Ależ się przypierdolili (prasa)

Data: 2011-04-14 11:51:50
Autor: Wojtek Sobociński
Ależ się przypierdolili (prasa)
Drugi dzień z rzędu wałkuj± temat motocyklistów w gazecie:
http://tnij.org/ld2n
--
Wojtek Sobociński
Full szosa 2 sztywniaki

Data: 2011-04-14 12:50:17
Autor: Tytus
Ależ się przypierdolili (prasa)
Drugi dzień z rzędu wałkuj± temat motocyklistów w gazecie:

przeciesz pisz± prawdę. Niech pierwszy niewinny rzuci kamieniem.....

jk

Data: 2011-04-14 05:52:10
Autor: Odys
On 14 Kwi, 12:50, "Tytus" <Tytus1...@yahoo.com> wrote:
> Drugi dzień z rzędu wałkuj± temat motocyklistów w gazecie:

przeciesz pisz± prawdę. Niech pierwszy niewinny rzuci kamieniem.....

jk

jakim kamieniam.. motocyklem.. niech rzuci

Data: 2011-04-14 13:32:46
Autor: Wojtek Sobociński
Aleďż˝ siďż˝ przypierdolili (prasa)
W dniu 2011-04-14 12:50, Tytus pisze:
Drugi dzie� z rz�du wa�kuj� temat motocyklist�w w gazecie:

przeciesz piszďż˝ prawdďż˝. Niech pierwszy niewinny rzuci kamieniem.....

Nie przeczę. Wieczorami słychać i u mnie szlifierki w oddali. Ale trzeba przyznać, że temat wałkują.

--
Wojtek Sobociński
Full szosa 2 sztywniaki

Data: 2011-04-14 14:44:23
Autor: Monster
W dniu 2011-04-14 13:32, Wojtek Sobociński pisze:
[...]

dyskutujesz z trolem

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2011-04-14 07:53:43
Autor: Tytus
Ale? si? przypierdolili (prasa)
Siemka

 "Tytus"
nie dyskutuja z trollem
Tystus

A jednak...
zmien se kolego nazwe wyswietlana bo wujek googiel obarczy mnie w
przyszlosci twoja tworczoscia.

Data: 2011-04-14 19:26:49
Autor: masti
Ale? si? przypierdolili (prasa)
Dnia pięknego Thu, 14 Apr 2011 07:53:43 -0700 osobnik zwany Tytus
wystukał:

[...]

kolina jest tak rozpoznawalny/a, ĹĽe nie obarczy :)

--
BMW R1100GS '95
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-04-14 17:00:15
Autor: Marcin Gardeła
Ależ się przypierdolili (prasa)
Użytkownik "Tytus" <Tytus1977@yahoo.com> napisał w
wiadomo¶ci news:io6jhi$euc$1news.onet.pl

Jeb!

--
Diobeu
VFR 800 '01

Data: 2011-04-14 17:22:57
Autor: Marcin N
Ależ się przypierdolili (prasa)
Użytkownik "Tytus"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:io6jhi$euc$1@news.onet.pl...

Drugi dzień z rzędu wałkuj± temat motocyklistów w gazecie:

przeciesz pisz± prawdę. Niech pierwszy niewinny rzuci kamieniem.....

============

Też nie mogę się nadziwić, że policja "nie umie" zwalczyć tych, którzy ponadprzeciętnie hałasuj±. Mnie także tacy drażni± i męcz±.

Data: 2011-04-14 15:27:01
Autor: AZ
AleÂż siĂŞ przypierdolili (prasa)
On 2011-04-14, Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

Też nie mogę się nadziwić, że policja "nie umie" zwalczyć tych, którzy ponadprzeciętnie hałasują. Mnie także tacy drażnią i męczą.
Kazdy motocykl nawet na seryjnych wydechach bedzie ryczal przy >10krpm i
co policja moze takiemu? Poza tym mieszkajac przy ruchliwej ulicy/w
centrum miasta trzeba sie liczyc z halasem.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-04-14 18:42:36
Autor: Wojtek Sobociński
W dniu 2011-04-14 17:27, AZ pisze:
On 2011-04-14, Marcin N<marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>  wrote:

[...]

Bo też i prawda jest taka, że ludzie marudzą. Zawsze się znajdą niezadowoleni i zawsze sobie znajdą temat do czepiania się. Latem - że motory hałasują, gorąco i spalinami śmierdzi. Zimą - że pługi za wolno jeżdżą, zimno i śnieg brudny...

