Alerty MT4.

Data: 2011-10-22 11:59:39
Autor: Endriu
Alerty MT4.
Czy udało siękomu¶ skonfigurować alerty w MT4 (byle która platforma Metarader, Bossa forex, Go4) z z jakimkolwiek kontem pocztowym (gmail, interia, onet, o2). Próbowałem na wszelakie sposoby wedle tych wskazówek....:

Platforma transakcyjna Metatrader (MT4)- jak ustawic alarm email czesc 4.mp4
http://www.youtube.com/watch?v=X0nRK0FKWu4

.... ale z cholere nie idzie tego odpalić.

P.S. Czy problemem nie będzie czasami SSL (kiedy¶ spotkałem taki problem w Amibrokerze) ?.

SSL Add-on for AmiBroker 5.21 and higher
http://www.amibroker.com/download.html

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-10-22 12:08:08
Autor: skippy
Alerty MT4.

Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j7u46p$2a4$1usenet.news.interia.pl...
[...]

ja podczepiłem mp3
http://www.youtube.com/watch?v=qmxg0JnQX8U

Data: 2011-10-22 12:13:42
Autor: Endriu
Alerty MT4.
ja podczepiłem mp3
http://www.youtube.com/watch?v=qmxg0JnQX8U

Mnie zależy na mail'u ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-10-22 13:06:01
Autor: Endriu
Alerty MT4.
P.S. Czy problemem nie będzie czasami SSL (kiedy¶ spotkałem taki problem w Amibrokerze) ?.

SSL Add-on for AmiBroker 5.21 and higher
http://www.amibroker.com/download.html

Tu chyba widze trafiłem w sedno:

http://forum.mql4.com/9997
http://www.smtp2go.com/blog/smtp-server-metatrader/