Alez tu szambo !!!

Data: 2009-04-06 10:16:16
Autor: cyc
Alez tu szambo !!!
Wyglada na to , ze zebrala sie tu , poza nielicznymi , zgraja wscieklych szumowin !.
Co ja tu robie ?

cyc

Data: 2009-04-06 10:47:30
Autor: sofu
Alez tu szambo !!!

Uæytkownik "cyc" <herskurw.@buziaczek.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
Wyglada na to , ze zebrala sie tu , poza nielicznymi , zgraja wscieklych
szumowin !.
Co ja tu robie ?

cyc

=======

Co masz na mysli? Co¶ szczególnego w temacie?

sofu

Data: 2009-04-06 10:53:28
Autor: Vic
Alez tu szambo !!!
cyc wrote:
Wyglada na to , ze zebrala sie tu , poza nielicznymi , zgraja wscieklych szumowin !.
Co ja tu robie ?

Robisz za kupe w tym szambie, he, he :D

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-04-06 11:32:15
Autor: brat_olin
Alez tu szambo !!!
"cyc" <herskurw.@buziaczek.pl> wrote

Wyglada na to , ze zebrala sie tu , poza nielicznymi , zgraja wscieklych szumowin !.  Co ja tu robie ?

Zapraszam na soc.culture.polish.  Cicho tam ostatnio, i kameralnie.
No i KULTURA w nazwie grupy!

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2009-04-06 11:46:44
Autor: mkarwan
Alez tu szambo !!!

Uæytkownik "cyc" <herskurw.@buziaczek.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:grcdpq$hgn$1news.onet.pl...
Wyglada na to , ze zebrala sie tu , poza nielicznymi , zgraja wscieklych szumowin !.

Sk±d u ciebie tyle samokrytycyzmu?

Data: 2009-04-06 13:32:04
Autor: Piotr
Alez tu szambo !!!
Dnia Mon, 6 Apr 2009 10:16:16 +0200, cyc napisa³(a):

Wyglada na to , ze zebrala sie tu , poza nielicznymi , zgraja wscieklych szumowin !.
Co ja tu robie ?

No i, co robisz?
pz
Piotr

Data: 2009-04-06 13:53:41
Autor: CYC
Alez tu szambo !!!

Uæytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:wzkc0ejggde9$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Nic nie robie !. Na pocieszenie powiem Ci, ze jestes w gronie tych nielicznych , ktorych uwazam za normalnych !.

cyc

Data: 2009-04-06 13:58:19
Autor: Vic
Alez tu szambo !!!
CYC wrote:
Nic nie robie !. Na pocieszenie powiem Ci, ze jestes w gronie tych nielicznych , ktorych uwazam za normalnych !.

Uuuuuuuu, coz za komplement!
Teraz Piotrowi nie pozostaje nic innego jak dac sie cycowi zaprosic na kolacje polaczana ze sniadaniem.

Ciesze sie waszym szczesciem!

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-04-06 14:08:21
Autor: Piotr
Alez tu szambo !!!
Dnia Mon, 06 Apr 2009 13:58:19 +0200, Vic napisa³(a):

Uuuuuuuu, coz za komplement!
Teraz Piotrowi nie pozostaje nic innego jak dac sie cycowi zaprosic na kolacje polaczana ze sniadaniem.

Ciesze sie waszym szczesciem!

A ty co mi sie tak ³ajzo ko³o kostek krźcisz? Chcesz uæreę, ale mordka
nieduæa, co?
Spróbuj w³asny ogonek, szanse wiźksze a jaka niepodzianka, gdy ci siź
w końcu uda, he, he.
pz
Piotr

Data: 2009-04-06 13:32:08
Autor: CYC
Alez tu szambo !!!

[...]

Ile racji w tym co napisalem widac np. po odpowiediach .
Przez jakis przypadek skomasowala sie tu gupa ludzi o cechach , jakich ni pwstydzilby  sie sam Belzebub.
Pelno tu ziejacych nienawiscia wymoczkow , pychopatow , faszytow , nawiedzonych  gowniarzy , ktorych jedyna wartoscia jest to , ze sa , sb-kich donosicieli , szalencow i wyczajnych polglowkow .
Czy jest sens obracac sie w tym tarzystwie ? ,dla kilku normlanych jacy jako niedobitki tu jeszcze zostali ? .
Tzeba bedzie zweryfiowac celowosc uczeniczeniaw tym gownianym " interesie ".

cyc

Data: 2009-04-06 13:43:34
Autor: raff
Alez tu szambo !!!
[...]