--
Wojtek Sobociński
Full szosa 2 sztywniaki

Data: 2011-04-14 23:53:32
Autor: Bartek Rabinski

On 2011-04-14, Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

Tez nie moge sie nadziwic, ze policja "nie umie" zwalczyc tych, którzy
ponadprzecietnie halasuja. Mnie takze tacy draznia i mecza.

[...]

Strzala!
Nie sadze, zeby ci goscie ryczacy swoimi sprzetami po np warszawskich ulicach mieli seryjne wydechy, bo miedzy tymi seryjnymi a nie, jest taka róznica jak miedzy mostem Siekierkowskim w Warszawie, Golden Gate w San Francisco. Oczywiscie, ze mieszkajac przy ruchliwej ulicy (przy takiej mieszkam) trzeba sie liczyc z halasem, ale ryk niektórych tlumików jest porównywalny do halasu syreny wozu strazackiego, co jest naprawde mocno wkur... gdy taki delikwent przejedzie ok 22 pod oknem, w którym wlasnie zasnelo male dziecko (przyzwyczajone do ZWYKLEGO poziomu szumu ulicy) po godzienie usypiania... - Ci co maja male dzieci na pewno mnie zrozumieja, a Ci co nie maja, niech sie nie dziwia, ze nawet wyrozumialy motocyklista moze sie zdenerwowac. Tym bardziej, ze naprawde nie rozumiem tego funu - to takie zabawne jezdzic takimi pierdzacymi i ryczacymi motocyklami - przeciez to mozna ogluchnac jadac tym gdzies dalej...? no chyba, ze uzywacie stoperów do uszu, lub przekraczacie bariere dzwieku i podrózujecie w kompletnej ciszy. Oczywiscie to drugie rozwiazanie wydaje mi sie mniej prawdopodobne...;)

Pozdrawiam!

B.

Data: 2011-04-15 22:15:39
Autor: Kuczu
AleĹĽ siÄ™ przypierdolili (prasa)
W dniu 2011-04-14 23:53, Bartek Rabinski pisze:

Strzala!
Nie sadze, zeby ci goscie ryczacy swoimi sprzetami po np warszawskich
ulicach mieli seryjne wydechy,

Ja tez nie sadze

bo miedzy tymi seryjnymi a nie, jest taka
rĂłznica jak miedzy mostem Siekierkowskim w Warszawie, Golden Gate w San
Francisco.

Kolorem sie roznia na pewno, mosty znaczy

Oczywiscie, ze mieszkajac przy ruchliwej ulicy (przy takiej
mieszkam) trzeba sie liczyc z halasem, ale ryk niektĂłrych tlumikĂłw jest
porĂłwnywalny do halasu syreny wozu strazackiego, co jest naprawde mocno
wkur... gdy taki delikwent przejedzie ok 22 pod oknem, w ktĂłrym wlasnie
zasnelo male dziecko (przyzwyczajone do ZWYKLEGO poziomu szumu ulicy) po
godzienie usypiania...

Wyprowadz sie na wies, najlepiej pod lasek. Ale taki zeby drwale od rana

[...]

Ja nie rozumiem funu z posiadania dzieci ale mimo to nikomu nie zabraniam.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2011-04-16 00:09:32
Autor: Bartek Rabinski
Alez sie przypierdolili (prasa)

"Kuczu" <qczu666@gmail.com> wrote in message news:ioa91c$vkg$1news.onet.pl...
W dniu 2011-04-14 23:53, Bartek Rabinski pisze:

Ja nie rozumiem funu z posiadania dzieci ale mimo to nikomu nie zabraniam.

I cale szczescie, poza tym moze kiedys zrozumiesz;)
SUBTELNA róznica miedzy posiadaniem dziecka a motocykla bez wydechu jest tylko taka, ze ja swoim (ewentualnie) ryczacym dzieckiem nikogo nie terroryzuje i nie kaze innym sluchac jak ryczy, a motocyklisci wrecz przeciwnie - jezdzac w te i z powrotem po pustych ulicach... Nie mogli by tego robic np na wirazowej? - tam nikt ich cudownych wydechów sluchac nie musi, bo okolica slabo zaludniona...

pozdrawiam!
B.

Data: 2011-04-16 00:15:20
Autor: Kuczu
W dniu 2011-04-16 00:09, Bartek Rabinski pisze:
"Kuczu"<qczu666@gmail.com>  wrote in message
W dniu 2011-04-14 23:53, Bartek Rabinski pisze:

Ja nie rozumiem funu z posiadania dzieci ale mimo to nikomu nie zabraniam.

