Ale z tym Piesiewiczem to jaja

Data: 2009-12-12 14:19:28
Autor: Lorn
Ale z tym Piesiewiczem to jaja
awe pisze:
Nigdy w zyciu sie tak nie usmialem, zwlaszcza z tego "ja pierdole";-) Jezu ludzie to senator III RP. Czy wszyscy tam w sukienkach, z kurwami wciagaja koke? Tym ludziom placi sie z budzetu panstwa ogromne pieniadze. Nie ma na leczenie, nie ma doslownie na nic, a na koke musi byc.
Znam co prawda podobny troche przypadek w ramach morskich opowiesci jak to jeden kapitan zabawial sie z bardzo atrakcyjna dama lekkich obyczajow. Nawet zabral ja w morze. Podobnie sie zachowywala. Moze one wszystkie studiowaly w akademi sztuk pieknych...

'Sproszkowane lekarstwo' -- - To będzie hit. :>

Data: 2009-12-12 15:50:23
Autor: sofu

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości
awe pisze:
> [...]
studiowaly w
> akademi sztuk pieknych...

'Sproszkowane lekarstwo' -- - To będzie hit. :>

-- -- -- -- -- -- -- --

ELIKSIR PIESIEWICZA

sofu

Data: 2009-12-12 19:02:30
Autor: pluton
Ale z tym Piesiewiczem to jaja

> 'Sproszkowane lekarstwo' -- - To będzie hit. :>

ELIKSIR PIESIEWICZA

Dobrze ze nie zagryzl siedemdziesiecioma dwoma kilogramami jablek
i nie siadl za kierownik.

Nullification

Ale z tym Piesiewiczem to jaja