Ależ odkrycie!

Data: 2015-11-20 18:24:16
Autor: Mark Woydak
Ależ odkrycie!
"
"Duda nie jest prezydentem wszystkich Polaków. To prezydent PiS i nawet nie próbuje udawać, że jest inaczej"

http://www.tokfm.pl/Tokfm/1,103454,19218730,duda-nie-jest-prezydentem-wszystkich-polakow-to-prezydent.html#MTstream

Chcieliście to macie! Mohery, dewotki i wszelka "swołocz" przy korycie. Dobrze, że jestem daleko od tego trzęsawiska!

Mark Woydak

--

-- -

Data: 2015-11-20 18:27:51
Autor: boukun
Ależ odkrycie!
"Mark Woydak" <marekwoydak@forest.gmx.it> schrieb im Newsbeitrag news:
"
[...]

Banda PO miala swojego Bronka zlodzieja i oszusta

boukun

Data: 2015-11-21 07:37:51
Autor: Mark Woydak
Ależ odkrycie!
rzeźnik ze Świdnicy "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:n2nl6l$r42$1speranza.aioe.org...
[...]

Trzymaj się tematu KOMUCHU!! Twoj Miller został wydymany więc przerzuciłes się na lizanie tyłka PiS-owskim szujom. Bronek to przeszłość, a jego błędy nie mogą usprawiedliwiać skurwysyństwa partii z której pozostało tylko "i".

Mark Woydak

--

-- -

Ależ odkrycie!