I cale szczescie, poza tym moze kiedys zrozumiesz;)
SUBTELNA rĂłznica miedzy posiadaniem dziecka a motocykla bez wydechu jest
tylko taka, ze ja swoim (ewentualnie) ryczacym dzieckiem nikogo nie
terroryzuje i nie kaze innym sluchac jak ryczy, a motocyklisci wrecz
przeciwnie - jezdzac w te i z powrotem po pustych ulicach... Nie mogli by
tego robic np na wirazowej? - tam nikt ich cudownych wydechĂłw sluchac nie
musi, bo okolica slabo zaludniona...

Motocykle rycza tylko czasami i glownie w sezonie. Dzieci sasiadow caly rok i o kazdej porze dnia i nocy. Motocykl mozna wylaczyc/sprzedac/zamknac w garazu. Dziecka nie. No i motocykl jest tanszy w utrzymaniu.

Data: 2011-04-15 22:39:02
Autor: masti
Alez sie przypierdolili (prasa)
Dnia pięknego Sat, 16 Apr 2011 00:15:20 +0200 osobnik zwany Kuczu
wystukał:

sprawdzić czy nie harlej :)

--
BMW R1100GS '95
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-04-16 00:29:19
Autor: Bartek Rabinski

"Kuczu" <qczu666@gmail.com> wrote in message news:ioag1q$o2h$1news.onet.pl...

Motocykle rycza tylko czasami i glownie w sezonie. Dzieci sasiadow caly rok i o kazdej porze dnia i nocy. Motocykl mozna wylaczyc/sprzedac/zamknac w garazu. Dziecka nie. No i motocykl jest tanszy w utrzymaniu.

A to dobre...;)))
Zapomniales wspomniec tylko, ze nowy motocykl z wiekiem bardzo traci na
wartosci, a w przypadku dzieci jest nadzieja, ze nasza inwestycja sie zwróci
na stare lata (nasze oczywiscie)...;)

Na razie!
B.

Data: 2011-04-16 07:29:12
Autor: kocyk
Bartek Rabinski wrote:
[...]

Ja tez nikomu nie kaze sluchac moich wydechow, za to dzieciary drace sie terroryzuja mnie nagminnie. W sklepach, parkach, samolotach, knajpach.
K.

Data: 2011-04-16 19:54:01
Autor: Bartek Rabinski

"kocyk" <kocyx@ZZZriders.pl> wrote in message news:iob9a3$r1e$1news.onet.pl...
Bartek Rabinski wrote:
[...]

Przecież na pocz±tku pisałem, ze wkurza mnie że jeżdż± i pierdz± po 22... W dzień niech sobie jeżdż± ile wlezie, ale niech dadz± pospać innym w nocy przynajmniej - czy to takie trudne...? I nie mów mi, że te dr±ce sie dzieciary terroryzuj± Cie w sklepach, parkach, samolotach i knajpach po 22, bo w to nie uwierze. No chyba że ten samolot...

B.

Data: 2011-04-20 10:53:40
Autor: Don Pedro
W dniu 2011-04-16 07:29, kocyk pisze:
Ja tez nikomu nie kaze sluchac moich wydechow, za to dzieciary drace sie
terroryzuja mnie nagminnie. W sklepach, parkach, samolotach, knajpach.

Knajpach?

Pozdr
DP

Data: 2011-04-16 09:38:58
Autor: Monster
[...]
Na Wirażowej samoloty sie budzą:-)a tak na poważnie lanserka nie może już się tam za bardzo spotykać gdyż jest ustawiony zakaz ruchu na parkingach po godz chyba 19tej.Po drugie panienki tam nie spacerują.

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2011-04-16 10:13:49
Autor: Michał V-R
Alez sie przypierdolili (prasa)
W dniu 2011-04-16 09:38, Monster pisze:

Na WiraĹĽowej samoloty sie budzÄ…:-)a tak na powaĹĽnie lanserka nie moĹĽe
już się tam za bardzo spotykać gdyż jest ustawiony zakaz ruchu na
parkingach po godz chyba 19tej.Po drugie panienki tam nie spacerujÄ….

No ale prosta jest i to dluga, to chyba wystarcza

Michal V-R
gg 9409047
ĹĽyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

Data: 2011-04-16 12:59:20
Autor: Monster
W dniu 2011-04-16 10:13, Michał V-R pisze:

No ale prosta jest i to dluga, to chyba wystarcza
  Na tej prostej to czÄ™sto radar widać:-)

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2011-04-16 19:58:12
Autor: Bartek Rabinski
Alez sie przypierdolili (prasa)

"Monster" <alpy2@op.pl> wrote in message news:4da9478f$0$2499$65785112news.neostrada.pl...
Na Wirazowej (...)panienki tam nie spaceruja.