Farbenbergbauer chcial ci narobic do posta, nie ma sie o co obrazac.

R.

Data: 2009-04-06 13:51:22
Autor: CYC
Alez tu szambo !!!

Uæytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:grcpug$rhb$1news.onet.pl...
[...]

Alez ja sie nie obrazam !. Stwierdzam tylko fakty .
cyc

Data: 2009-04-06 18:26:39
Autor: HaMMeR
Alez tu szambo !!!
CYC wrote:
[...]

".

Farbenbergbauer chcial ci narobic do posta, nie ma sie o co obrazac.

R.

Alez ja sie nie obrazam !. Stwierdzam tylko fakty .
cyc

-- -- -- -- -- -- -

Ciebie nie mozna obrazic, nie masz takiej zdolnosci...

Data: 2009-04-06 14:00:25
Autor: Piotr
Alez tu szambo !!!
Dnia Mon, 06 Apr 2009 13:43:34 +0200, raff napisa³(a):

Farbenbergbauer
:-)
Dobre, dobre, dobre...
pzdr
Piotr

Data: 2009-04-06 15:36:18
Autor: jadrys
Alez tu szambo !!!
CYC pisze:
Użytkownik "cyc" <herskurw.@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:grcdpq$hgn$1news.onet.pl...

[...]

A jak byś scharakteryzował siebie??

--
Linuks to system dla myślących użytkownikĆ³w..    Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu...   RĆ³wnież ja

Linux ą¤•ą„‡ ą¤ą¤• ą¤Ŗą„ą¤°ą¤¤ą¤æą¤­ą¤¾ą¤¶ą¤¾ą¤²ą„€ ą¤¹ą„ˆ

ą¤®ą„ˆą¤‚ ą¤­ą„€ą„€

Data: 2009-04-07 12:44:42
Autor: CYC
Alez tu szambo !!!

Uæytkownik "jadrys" <CHE@op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:grd0gf$6r1$1news.task.gda.pl...
CYC pisze:
[...]

A jak by¶ scharakteryzowa³ siebie??

Jak ?.
Uwzm , ze jestem normalnym przecietnym czlowiekiem , ktorego dzialania  nie sa determinowne nienawiscia !. Mam swoje poglady jak kazden inny i te staram sie artkuowac w sposob przejrzysty i czytelny .
Robiac to jednak nigdy nie zdarza mi sie obrazac adwersarza chyba , ze zostane przez niego potraktowany w sposob uragajacy mojej godnosci . Wtedy czesto podejmuje rekawice i dopasowuje sie do " podworkowego" stylu przeciwnika , choc nigdy ne uzywam wulgaryzmow .
Rzadko , bardzo rzadko a w zasadzie nie zdarza mi sie rozpoczyac dyskusje od "skopania" gupowicza , jesli to czasem robie , to tylko jako odwet na jego wczesniejsze wobec mnie chamstwo!.
Najczesciej zaczynam watki , rzadziej przylaczam sie do juz istniejach ale cudzych  .
Poniewaz moje sa na ogol kontrowersyjne , wywoluje na tyle duze emocje , ze czesto przez moich przeciwnikow o ktorych mowa w temacie , jestem w sposob rownie chamski , co bezczelny "schepany" , co ma zastapic ich glos w dyskusji !.
Duzo by pisac  dobrego ale czesciej  zlego o mnie ale ogranicze sie tylko do powyzszego .

cyc

Data: 2009-04-07 12:49:16
Autor: Piotr
Alez tu szambo !!!
Dnia Tue, 7 Apr 2009 12:44:42 +0200, CYC napisa³(a):

[...]

Hm, to jak nazwaę cycu twoj stosunek do KK?
pz
Piotr

Data: 2009-04-07 14:06:04
Autor: CYC
Alez tu szambo !!!

Uæytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:p6wmuc79abjo.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Prawde mowiac nie rozumiem pytania i tego co ma ono do rzeczy w kontekscie rozwazanych tutaj problemow ? .
No ale skoro juz padlo to wyjasniam po raz kolejny .
Jestem wierzacym katolikiem , choc przepelniony watpliwosciami , jak kazden kto nie jest do cna zindotrynowany , myslacy i uczciwy wobec swojego sumienia !.
To jedna prawda .
Druga jest taka , ze moja wiara nie rozszerza sie na ksiezy , jak u wielu moherowych koltunow . Uwazam ich bowiem za normalnych ludzi , ktorzy maja obowiazek zyc zgodnie z tymi naukami Crystusa , ktore w Jego imieniu glosza ..
Jesli jednak zycie ich jest zaprzeczeniem owych nauk to uwazam , ze podlegaja zwielokrotnionej pogardzie jako , ze przestrzeganie zasad jest fundamentem tego o czym mowia , do czego nas wszystkich nawoluja i za co biora i to duze pieniadze !.
Ocena takich ksiezy podobna jest ocenie  sedziow , ktorzy sprzeniewierzyli sie uczciowosci i sadza za korupcje , samymi bedac lapowkarzami !.
Jesli ludzie kosciola oglaszaja , ze "koncza z lustraja ", ktora tak naprawde w jego lonie nigdy sie jeszcze nie zaczela  to znaczy , ze kosciol a w zasadzie urzednicy kosciola , jednym aktem woli wylaczyli sie spod obowiazuacych  moralnych kryteriow  i zasad !.
Mowiac krotko , ludzie ci usiluja stac ponad reszta wiernych i to w takiej perspektywie  z ktorej nie widac juz wyrzadzanego przez nich zla , co jest dla uczciwego a tymbardziej jesli jest nim czlowiek wierzacy, nie do zaakceptowania !.
Jesli powyzsza moja ocena jest Twoim zdaniem obrazoborcza , to znaczy , ze ktorys z nas czegos nie rozumie .

cyc

Data: 2009-04-07 17:23:25
Autor: Preceptor
Alez tu szambo !!!
On Tue, 7 Apr 2009 14:06:04 +0200, "CYC" <ja@ja.pl> wrote:
 [...]

Jestem wierzacym katolikiem , choc przepelniony watpliwosciami , jak kazden kto nie jest do cna zindotrynowany , myslacy i uczciwy wobec swojego sumienia !. [...]

 czyli mohery dorwaly ci sie do tylka ;o))))

--

 HeSk

"Nieprawd¹ jest, jakoby Internet by³ ziemi¹ niczyj¹

http://bezswiatel.4.pl/
http://miniurl.pl/manie2006
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

Data: 2009-04-07 13:05:01
Autor: jadrys
Alez tu szambo !!!
CYC pisze:
Użytkownik "jadrys" <CHE@op.pl> napisał w wiadomości news:grd0gf$6r1$1news.task.gda.pl...

CYC pisze:

[...]

Wiem wiem, pytanie było trochę retoryczne. Jesteś naprawdę jednym z niewielu myślących samodzielnie grupowiczĆ³w..

Data: 2009-04-07 17:23:25
Autor: Preceptor
Alez tu szambo !!!
On Tue, 7 Apr 2009 12:44:42 +0200, "CYC" <ja@ja.pl> wrote:

 [peany na wlasna czesc - ciach]

Duzo by pisac  dobrego ale czesciej  zlego o mnie ale ogranicze sie tylko do powyzszego .

 jestes draniem bigusiu. zawsze byles.  znasz zasady. sa takie same od lat.  przeprosisz, odpuszcze ci...

Data: 2009-04-06 15:02:33
Autor: ColgatesBilly
Alez tu szambo !!!

"cyc" <herskurw.@buziaczek.pl> wrote in message news:grcdpq$hgn$1news.onet.pl...
Wyglada na to , ze zebrala sie tu , poza nielicznymi , zgraja wscieklych szumowin !.
Co ja tu robie ?

cyc

Gowno prawda!

To sa nasze klimaty.... ;)
Swojskie...

Kol

Data: 2009-04-06 18:08:20
Autor: Preceptor
Alez tu szambo !!!
On Mon, 6 Apr 2009 10:16:16 +0200, komuch chrzczony "cyc"
<biguslajza.@buziaczek.pl> wrote:

Wyglada na to , ze zebrala sie tu , poza nielicznymi , zgraja wscieklych szumowin !.
Co ja tu robie ?

 WYNOS sie stad komuchu!