Ależ włazidupa!

Data: 2010-08-24 11:03:27
Autor: Zahir
Ależ włazidupa!

"Rzeczpospolita": Zbigniew Ziobro, europoseł PiS, pytany przez prowadzącą wywiad Katarzynę Borowską o słynną uwagę Jarosława Kaczyńskiego, żeby się uczył języków, odpowiada, że prezes PiS powtarzał mu to wielokrotnie jeszcze zanim powiedział to publicznie. - Odbierałem to jako ojcowską radę, dawaną z uśmiechem i życzliwością - wyjaśnia polityk. "

http://tinyurl.com/3294jlc

Ależ WAZELINA! Zbynio nie ma honoru?!!

--

Zahir

Data: 2010-08-24 11:21:24
Autor: awe
Ależ włazidupa!

Użytkownik "Zahir" <sahibzahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c738ade$0$22810$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -
co to sie porobilo plebs wypowiada sie na temat honoru, jaja
awe

Data: 2010-08-24 11:28:57
Autor: Zahir
Ależ włazidupa!

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i502th$ad9$1news.onet.pl...

[...]

Właśnie. Plebs głosował na prezesa PiS, a więc mówisz o sobie GŁĄBIE!

--

Zahir

Data: 2010-08-24 12:37:12
Autor: awe
Ależ włazidupa!

Użytkownik "Zahir" <sahibzahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c7390d9$0$22794$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -
mylisz sie plebs to ty i tobie podobni - nie glosowales na Kaczynskiego
awe

Data: 2010-08-24 13:29:14
Autor: Zahir
Ależ włazidupa!

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i507ar$nd9$1news.onet.pl...

[...]

Awe, jesteś CIENIAS! Fakty są porażające, wiocha i miejski plebs głosował na prezesa PiS. Głosował wiernie ale miernie! Czy się tobie podobie czy nie prezydentem został Komorowski i przed hrabią czapka z głowy, chamie!

--

Zahir

Data: 2010-08-24 15:30:45
Autor: awe
Ależ włazidupa!

Użytkownik "Zahir" <sahibzahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c73ad0b$0$22810$65785112news.neostrada.pl...

[...]

siurak umyles sie?
awe

Data: 2010-08-24 11:25:35
Autor: PesTYcyD
Ależ włazidupa!
ziober ma to do siebie, że można mu splunąć w twarz a powie że deszcz pada.

Data: 2010-08-24 19:45:55
Autor: ~heÂŽsk~
Ależ włazidupa!
On Tue, 24 Aug 2010 11:03:27 +0200, "Zahir" <sahibzahir@gmail.com>
wrote:

[...]

 o w morde! zbysio lezie przesowi w tylek bez mydla! co za zenada.

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Ależ włazidupa!