No i wszystko jasne...trzeba bylo tak od poczatku. Jak ktos zdesperowany to kazdy sposób na podryw dobry....
Pozdr
B.

Data: 2011-04-16 00:17:02
Autor: Bartek Rabinski
[...]

Witam ponownie, zapomnialem spytac:
Te 123,3dB to jak wytrzymujesz jadac w trasie? Jesli jezdzisz gdzies dalej oczywiscie... pytam tak z ciekawosci, bo tyle mniej wiecej generuje samolot pasazerski przelatujacy nad glowa. Na dluzsza mete tak sobie mysle, ze chyba trudno to wytrzymac przez pare godzin...
Pozdrawiam

B.

Data: 2011-04-16 00:29:12
Autor: Kuczu
W dniu 2011-04-16 00:17, Bartek Rabinski pisze:
[...]

Dzwiek zostaje z tylu. To kwiestia predkosci :)

Data: 2011-04-16 00:31:42
Autor: Bartek Rabinski

"Kuczu" <qczu666@gmail.com> wrote in message news:ioagrp$qc2$1news.onet.pl...

Dzwiek zostaje z tylu. To kwiestia predkosci :)

A tak powaznie...?

na razie!
B.

Data: 2011-04-16 09:27:19
Autor: Marcin N
Alez sie przypierdolili (prasa)
Użytkownik "Bartek Rabinski"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:ioah0g$4d9$1@news.net.icm.edu.pl...

"Kuczu" <qczu666@gmail.com> wrote in message

Dzwiek zostaje z tylu. To kwiestia predkosci :)

A tak powaznie...?

================

Tak poważnie, to każdy, kto dłuższy czas przebywa w hałasie ponad 80 dB - doznaje trwałego uszkodzenia słuchu.
Im większy hałas, tym ubytki słuchu większe. Chojraki bez zatyczek z gło¶nym wydechem - maj± gwarantowane poważne upo¶ledzenie.

Dopóki szkodz± tylko sobie - ich sprawa, ale gło¶ne wydechy to po prostu łamanie prawa i poważna uci±żliwo¶ć dla innych.

Data: 2011-04-16 10:14:11
Autor: Kuczu
W dniu 2011-04-16 09:27, Marcin N pisze:
Użytkownik "Bartek Rabinski" napisał w wiadomości grup

[...]

głośnym wydechem - mają gwarantowane poważne upośledzenie.

Zmartwie Cie. Kask dosyc skutecznie tlumi halas. Poza tym dopuszczalna glosnosc wydechu wedlug prawa to niecale 90dB wiec prawie kazdy motocyklista lapie sie, wedlug Ciebie, na uszkodzenie sluchu. W praktyce predzej strace sluch w fabryce w ktorej pracuje niz na motocyklu.

Dopóki szkodzą tylko sobie - ich sprawa, ale głośne wydechy to po prostu
łamanie prawa i poważna uciążliwość dla innych.

Zycie jest generalnie uciazliwe, a motocyklizm zwlaszcza. Zreszta wieksza uciazliwosc i niebezpieczenstwo stwarzaja durni kierowcy. A w kwestii lamania prawa to akurat wydech jest najmniejszym problemem w przypadku motocyklistow.

Data: 2011-04-16 10:36:39
Autor: Marcin N
Alez sie przypierdolili (prasa)
UĹĽytkownik "Kuczu"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:iobj4n$rej$1@news.onet.pl...

[...]

==============

Tak, bez zatyczek każdy motocyklista narażony jest na uszkodzenie słuchu. Nie wiedziałeś? To już wiesz.
A jeśli masz chwilę czasu - zrób sobie samodzielnie badanie słuchu. Jest to możliwe mając do pomocy kogoś do porównania, np. dziecko, które słuch ma lepszy od dorosłego. Jeśli do hałasu podchodzisz tak beztroska, jak tu piszesz - możesz być zaskoczony swoim marnym wynikiem.

Sam kask - nawet najlepszy Schuberth - to za mało. Schuberth ma ponad 80 dB przy 100 km/h - tak podaje w specyfikacji.

Data: 2011-04-16 15:14:59
Autor: Kuczu
Alez sie przypierdolili (prasa)
W dniu 2011-04-16 10:36, Marcin N pisze:

Tak, bez zatyczek kaĹĽdy motocyklista naraĹĽony jest na uszkodzenie
słuchu. Nie wiedziałeś? To już wiesz.

I co z tego ? Predzej umre na raka pluc od fajek albo marskosc watroby od browarow.

[...]

