Ależ ten Pisuar umoczony!! RELACJA !!

Data: 2017-06-28 21:18:22
Autor: Gorszy Sort
Ależ ten Pisuar umoczony!! RELACJA !!
Użytkownik "Presidente de San Escobar" <presidente@sanescobar.so> napisał w wiadomości news:n4f7lc566q91f3cpd2vl4tic0gpe36eo314ax.com...
Relacja z przesłuchania szefa Amber Gold:

"- Miałem plan śledztwa ABW od jednego z dziennikarzy - powiedział. - Mógł nim
być Sylwester Latkowski - dodał

Marcin P.: dostałem sms z ostrzeżeniem i sugestią, bym uciekał

- Na jednym ze spotkań, tak mi się wydaje, pan Latkowski poinformował mnie o
planie śledztwa ABW - zeznał. - Ale mogę się mylić - dodał.

Suski: w jaki sposób Latkowski przekazał panu przecieki z ABW?
Marcin P. spotykałem się kilkukrotnie z Latkowskim, poznałem go przez
naczelnego "Wprost" Pawła Lisieckiego

Marcin P.: nigdy na Michała Tuska się nie powoływałem. To Sylwester Latkowski,
uzyskując informacje od Emila Marata, przyszedł do mnie z rewelacją, że wie, że
u mnie pracuje Michał Tusk; nikt nie wiedział o tym, że Michał Tusk u mnie
pracuje".

--

Mówiąc krótko strzelili sobie w kolano! ;-)))))

CL

Ależ ten Pisuar umoczony!! RELACJA !!