Ale z tym Piesiewiczem to jaja

Data: 2009-12-12 13:58:14
Autor: mundek
Ale z tym Piesiewiczem to jaja
Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hg02vc$m59$1news.onet.pl...
Nigdy w zyciu sie tak nie usmialem, zwlaszcza z tego "ja pierdole";-)
Jezu  ludzie to senator III RP. Czy wszyscy tam w sukienkach, z kurwami
wciagaja  koke? Tym ludziom placi sie z budzetu panstwa ogromne
pieniadze. Nie ma na  leczenie, nie ma doslownie na nic, a na koke musi
byc. Znam co prawda podobny troche przypadek w ramach morskich opowiesci
jak to  jeden kapitan zabawial sie z bardzo atrakcyjna dama lekkich
obyczajow. Nawet  zabral ja w morze. Podobnie sie zachowywala. Moze one
wszystkie studiowaly w  akademi sztuk pieknych...

I czym się, prymitywie tak podniecasz?

Data: 2009-12-12 18:45:21
Autor: awe

Użytkownik "mundek" <mundraj@mailmix.pl> napisał w wiadomości news:hg045u$c6i$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

no ja rozumiem ze dla ciebie to norma, pewnie stad te twoje wysublimowanie, 4 dziwki na krzyz, sukienka + koka ciagnieta nochalem. fakt ja to jestem jednak prosty prymityw.
awe

Ale z tym Piesiewiczem to jaja