Zmien hobby, na przyklad na akwarystyke. To hobby jest ciche a TY sie nadajesz na motocykliste jak ja na proboszcza.

Data: 2011-04-16 11:39:46
Autor: Leszek Karlik
Alez sie przypierdolili (prasa)
On Sat, 16 Apr 2011 09:27:19 +0200, Marcin N  <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

Tak powaĹĽnie, to kaĹĽdy, kto dĹ‚uĹĽszy czas przebywa w haĹ‚asie ponad 80 dB  - doznaje trwaĹ‚ego uszkodzenia sĹ‚uchu.
Im wiÄ™kszy haĹ‚as, tym ubytki sĹ‚uchu wiÄ™ksze. Chojraki bez zatyczek z  gĹ‚oĹ›nym wydechem - majÄ… gwarantowane powaĹĽne upoĹ›ledzenie.

Chojraki bez zatyczek z głośnym wydechem będą na starość tak samo
głuche co chojraki bez zatyczek z supercichym wydechem, bo głośne wydechy
to jedno, a i tak po uszach daje najbardziej gwizd wiatru na kasku. :->

--
Leszek 'Leslie' Karlik

Data: 2011-04-16 22:40:09
Autor: Damork
Alez sie przypierdolili (prasa)
Na mównicę wtargn±ł "Leszek Karlik", poprawił mikrofon, rozwarł paszczę i
rykn±ł:

[...]

Chojraki bez zatyczek z gło¶nym wydechem będ± na staro¶ć tak samo
głuche co chojraki bez zatyczek z supercichym wydechem, bo gło¶ne wydechy
to jedno, a i tak po uszach daje najbardziej gwizd wiatru na kasku. :->

Ototo - po mie¶cie z fabrycznym bezproblemowo, ale po trasie... ała. Nie
szaleję jako¶ strasznie, ale po kilkuset kilometrach w szczęce bez zatyczek
czułem się jak po całym dniu pracy na pilarce tarczowej. To był pierwszy i
ostatni raz bez korków na dłuższym dystansie.

--
Pozdrawiam Piotr Mockałło
Jednoosobowa Armia Mordoru na XJ 600N

Data: 2011-04-16 18:50:07
Autor: Tytus
Alez sie przypierdolili (prasa)
Siemka

***"Bartek Rabinski"
[...]

Kolega chyba letko nie w temacie...
przeczytaj co jest napisane pod tym wynikiem w dB
w sensie typ/model
to chyba rozwiazuje problem "paru godzin w trasie"
Oczywiscie zdarzaja sie jednostki ktore staraja sie zmienic ten steroetyp
takie jak n.p KJ ale sa one nie specjalnie reprezentatywne :)
A ten halas moto generuje prawdopodobnie schodzac z obrotow, w czasie jazdy btaki HD nie powinien przekraczac 110 dB.

--
         Tytus
żółta motorynka

Data: 2011-04-16 18:52:38
Autor: Kuczu
Alez sie przypierdolili (prasa)
W dniu 2011-04-16 18:50, Tytus pisze:
Siemka

***"Bartek Rabinski"
[...]

No to bys sie zdziwil

Oczywiscie zdarzaja sie jednostki ktore staraja sie zmienic ten steroetyp
takie jak n.p KJ ale sa one nie specjalnie reprezentatywne :)

Fakt, w Polsce nie ma Highwayow

A ten halas moto generuje prawdopodobnie schodzac z obrotow

okurwa

Data: 2011-04-18 10:28:54
Autor: Jasio
Ależ się przypierdolili (prasa)
Użytkownik "Bartek Rabinski" napisał w wiadomo¶ci news:io7qct$ujt$1news.net.icm.edu.pl...
[ciach]
[...]

Uwielbiam takie rozmowy ze ¶wieżo upieczonymi rodzicami.
Wszystkie argumenty wysiadaj± wobec żelaznego argumentu "jak będziesz miał dzieci to pogadamy".

Jestem przeciw karze ¶mierci - nie pomaga ona w zachowaniu bezpieczeństwa na ulicach. "Co ty tam wiesz, jak będziesz miał dzieci - pogadamy."
Jestem przeciw jeżdżeniu na ¶wiatłach cały rok - zwiększa zużycie paliwa i pogarsza widoczno¶ć motocykli. "Co ty tam wiesz, jak będziesz miał dzieci - pogadamy."

Otóż wiem co¶ o antykoncepcji, moi drodzy ¶wieżo upieczeni rodzice.

