Ależ się to postpeerelowskie polactwo przyczepiło do Michnika...

Data: 2009-11-17 11:07:48
Autor: Tzva Adonai
Ależ się to postpeerelowskie polactwo przyczepiło do Michnika...
Nie mogą mu chuje wybaczyć, że obalił komunę...

Data: 2009-11-17 19:16:59
Autor: White Power
Ależ się to postpeerelowskie polactwo przyczepiło do Michnika...
http://images2.wikia.nocookie.net/nonsensopedia/images/9/90/Wino_Komuna.jpg

Jedyna komuna jaką ta podła szmata mogła obalić to taka jak na obrazku.

Data: 2009-11-17 19:32:49
Autor: Karol
Ależ się to postpeerelowskie polactwo przyczepiło do Michnika...
Tzva Adonai <tzva.adonai1@lycos.com> napisał(a):
Nie mog=B1 mu chuje wybaczy=E6, =BFe obali=B3 komun=EA...

cooo??? kolejny *bohater* ktory obalil komune? Musz cie zmartwic, on kumunie
tylko pomogl sie przepoczwarzyc, bo sam jest nadal komuchem. Kryptokomuchy, wlasnie dali mu tego H.C. --

Data: 2009-11-17 20:35:20
Autor: u2
Tzva Adonai pisze:
Nie mogą mu chuje wybaczyć, że obalił komunę...

No co ty, obalił Jaruzel na spółę z Kiszczakiem.

Data: 2009-11-17 20:39:54
Autor: boukun

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:hduuhv$kal$1nemesis.news.neostrada.pl...
Tzva Adonai pisze:
Nie mogą mu chuje wybaczyć, że obalił komunę...

No co ty, obalił Jaruzel na spółę z Kiszczakiem.

i Kaczyńscy też tam byli, wino i miód pili...

i walczyli z Michnikiem o Polskę dla siebie! i teraz się dekorują...

boukun

boukun

Data: 2009-11-17 19:46:15
Autor: Karol
> [...]

i Kaczyńscy też tam byli, wino i miód pili...

i walczyli z Michnikiem o Polskę dla siebie! i teraz się dekorują...

ale oni nie twierdza, ze obalili komune, tylko wrecz przeciwnie , uwazaja ze komuna nadal rzadzi. Ponadto, sa brutalnie i notorycznie atakowani przez
takich ucziwych inaczej ludzi jak Michnik, Walesa czy nawet taki ktos jak ty
czy tzva , korych juz dosc dobrze zna sie z wypowiedzi w sieci.

Data: 2009-11-17 21:11:05
Autor: boukun

Użytkownik "Karol " <jef_f.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hduui7$8bl$1inews.gazeta.pl...

> [...]

takich ucziwych inaczej ludzi jak Michnik, Walesa czy nawet taki ktos jak ty
czy tzva , korych juz dosc dobrze zna sie z wypowiedzi w sieci.

Kto, co, jak? Prezydent i jego brat nie rządzą? A gadać gadają jak zawsze od rzeczy, żeby odwrócić od siebie i syjonistycznej organizacji PiS uwagę...
Układ działa tak, rządzimy na zmianę, niech ciemny lud myśli, że ma rząd i opozycję...

boukun

Data: 2009-11-18 02:17:03
Autor: awe

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hdv05v$6u9$1atlantis.news.neostrada.pl...

> [...]

Układ działa tak, rządzimy na zmianę, niech ciemny lud myśli, że ma rząd i opozycję...

-- -- -- -- -- -
boukun ale ty jestes glupi rzadzi rzad z premierem na czele. Wez sobie poczytaj ustawy
awe

Data: 2009-11-18 10:25:07
Autor: boukun

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hdvhtq$ar2$1news.onet.pl...

> [...]

-- -- -- -- -- -
boukun ale ty jestes glupi rzadzi rzad z premierem na czele. Wez sobie poczytaj ustawy

I tak co cztery lata awe się zmieniają..., a w międzyczasie szokpki dla tępaków odstawiają. Rządzą illuminaci, rotarianie i spotkania synagogowe mój drogi...

boukun

Data: 2009-11-18 19:50:41
Autor: awe

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:he0en1$k53$1atlantis.news.neostrada.pl...

