty kto, u2?  kryjesz sie za nickiem jak mazurski TCHORZ !

--

 HeSk

Data: 2010-04-28 18:15:47
Autor: u2
Ale wysyp lemingĂłw ...
W dniu 2010-04-28 18:05, :heŽsk: pisze:
nie dorastasz nam do piet kurduplu umyslowy.

A wy, to kto, comrade herr sk ?;)

 a ty kto, u2?  kryjesz sie za nickiem jak mazurski TCHORZ !

KaĹĽdy sÄ…dzi po sobie, herr sk :)

Data: 2010-04-28 18:50:57
Autor: :he®sk:
Ale wysyp lemingów ...
On Wed, 28 Apr 2010 18:15:47 +0200, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

>  a ty kto, u2? >  kryjesz sie za nickiem jak mazurski TCHORZ !
Każdy s±dzi po sobie, herr sk :)

 moje imie i nazwisko sa dostepne w internecie.
 nie musze sie go wstydzic. jezeli jestes taki bohater
 to odezwij sie na bigbrednie@interia.pl. zaryzykujesz
 czy przylgnie do ciebie imie tchorza.  p.s. pozdrowienia dla bogdana i piotra.

--

 HeSk

Data: 2010-04-28 19:00:25
Autor: u2
Ale wysyp lemingĂłw ...
W dniu 2010-04-28 18:50, :heŽsk: pisze:
KaĹĽdy sÄ…dzi po sobie, herr sk :)
 moje imie i nazwisko sa dostepne w internecie.
 nie musze sie go wstydzic.

Nie ściemniaj :)

Data: 2010-04-28 19:10:46
Autor: :he®sk:
Ale wysyp lemingów ...
On Wed, 28 Apr 2010 19:00:25 +0200, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

W dniu 2010-04-28 18:50, :he®sk: pisze:
>  moje imie i nazwisko sa dostepne w internecie.
>  nie musze sie go wstydzic.
Nie ¶ciemniaj :)

 aufgeschoben ist nicht aufgehoben...

--

 HeSk

Data: 2010-04-28 19:24:55
Autor: u2
Ale wysyp lemingĂłw ...
W dniu 2010-04-28 19:10, :heŽsk: pisze:
Nie ściemniaj :)
 aufgeschoben ist nicht aufgehoben...

Czyli nazywasz się tak, że musisz się ukrywać na polskich forach :)

Data: 2010-04-28 19:45:55
Autor: :he®sk:
Ale wysyp lemingów ...
On Wed, 28 Apr 2010 19:24:55 +0200, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

W dniu 2010-04-28 19:10, :he®sk: pisze:
>  aufgeschoben ist nicht aufgehoben...
Czyli nazywasz się tak,

 Eucullus non facit monachum ;o)

że musisz się ukrywać na polskich forach :)

 Du sublime au ridecule il n'y a qu'un pas ;o)))

--

 HeSk

Data: 2010-04-28 20:21:32
Autor: u2
Ale wysyp lemingĂłw ...
W dniu 2010-04-28 19:45, :heŽsk: pisze:
że musisz się ukrywać na polskich forach :)
 Du sublime au ridecule il n'y a qu'un pas ;o)))

Sam się ośmieszasz :)

Data: 2010-04-28 20:33:12
Autor: :he®sk:
Ale wysyp lemingów ...
On Wed, 28 Apr 2010 20:21:32 +0200, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

W dniu 2010-04-28 19:45, :he®sk: pisze:
>  Du sublime au ridecule il n'y a qu'un pas ;o)))
Sam się o¶mieszasz :)

 trzeba bylo sie uczyc ;o)))

--

 HeSk

Data: 2010-04-28 20:36:34
Autor: u2
Ale wysyp lemingĂłw ...
W dniu 2010-04-28 20:33, :heŽsk: pisze:
trzeba bylo sie uczyc

Nauka tobie nic nie pomogła :)

Data: 2010-04-28 20:40:12
Autor: :he®sk:
Ale wysyp lemingów ...
On Wed, 28 Apr 2010 20:36:34 +0200, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

W dniu 2010-04-28 20:33, :he®sk: pisze:
> trzeba bylo sie uczyc Nauka tobie nic nie pomogła :)

 i jak samopoczucie, cieniasku ? ;o)))

--

 HeSk

Data: 2010-04-28 20:42:41
Autor: u2
Ale wysyp lemingĂłw ...
W dniu 2010-04-28 20:40, :heŽsk: pisze:
Nauka tobie nic nie pomogła :)
 i jak samopoczucie, cieniasku ? ;o)))

Doskonałe.

Data: 2010-04-28 20:44:05
Autor: :he®sk:
Ale wysyp lemingów ...
On Wed, 28 Apr 2010 20:42:41 +0200, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

W dniu 2010-04-28 20:40, :he®sk: pisze:
>  i jak samopoczucie, cieniasku ? ;o)))
Doskonałe.

 zapisz sie na jakis kurs jezykowy...

--

 HeSk

Data: 2010-04-28 20:45:42
Autor: u2
Ale wysyp lemingĂłw ...
W dniu 2010-04-28 20:44, :heŽsk: pisze:
Doskonałe.
 zapisz sie na jakis kurs jezykowy...

Tobie nie pomogły.

Data: 2010-04-28 20:46:53
Autor: :he®sk:
Ale wysyp lemingów ...
On Wed, 28 Apr 2010 20:45:42 +0200, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

W dniu 2010-04-28 20:44, :he®sk: pisze:
>  zapisz sie na jakis kurs jezykowy...
Tobie nie pomogły.

 nie tobie ale ci ;o)))

--

 HeSk

Data: 2010-04-28 12:37:31
Autor: zbig
Ale wysyp lemingów ...
On 28 Kwi, 20:46, ":he®sk:" <:WC15 bigbred...@interia.pl> wrote:
u2 to prymitywna niedojda, nawet w¶ród zwolenników PiS na tej li¶cie
trudno znaleĽć kogo¶ głupszego. Mkarwana nie liczę.

Data: 2010-04-28 21:41:19
Autor: u2
Ale wysyp lemingów ...
W dniu 2010-04-28 21:37, zbig pisze:
u2 to prymitywna niedojda, nawet w¶ród zwolenników PiS na tej li¶cie
trudno znaleĽć kogo¶ głupszego. Mkarwana nie liczę.

E tam, ja widzę niejakiego zbiga.

Data: 2010-04-28 20:49:23
Autor: u2
Ale wysyp lemingĂłw ...