Alergia.

Data: 2012-01-18 01:41:15
Autor: Michał Szatański
Alergia.
 Wygląda na to, że za alergię powodują spaliny. W moim przypadku doszło do uszkodzenia oskrzela.

Data: 2012-01-18 11:27:34
Autor: Marek
Alergia.
On 18 Sty, 01:41, Michał Szatański <mi...@onet.pl> wrote:
 Wygląda na to, że za alergię powodują spaliny. W moim przypadku doszło do
uszkodzenia oskrzela.

Politycy juz nad tym pracuja - za produkcje spalin beda placic grube
miliony geszewciarzom z UE.
Wzrosnie cena wegla, gazu i wszystkiego innego - wiec bedzie mniej
spalin.

Data: 2012-01-19 06:21:02
Autor: stevep
Alergia.
Dnia 18-01-2012 o 20:27:34 Marek <mwisniewski2008@googlemail.com>  napisał(a):

[...]

Ale twoja głupota już osiągnęła apogeum i wzrosnąć nie może.
--
stevep

Data: 2012-02-02 08:49:32
Autor: Michał Szatański
Alergia.

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisał w wiadomości news:78326e1a-90d2-4cbf-a550-e2e28247a99et8g2000yqg.googlegroups.com...
[...]

 Tak w ogóle to ostatnio silnik mi się źle kojarzy.

Data: 2012-02-02 09:02:16
Autor: u2
Alergia.
W dniu 2012-01-18 20:27, Marek pisze:
[...]

A za produkcje CO2 w zaleznosci od pojemnosci pluc beda placic obywatele
ewrokolchoza :)

Data: 2012-02-03 06:04:35
Autor: stevep
Alergia.
Dnia 02-02-2012 o 09:02:16 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

Mógłbym nie znając utora bez trudu rozszyfrować co za kretyn to napisal.

--
stevep

Data: 2012-02-03 12:38:20
Autor: u2
Alergia.
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> miliony geszewciarzom z UE.
> Wzrosnie cena wegla, gazu i wszystkiego innego - wiec bedzie mniej
> spalin.

Dziecko, ciągle grzeszysz! Opętał cię szatan! Nie wąchaj już więcej tego
proszku! W niedzielę marsz do spowiedzi

Data: 2012-02-06 01:08:36
Autor: Feromon
Alergia.

Użytkownik "Michał Szatański" <micsz@onet.pl> napisał w wiadomości news:jf54fd$s8d$1news.dialog.net.pl...
Wygląda na to, że za alergię powodują spaliny. W moim przypadku doszło do uszkodzenia oskrzela.

Jakeś ryba, to skrzeli, jak człowiek, to oskrzeli.
Dobrze, że spaliny mózgu nie zatruły ...

Feromon

Alergia.