> [...]

I tak co cztery lata awe się zmieniają..., a w międzyczasie szokpki dla tępaków odstawiają. Rządzą illuminaci, rotarianie i spotkania synagogowe mój drogi...

-- -- -- -- -- -- -
wiesz tych grup wplywu jest wiecej. chocby tacy kaweccy pa postsowieckich emeryturkach ktorzy tez stanowia liczna grupe wyborcow + ci na stanowiskach co to z wioch ich wyciagnieto i dalej dogorywaja w budzetowce lub nomenklaturowych firemkach
awe

Data: 2009-11-17 20:45:17
Autor: u2
boukun pisze:

No co ty, obalił Jaruzel na spółę z Kiszczakiem.

i Kaczyńscy też tam byli, wino i miód pili...

i walczyli z Michnikiem o Polskę dla siebie! i teraz się dekorują...

E tam, jak popatrzę na te schorowane starsze osoby to mi ich żal.

Pan prezydent trafił do szpitala. Mam nadzieję, że na krótko. A Adam
Michnik nie wygląda najlepiej z powodu uzależnienia nikotynowego.

Data: 2009-11-17 21:02:02
Autor: boukun

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:hduv4k$l53$1nemesis.news.neostrada.pl...
boukun pisze:

[...]

Takie starsze schorowane osoby to są strasznie niebezpieczne, bo chapią ile mogą i myślą, a po nas nawet ogień...

boukun

Data: 2009-11-17 21:05:15
Autor: u2
boukun pisze:

Takie starsze schorowane osoby to są strasznie niebezpieczne, bo chapią
ile mogą i myślą, a po nas nawet ogień...

E tam, pan prezydent ma klasę i nie jest cudakiem. Choć za bardzo jest
czuły na media.

Data: 2009-11-18 06:52:56
Autor: cirrus
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:hdv0a2$o0n$2nemesis.news.neostrada.pl...
boukun pisze:
[...]

Ma klasę podstawową, dalej mu już było pod górkę.

--
stevep

Data: 2009-11-18 16:40:53
Autor: u2
cirrus pisze:

E tam, pan prezydent ma klasę i nie jest cudakiem. Choć za bardzo jest
czuły na media.

Ma klasę podstawową, dalej mu już było pod górkę.

E tam, jest bardziej wykształcony od Donka-cudaka, który jako historyk
na czele rządu zupełnie się nie sprawdza.

Data: 2009-11-18 02:15:05
Autor: awe
Ależ się to postpeerelowskie polactwo przyczepiło do Michnika...
Obalil ale pol litra z kiszczakiem
awe

Data: 2009-11-18 02:10:43
Autor: Karol
awe <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał(a):
Obalil ale pol litra z kiszczakiem

i to nie jedno, podobno ma marskosc watroby od gorzaly.

Data: 2009-11-18 10:25:52
Autor: boukun

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hdvhq4$alb$1news.onet.pl...
Obalil ale pol litra z kiszczakiem
awe

A Lechu wtedy się nauczył pić...

boukun

Data: 2009-11-18 19:51:55
Autor: awe

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:he0eod$k9b$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -
Strateg, nic wiecej
awe

Data: 2009-11-18 20:09:37
Autor: boukun

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:he1fbd$3dj$1news.onet.pl...

[...]

I nie może z tej "strategi" do dzisiaj wyjść...

boukun

Data: 2009-11-18 23:37:04
Autor: awe

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:he1gv2$lki$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

a ty skad wiesz? jestes materacem w palacu prezydenckim?. Ciekawe ile pije Tusk. Moze gdyby nie chlal ze schetyna i wzial sie za rzadzenie, a nie tylko skupial sie na robieniu lodow z kolegami to moze w PL byloby w koncu normalnie, a nie Rychu, Zdzichu i Grzesiu
awe

Ależ się to postpeerelowskie polactwo przyczepiło do Michnika...