--
Jasio
vfr etz

Data: 2011-04-18 08:35:26
Autor: AZ
On 2011-04-18, Jasio <bylystudent@gazeta.pl> wrote:
wkur... gdy taki delikwent przejedzie ok 22 pod oknem, w ktĂłrym wlasnie zasnelo male dziecko (przyzwyczajone do ZWYKLEGO poziomu szumu ulicy) po godzienie usypiania... - Ci co maja male dzieci na pewno mnie zrozumieja, a Ci co nie maja, niech sie nie dziwia, ze nawet wyrozumialy motocyklista moze sie zdenerwowac.

Uwielbiam takie rozmowy ze ¶wie¿o upieczonymi rodzicami.
Wszystkie argumenty wysiadaj± wobec ¿elaznego argumentu "jak bêdziesz mia³ dzieci to pogadamy".

Najlepszy to jest terroryzm w publicznych miejscach... Bo tu sa schody,
bo mialbyc autobus niskopodlogowy, bo nie ma gdzie zostawic wozka. Jakos
matki X lat temu sobie radzily a teraz o wszystko darcie japy.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-04-18 08:39:11
Autor: Piotrek Roczniak
Ale? si? przypierdolili (prasa)
Dnia 18.04.2011 Jasio <bylystudent@gazeta.pl> napisał/a:

[...]

Otó? wiem co? o antykoncepcji, moi drodzy ?wie?o upieczeni rodzice.

Chuja tam wiesz. Jak bedziesz mial dzieci to pogadamy.

--
KANTARYTMETYKA!!!1

Data: 2011-04-18 10:41:04
Autor: Marcin N
Ależ się przypierdolili (prasa)
Użytkownik "Jasio"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:iogsoh$kp6$1@inews.gazeta.pl...

Otóż wiem co¶ o antykoncepcji, moi drodzy ¶wieżo upieczeni rodzice.

===================

Jak będziesz miał dzieci to pogadamy, czy wiedziałe¶ wystarczaj±co dużo na ten temat.

Data: 2011-04-18 11:34:59
Autor: Jasio
Ależ się przypierdolili (prasa)
Użytkownik "Marcin N" napisał w wiadomo¶ci news:iogte8$c9m$1news.onet.pl...

Jak będziesz miał dzieci to pogadamy, czy wiedziałe¶ wystarczaj±co dużo na ten temat.

Popacz Pan.
Jak będę miał to będzie oznaczało, że nie wiedziałem wystarczaj±co dużo.

--
Jasio
vfr etz

Data: 2011-04-18 11:47:22
Autor: Arni
Jasio pisze:
[...]

Nie wszystkie dzieci to "wpadki"

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Data: 2011-04-18 11:52:30
Autor: Jasio
Ależ się przypierdolili (prasa)

Nie wszyscy bezdzietni to zwyrodnialcy.

--
Jasio
etz vfr

Data: 2011-04-18 10:40:09
Autor: Piotrek Roczniak
Ale? si? przypierdolili (prasa)
Dnia 18.04.2011 Jasio <bylystudent@gazeta.pl> napisał/a:
U?ytkownik "Arni" napisa? w wiadomo?ci news:ioh16b$4jq$1inews.gazeta.pl...
Jasio pisze:
U?ytkownik "Marcin N" napisa? w wiadomo?ci news:iogte8$c9m$1news.onet.pl...

Jak b?dziesz mia? dzieci to pogadamy, czy wiedzia?e? wystarczaj?co du?o na ten temat.

Popacz Pan.
Jak b?d? mia? to b?dzie oznacza?o, ?e nie wiedzia?em wystarczaj?co du?o.

Nie wszystkie dzieci to "wpadki"

Nie wszyscy bezdzietni to zwyrodnialcy.

Kazdy dzieciaty byl kiedys bezdzietny. Ergo dzieciaci wiedza jak jest, bezdzietni wiedza jak jest bez dzieci.

--
Ja nie troluje ja wyrażam swoj± opinię [...]
RadoslawF 2009.02.24 (pl.rec.motocykle)

Data: 2011-04-18 11:52:22
Autor: KJ Siła Słów
W dniu 2011-04-18 11:34, Jasio pisze:

Popacz Pan.
Jak będę miał to będzie oznaczało, że nie wiedziałem wystarczaj±co dużo.

