Ależ ten Pisuar umoczony!! RELACJA !!

Data: 2017-06-28 16:27:17
Autor: Presidente de San Escobar
Ależ ten Pisuar umoczony!! RELACJA !!
Relacja z przesłuchania szefa Amber Gold:

"- Miałem plan śledztwa ABW od jednego z dziennikarzy - powiedział. - Mógł nim
być Sylwester Latkowski - dodał

Marcin P.: dostałem sms z ostrzeżeniem i sugestią, bym uciekał

- Na jednym ze spotkań, tak mi się wydaje, pan Latkowski poinformował mnie o
planie śledztwa ABW - zeznał. - Ale mogę się mylić - dodał.

Suski: w jaki sposób Latkowski przekazał panu przecieki z ABW?
Marcin P. spotykałem się kilkukrotnie z Latkowskim, poznałem go przez
naczelnego "Wprost" Pawła Lisieckiego

Marcin P.: nigdy na Michała Tuska się nie powoływałem. To Sylwester Latkowski,
uzyskując informacje od Emila Marata, przyszedł do mnie z rewelacją, że wie, że
u mnie pracuje Michał Tusk; nikt nie wiedział o tym, że Michał Tusk u mnie
pracuje".

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-06-28 16:30:16
Autor: Presidente de San Escobar
Ależ ten Pisuar umoczony!! RELACJA !!
Trwają przesłuchania komisji Amber Gold w trakcie, których redaktor Samuel
Pereira został wskazany przez Marcina P, jako źródło przecieków z ABW. Pan
redaktor wyraźnie relatywizuje...

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-06-28 21:18:22
Autor: Gorszy Sort

--

Mówiąc krótko strzelili sobie w kolano! ;-)))))

CL

Ależ ten Pisuar umoczony!! RELACJA !!