Alez sie rozpanoszyli !!!.

Data: 2010-02-11 15:49:28
Autor: cyc
Alez sie rozpanoszyli !!!.
Przechodzi ludzkie pojecie jak bardzo w Polsce rozpanoszyla sie czarna stonka .
Tej arogancji , obludy , pazernosci i pychy nie da sie juz zniesc !

cyc

Data: 2010-02-11 15:58:01
Autor: awe
Alez sie rozpanoszyli !!!.

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hl15ds$m91$1news.onet.pl...
Przechodzi ludzkie pojecie jak bardzo w Polsce rozpanoszyla sie czarna stonka .
Tej arogancji , obludy , pazernosci i pychy nie da sie juz zniesc !

cyc
-- -- -
A wszystko przez to ze lawactwo dogadalo sie z czarnymi i podzielili rynek. Jedni strzyga owieczki tak a drudzy siak
awe

Data: 2010-02-11 17:04:28
Autor: marek czaplicki
Alez sie rozpanoszyli !!!.
awe pisze:
A wszystko przez to ze lawactwo dogadalo sie z czarnymi i podzielili rynek. Jedni strzyga owieczki tak a drudzy siak
awe
obawiam się że po tym strzyżeniu na dwie ręce została już tylko goła skóra :-)

Data: 2010-02-11 17:21:35
Autor: Wiesiaczek
Alez sie rozpanoszyli !!!.

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hl15jj$mpa$1news.onet.pl...

[...]

Może mnie ktoś w końcu oświeci:
Gdzie jest PRAWACTWO?!

Naprawdę nikt nie reprezentuje prawicy?!
Jeśli już nie partia, to chociaż jakieś nazwisko bo się pogubię do reszty!

--
Pozdrawiam - Wiesiaczek

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma"

Data: 2010-02-11 17:29:40
Autor: awe
Alez sie rozpanoszyli !!!.

Użytkownik "Wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> napisał w wiadomości news:hl1aqi$56d$1news.onet.pl...

[...]

-- -- --
spytaj cyca, ale to wszedzie tam gdzie nie ma cyca
awe

Data: 2010-02-11 17:09:48
Autor: Neko
Alez sie rozpanoszyli !!!.
Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał

Przechodzi ludzkie pojecie jak bardzo w Polsce rozpanoszyla sie czarna stonka .
Tej arogancji , obludy , pazernosci i pychy nie da sie juz zniesc !

Nie da sie znieść, to trza sie zjeść. :)

Data: 2010-02-11 17:26:16
Autor: sofu
Alez sie rozpanoszyli !!!.

[...]

-- -- -- -- -- -- -

Przed hiszpańską wojną domową 1/3 Hiszpanii nalezała do czarnych pasożytów.
Ciekawe kiedy u nas to osiągną?

sofu

Data: 2010-02-11 17:52:46
Autor: matusm
Alez sie rozpanoszyli !!!.

[...]

Nie bylo  dekomunizacji to ciagle,,,,,,,,,,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Data: 2010-02-12 10:04:01
Autor: 'heÂŽsk'
Alez sie rozpanoszyli !!!.
On Thu, 11 Feb 2010 15:49:28 +0100, "cyc" <ja@ja.pl> wrote:

Przechodzi ludzkie pojecie jak bardzo w Polsce rozpanoszyla sie czarna stonka .
Tej arogancji , obludy , pazernosci i pychy nie da sie juz zniesc !

 czas emigrowac! na kube! na kube! ;o))))

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-12 15:58:59
Autor: cyc
Alez sie rozpanoszyli !!!.

Użytkownik "Tomek" <tentom@tlen.pl> napisał w wiadomości news:hl3mn0$7b1$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Czy wygladam na pedofila ?

cyc

Data: 2010-02-12 16:18:16
Autor: Neko
Alez sie rozpanoszyli !!!.
Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał

Czy wygladam na pedofila ?

TAK!

Data: 2010-02-12 16:24:19
Autor: Prawusek
Alez sie rozpanoszyli !!!.

"cyc" <ja@ja.pl> wrote in message news:hl3qbo$dt6$1news.onet.pl...

Użytkownik "Tomek" <tentom@tlen.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości

> Byłeś ksiedzem?
> T.

Czy wygladam na pedofila ?

cyc
Byłbyś podobny do tego nicka "NEKO". Trudno byłoby was odróżnić. Neko
musiałby dla odróżnienia pokazywać swoją cipę.

Data: 2010-02-12 16:36:50
Autor: cyc
Alez sie rozpanoszyli !!!.

Użytkownik "Prawusek" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:hl3rva$22h$1atlantis.news.neostrada.pl...

> [...]

Byłbyś podobny do tego nicka "NEKO". Trudno byłoby was odróżnić. Neko
musiałby dla odróżnienia pokazywać swoją cipę.

Nie wiem jak z jego ale Twoja "cipka " napewno jest w poprzek i Ty nie musisz pokazywac .
A Neko ? . No coz , tez zyd i wcale nie madzrejszy od Ciebie . Prawde mowiac dziwi mie to , ze na trzech zydow na grupie ( jeszcze kupa ) wszyscy to durnie a przeciez to madry narod !.

cyc

Data: 2010-02-12 17:52:05
Autor: Prawusek
Alez sie rozpanoszyli !!!.

"cyc" <ja@ja.pl> wrote in message news:hl3sin$k5n$1news.onet.pl...

> [...]

mowiac
dziwi mie to , ze na trzech zydow na grupie ( jeszcze kupa ) wszyscy to

TO JA CIEBIE BRONIĘ PRZED PARCHEM, A TY MNIE OD PARCHÓW?

Data: 2010-02-12 18:21:26
Autor: cyc
Alez sie rozpanoszyli !!!.

Użytkownik "Prawusek" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:hl413s$d4b$1atlantis.news.neostrada.pl...

> [...]

durnie a przeciez to madry narod !.

cyc

TO JA CIEBIE BRONIĘ PRZED PARCHEM, A TY MNIE OD PARCHÓW?

A w ktorym iejscy Ty mnie bronisz ? Ja odczytalem Twoj post jako aprobate dla parchatego cwela Neko !.

cyc

Data: 2010-02-12 17:31:58
Autor: cyc
Alez sie rozpanoszyli !!!.

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hl3qbo$dt6$1news.onet.pl...

[...]

A co ksiadz ma wspolnego z tym co napisalem ? . Piszac o "czarnej stonce" myslalem o kominiarzach , ktorzy zawsze po nowym roku przychodza z kol...znaczy z zyczeniami noworocznymi i wreczja za "bog zaplac " kalendarze okolicznosciowe a Ty zaraz "ksiadz " !! .
Uderz w stol a nozyce sie odezwa !. To ja Ciebie powinienem zapytac a co masz przeciwko ksiedzu  ze w kontekst krytyki " czarnej stonki " wiazesz zawsze z ksiedzem ? .
Zboczek jakis jestes , czy "cus" ? .

cyc

Alez sie rozpanoszyli !!!.