Albo "Panie, ja to całe życie na farcie lecę"

KJ

Data: 2011-04-18 19:47:05
Autor: Bartek Rabinski

"Jasio" <bylystudent@gazeta.pl> wrote in message news:iogsoh$kp6$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nie przesadzaj, nie jest to dla mnie zelazny argument, nie jestem swiezo upieczonym rodzicem (5 lat o juz spory kawal czasu), a poza tym dla slabszych  powtórze: pisalem o ryku motocykli po 22 czyli W NOCY.... nie tylko dzieci chca miec wtedy spokój...Czy to takie dziwne, ze w nocy ktos ustalil cos takiego jak cisza nocna i ze zasadniczo dobrym zwyczajem jest to uszanowac, Wg mnie to nie jest kwestia posiadania dzieci tylko odrobiny kultury osobistej... I jeszcze raz dla slabszych:

Niech sobie pierdza tymi wydechami za dnia ile wlezie, ale w nocy to niech dadza sobie i innym spokój - czy to takie trudne? a moze za duzo wymagam....?

A te wydechy  to zasadniczo norm halasowych na pewno nie spelniaja - czyli sa niezgodne z prawem...a moze sie myle?

To troche jak z wlascicielami (oczywiscie sa wyjatki na szczescie) psów robiacych na trawe w Wawie- niby trzeba to sprzatac, ale po co? niech sobie inni w to wlaza i ogólnie niech parki wygladaja jak kible, co mnie to obchodzi, ze TRZEBA to sprzatac...? To ze generalnie Polacy widza tylko czubek WLASNEGO nosa jest naprawde zatrwazajace....

Otóż wiem co¶ o antykoncepcji, moi drodzy ¶wieżo upieczeni rodzice.

Gratuluje!!!

i pozdrawiam
B.

Data: 2011-04-18 12:36:50
Autor: WIADRO
On 18 Kwi, 19:47, "Bartek Rabinski" <t...@go2.pl> wrote:

inni w to wlaza i ogólnie niech parki wygladaja jak kible, co mnie to
obchodzi, ze TRZEBA to sprzatac...? To ze generalnie Polacy widza tylko
czubek WLASNEGO nosa jest naprawde zatrwazajace....

może w twojej Polsce, bo w Mojej Polsce żyje mi się całkiem przyjemnie
z moimi rodakami :)
 ps. dzieci nie bior± się z planowania a z namiętno¶ci..

motocykl*

*- i już nie jest ntg :o}

Data: 2011-04-18 19:48:47
Autor: Bartek Kacprzak
Ależ się przypierdolili (prasa)

Użytkownik "Jasio" <bylystudent@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:iogsoh$kp6$1inews.gazeta.pl...
Otóż wiem co¶ o antykoncepcji, moi drodzy ¶wieżo upieczeni rodzice.
Ale masz wiecej niz 23 lata?
Bo wiesz, czasami dorosli ludzie _planuja_ miec dzieci.

Bartek
niebieska9'99
Ave1,8
EL

Data: 2011-04-19 13:19:23
Autor: Jasio
Ależ się przypierdolili (prasa) [NTG] [OT]
Użytkownik "Bartek Kacprzak" <bar.ka@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4dac7991$0$2446$65785112news.neostrada.pl...

Użytkownik "Jasio" <bylystudent@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:iogsoh$kp6$1inews.gazeta.pl...
Otóż wiem co¶ o antykoncepcji, moi drodzy ¶wieżo upieczeni rodzice.
Ale masz wiecej niz 23 lata?

Jak miałem 23 lata to chciałem mieć dzieci. Wyrosłem z tego.

Bo wiesz, czasami dorosli ludzie _planuja_ miec dzieci.

No i dobrze. Szkoda, że _czasami_
My¶lę, że trochę mniej by było na ¶wiecie socjopatów, gdyby planowali _zawsze_

--
Jasio
vfr etz

Data: 2011-04-19 13:55:59
Autor: gildor
W dniu 19.04.2011 13:19, Jasio pisze:
No i dobrze. Szkoda, że _czasami_
My¶lę, że trochę mniej by było na ¶wiecie socjopatów, gdyby planowali
_zawsze_

ło w dupe. jestem socjopat±! no i z trójk± dzieci, to nawet patologia pewnie! masakra. powiem żonie.

- gildor

Data: 2011-04-19 14:02:35
Autor: KJ Siła Słów
Ależ się przypierdolili (prasa) [NTG] [OT]
W dniu 2011-04-19 13:55, gildor pisze:
 masakra. powiem żonie.

Facet ktory o wszystkim mowi zonie nie jest zadnym socjopata.
To sie inaczej nazywa, choc to tez jest patologia.

KJ

Data: 2011-04-19 12:05:40
Autor: AZ
AleĹĽ siÄ™ przypierdolili (prasa) [NTG] [OT]
On 2011-04-19, KJ Siła Słów <KJ@noway.com> wrote:

Facet ktory o wszystkim mowi zonie nie jest zadnym socjopata.
To sie inaczej nazywa, choc to tez jest patologia.

