Ale z tej bufetowej straszna sknyra!

Data: 2013-05-31 13:25:00
Autor: Antenka
Ale z tej bufetowej straszna sknyra!
To skandal, żeby tak sępić na obywatelach miasta stołecznego!
Zupełniej jej się pod tym beretem pomieszało! "Królowa" z baru
mlecznego napotkała opór ze strony niezłomnego, bohaterskiego biletera
he, he,  he....:D Pan będziesz miał wkrótce pomnik :-).

Antenka

Data: 2013-06-01 03:05:26
Autor: Lorn
W dniu 2013-05-31 22:25, Antenka pisze:
To skandal, żeby tak sępić na obywatelach miasta stołecznego!

Prawicowa kurwa wylazła z lasu na łąkę!! Święto... Trzeba wywiesić flagi...

Ograniczasz się jedynie do miasta stołecznego Wa-wy? :> Co z tą Polską? Czas na Waszą przewrotkę.

Data: 2013-06-03 10:57:53
Autor: Antenka
On 1 Cze, 03:05, Lorn <L...@fm.fm> wrote:
W dniu 2013-05-31 22:25, Antenka pisze:

> To skandal, eby tak s pi na obywatelach miasta sto ecznego!

Prawicowa kurwa wylaz a z lasu na k !! wi to... Trzeba wywiesi flagi...

Ograniczasz si jedynie do miasta sto ecznego Wa-wy? :> Co z t Polsk ?
Czas na Wasz przewrotk .

Lolo Lorn, ale z ciebie penera...bleee

Antenka

Data: 2013-06-01 12:57:05
Autor: Nepomucyn
Ale z tej bufetowej straszna sknyra!
Halszka nigdy nie pracowała w barze, a juz na pewno mlecznym. To pisowska propagadna stworzyła taki obraz by jasniała inna gwiazda PiS, Sobecka.

NePo

Data: 2013-06-02 12:19:09
Autor: Trybun
[...]

A tak swoją drogą - trzeba mieć charakterek, mam tu na myśli panią prezydent...:-(

Pozdrawiam;-)

Data: 2013-06-03 10:56:31
Autor: Antenka
On 2 Cze, 12:19, Trybun <Y...@yachu.com> wrote:
W dniu 2013-05-31 22:25, Antenka pisze:

> To skandal, eby tak s pi na obywatelach miasta sto ecznego!
> Zupe niej jej si pod tym beretem pomiesza o! "Kr lowa" z baru
> mlecznego napotka a op r ze strony niez omnego, bohaterskiego biletera
> he, he,  he....:D Pan b dziesz mia wkr tce pomnik :-).

> Antenka

A tak swoj drog - trzeba mie charakterek, mam tu na my li pani
prezydent...:-(

Pozdrawiam;-)

--
Kapitalizm jest chorob (zaraz ) z kt r nale y walczy ..
  Instaluj c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

;-)

Bufetową?

Antenka

Data: 2013-06-04 09:16:49

[...]