Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.lotnictwo   »   Aleksander Szczyg³o jako jesyny intertesuje sie Polskim lotnictwem

Aleksander Szczyg³o jako jesyny intertesuje sie Polskim lotnictwem

Data: 2010-02-21 16:28:42
Autor: karol
Aleksander Szczyg³o jako jesyny intertesuje sie Polskim lotnictwem
Jak dotrzeæ do zdjenæ tej dzioury w kad³ubie?

http://wiadomosci.onet.pl/2131374,12,1,1,item.html

Data: 2010-02-21 16:33:20
Autor: Czarek
Aleksander Szczyg³o jako jesyny inter tesuje sie Polskim lotnictwem
W dniu 2010-02-21 16:28, karol napisa³/a:
Jak dotrzeæ do zdjenæ tej dzioury w kad³ubie?

http://wiadomosci.onet.pl/2131374,12,1,1,item.html


http://fakty.interia.pl/galerie/fakty/uszkodzony-hercules/zdjecie/duze,1212501

--
Cz.

Data: 2010-02-21 19:29:24
Autor: Piotr F.
Aleksander Szczyg³o jako jesyny inter tesuje sie Polskim lotnictwem
Czarek pisze:
W dniu 2010-02-21 16:28, karol napisa³/a:
Jak dotrzeæ do zdjenæ tej dzioury w kad³ubie?

http://wiadomosci.onet.pl/2131374,12,1,1,item.html


http://fakty.interia.pl/galerie/fakty/uszkodzony-hercules/zdjecie/duze,1212501

I to sa te niby nie grozne uszkodzenia? Ta drobna awaria?

Data: 2010-02-21 19:30:26
Autor: Piotr F.
Aleksander Szczyg³o jako jesyny inter tesuje sie Polskim lotnictwem
Czarek pisze:
W dniu 2010-02-21 16:28, karol napisa³/a:
Jak dotrzeæ do zdjenæ tej dzioury w kad³ubie?

http://wiadomosci.onet.pl/2131374,12,1,1,item.html


http://fakty.interia.pl/galerie/fakty/uszkodzony-hercules/zdjecie/duze,1212501

Te samolot sie pruje w szwach. :-) Masakra jakas.

Data: 2010-02-21 19:51:57
Autor: porterhouse
Aleksander Szczyg³o jako jesyny intertesuje sie Polskim lotnictwem

Te samolot sie pruje w szwach. :-) Masakra jakas.

Ma prawo jak przeciazyles go ponad wartosc na jaka zostal zaprojektowany a oni
podobno doszli w nim do ponad 4-g. C-130 jak wiekszosc tego typu samolotow
moze wytrzymac okolo 3-g. Oj podejrzewam niestety ze zaloga cos niezle spieprzyla.


--


Data: 2010-02-22 04:57:32
Autor: karol
Aleksander Szczyg³o jako jesyny intertesuje sie Polskim lotnictwem
Ma prawo jak przeciazyles go ponad wartosc na jaka zostal zaprojektowany a oni
podobno doszli w nim do ponad 4-g. C-130 jak wiekszosc tego typu samolotow

ale oni podobno manewrowali by unikn±æ rakiety

jk

Data: 2010-02-22 09:21:28
Autor: Piotr F.
Aleksander Szczyg³o jako jesyny inter tesuje sie Polskim lotnictwem
porterhouse pisze:
Te samolot sie pruje w szwach. :-) Masakra jakas.

Ma prawo jak przeciazyles go ponad wartosc na jaka zostal zaprojektowany a oni
podobno doszli w nim do ponad 4-g. C-130 jak wiekszosc tego typu samolotow
moze wytrzymac okolo 3-g. Oj podejrzewam niestety ze zaloga cos niezle spieprzyla.


A skad ty masz takie informacje? Pracujesz u Lockheed-a?

Data: 2010-02-22 18:03:15
Autor: saturn5
Aleksander Szczyg³o jako jesyny intertesuje sie Polskim lotnictwem

A skad ty masz takie informacje? Pracujesz u Lockheed-a?

Kolego, nikt nie musi pracowac u Lockheeda. Jest mnostwo dobrej informacjo o
C-130 na internecie, to w koncu bardzo popularna maszyna. --


Data: 2010-02-22 20:48:52
Autor: Piotr F.
Aleksander Szczyg³o jako jesyny inter tesuje sie Polskim lotnictwem
saturn5 pisze:
A skad ty masz takie informacje? Pracujesz u Lockheed-a?

Kolego, nikt nie musi pracowac u Lockheeda. Jest mnostwo dobrej informacjo o
C-130 na internecie, to w koncu bardzo popularna maszyna.
A mozesz mi podeslac link do tych informacji. Chociaz jeden w ktorym jest napisane o wartosciach "g" dla tego samolotu. Bede wdzieczny.

Data: 2010-02-22 19:54:05
Autor: porterhosue
Aleksander Szczyg³o jako jesyny intertesuje sie Polskim lotnictwem
Pracujesz u Lockheed-a?

Posada u Lockheeda nie potrzebna ale podstawowa wiedza o lotnictwie TAK. Sa
rozne kategorie samolotow o roznych progach certyfikacje na przeciazenia.
Mozesz albo zajrzec do przepisow FAA co do certyfikacji na przeciazenia ("load
factor") albo nawet porownac z podobnymi samolotami w kategori "transport" aby
sie zorientowac ze  >4g przekroczy dopuszczalne normy.


--


Data: 2010-02-23 09:13:29
Autor: FD
Aleksander Szczyg³o jako jesyny inter tesuje sie Polskim lotnictwem
porterhosue pisze:
Pracujesz u Lockheed-a?

Posada u Lockheeda nie potrzebna ale podstawowa wiedza o lotnictwie TAK. Sa
rozne kategorie samolotow o roznych progach certyfikacje na przeciazenia.
Mozesz albo zajrzec do przepisow FAA co do certyfikacji na przeciazenia ("load
factor") albo nawet porownac z podobnymi samolotami w kategori "transport" aby
sie zorientowac ze  >4g przekroczy dopuszczalne normy.



kategoria utility ma faktor 4,4g (do tego konstrukcyjny safe factor x1,5 dodaj...)

Data: 2010-02-23 08:22:14
Autor: porterhouse
Aleksander Szczyg³o jako jesyny intertesuje sie Polskim lotnictwem

kategoria utility ma faktor 4,4g (do tego konstrukcyjny safe factor x1,5 dodaj...)

No fajnie tylko co to ma wspolnego z C-130? Absolutnie nic. Kategoria
'utility' obowiazuje tylko w niektorych samolotach do maksymalnej wagi 12500
lbs., i ktore sa przystosowane do ograniczonej akrobacji.


--


Data: 2010-02-23 09:40:21
Autor: karol
Aleksander Szczyg³o jako jesyny intertesuje sie Polskim lotnictwem
No fajnie tylko co to ma wspolnego z C-130? Absolutnie nic. Kategoria

dyskutujesz z trolem, szkoda czsu

jk

Data: 2010-02-21 20:07:08
Autor: Rabbit McCroolick
Aleksander Szczyg³o jako jesyny intertesuje sie Polskim lotnictwem
Data: 2010-02-23 09:58:45
Autor: Piotr F.
Aleksander Szczyg³o jako jesyny inter tesuje sie Polskim lotnictwem

Aleksander Szczyg³o jako jesyny intertesuje sie Polskim lotnictwem

Nowy film z video.banzaj.pl wiêcej »
Redmi 9A - recenzja bud¿etowego smartfona