Pantofologia?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-04-19 14:06:06
Autor: gildor
W dniu 19.04.2011 14:02, KJ Siła Słów pisze:
W dniu 2011-04-19 13:55, gildor pisze:
masakra. powiem żonie.

Facet ktory o wszystkim mowi zonie nie jest zadnym socjopata.
To sie inaczej nazywa, choc to tez jest patologia.

jak jej powiem, to zobaczysz. się przezywa...

- gildor

Data: 2011-04-19 14:18:28
Autor: KJ Siła Słów
W dniu 2011-04-19 14:06, gildor pisze:

jak jej powiem, to zobaczysz. się przezywa...

Spoko, zawoałam swoja, ma licencje na zabijanie.

KJ

Data: 2011-04-19 17:26:30
Autor: Bartek Kacprzak
Ależ się przypierdolili (prasa) [NTG] [OT]

Użytkownik "gildor" <gildor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:iojt89$qgk$1news.onet.pl...
[...]

Ekhem, przepraszam, ze sie wtracam ale mam wrazenie, ze Jasio zasugerowal, ze wsrod Twojej trojki masz pewien odsetek socjopatow.

Swoja sciezka smiala teza, ze dziecko juz w chwili zaplanowania staje sie np. motocyklista.

Bartek
niebieska9'99
Ave1,8
EL

Data: 2011-04-20 10:50:54
Autor: gildor
W dniu 19.04.2011 17:26, Bartek Kacprzak pisze:
UÂżytkownik "gildor"<gildor@NOSPAM.gazeta.pl>  napisaÂł w wiadomo¶ci
W dniu 19.04.2011 13:19, Jasio pisze:
No i dobrze. Szkoda, Âże _czasami_
My¶lê, ¿e trochê mniej by by³o na ¶wiecie socjopatów, gdyby planowali
_zawsze_

³o w dupe. jestem socjopat±! no i z trójk± dzieci, to nawet patologia
pewnie! masakra. powiem Âżonie.
Ekhem, przepraszam, ze sie wtracam ale mam wrazenie, ze Jasio zasugerowal,
ze wsrod Twojej trojki masz pewien odsetek socjopatow.

no, ale socjopatĂłw wychowujÄ… socjopaci.

- gildor

Data: 2011-04-19 17:29:06
Autor: Bartek Kacprzak
Ależ się przypierdolili (prasa) [NTG] [OT]

Użytkownik "Jasio" <bylystudent@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:iojr40$8vb$1inews.gazeta.pl...

Jak miałem 23 lata to chciałem mieć dzieci. Wyrosłem z tego.
Coz, moze kiedys, wiesz kazdy do tego dorasta ;)

Bo wiesz, czasami dorosli ludzie _planuja_ miec dzieci.
No i dobrze. Szkoda, że _czasami_
My¶lę, że trochę mniej by było na ¶wiecie socjopatów, gdyby planowali _zawsze_
Smiala teza, troche kloci sie z teoria "tabula rasa" no ale moze teraz mlodzi wiedza lepiej. :)
Z drugiej strony nie wziales pod uwage, ze byloby po prostu mniej ludzi?
Bo odsetek socjopatow bylby chyba ten sam :)

--
Bartek
niebieska9'99

Data: 2011-04-20 08:50:18
Autor: Jasio
Ależ się przypierdolili (prasa) [NTG] [OT]
Użytkownik "Bartek Kacprzak" <bar.ka@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4dadaa55$0$2498$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Dobra.
Przepraszam za to trollowanie.
Argumety Wasze przekonały mnie i już teraz zrezygnuję z mojego pomysłu i idę se zrobić dzieciaka. Stado dzieciaków.

EOT w tej gałęzi w±tku.

--
Jasio
etz vfr

Data: 2011-04-15 22:17:09
Autor: Kuczu
W dniu 2011-04-14 17:22, Marcin N pisze:
Użytkownik "Tytus" napisał w wiadomości grup
> [...]

Drugi dzień z rzędu wałkują temat motocyklistów w gazecie:

przeciesz piszÄ… prawdÄ™. Niech pierwszy niewinny rzuci kamieniem.....

Też nie mogę się nadziwić, że policja "nie umie" zwalczyć tych, którzy
ponadprzeciętnie hałasują. Mnie także tacy drażnią i męczą.

Mnie tez mecza i draznia. Bo ilekroc takie duze ryczace V2 przejezdza mi pod oknami zaraz biegne zerknac kto to i co to. Ostatnio nawet przez to niechcacy zbilem wazonik stojacy na parapecie. Kobieta moja nie byla z tego powodu szczesliwa.