Ależ przyłozył twarzą...

Data: 2013-11-19 02:20:18
Autor: aldonakonrad2
Ależ przyłozył twarzą...
W dniu wtorek, 19 listopada 2013 05:21:18 UTC+1 użytkownik strażnik napisał:
Wykopano dół, zalano wodą i...

Od 1:10

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=2CRYC-Hmu4U#t=71

strażnik

to raczej straszne niż śmieszne. Mam nadzieję, że to było wyreżyserowane...

Data: 2013-11-19 13:02:02
Autor: ToMasz
Ależ przyłozył twarzą...
W dniu 19.11.2013 11:20, aldonakonrad2@gmail.com pisze:
[...]

było. ostatnia scena, biegnie 3 mężczyzn, najpierw wpada dwóch, a trzeci zamiast się zatrzymać, zareagować jakoś, rozkłada ręce i hopa!
ToMasz

Data: 2013-11-19 15:08:22
Autor: Ghost
Ależ przyłozył twarzą...

Użytkownik <aldonakonrad2@gmail.com> napisał w wiadomości news:ff5bdd75-72e3-4d01-9713-d666cf951263googlegroups.com...
W dniu wtorek, 19 listopada 2013 05:21:18 UTC+1 użytkownik strażnik napisał:

to raczej straszne niż śmieszne. Mam nadzieję, że to było wyreżyserowane...

niemozliwe!!!!

Data: 2013-11-24 17:22:50
Autor: Jarosław Augustyniak vel Kot Bury
Ależ przyłozył twarzą...

Użytkownik <aldonakonrad2@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ff5bdd75-72e3-4d01-9713-d666cf951263@googlegroups.com...
[...]

To jeżeli było nie reżyserowane to wręcz woła o prokuratora. Ja na ten przykład nie umiem pływać, choć chodzę, biegam, jeżdżę rowerem...
Jarosław Augustyniak vel Kot Bury

Ależ przyłozył twarzą...